Dzieki rob555 za szybka odpowiedz.
Audi RS6
Zwiń
X
-
Audi RS6
Rodzinne Audi z "diabelską" mocą
Prezentując swoje "uber kombi" oznaczone jako RS6, Audi udowodniło, że przynajmniej w kwestii mocy jest poza konkurencją. Nikt nie oferuje seryjnie 580 koni w opakowaniu kombi.
RS6 jest klasa samą dla siebie. Jego potężny, pięciolitrowy silnik 5.0 FSI V10 z podwójnym doładowaniem katapultuje to luksusowe kombi do "setki" w zaledwie 4,6 sekund i nie dostaje zadyszki dopóki elektroniczny kaganiec odetnie dopływ paliwa przy 250 km/h. Brzmi nieźle jak na auto do którego możemy zapakować całą rodzinę wraz z bagażami i udać się na wakacje.
Jednak tuner MTM udowadnia jak ogromne rezerwy kryje jednostka napędowa najmocniejszego Audi w historii. Eksperci z Wettstetten oferują pakiet podnoszący moc do 656 KM i to wyłącznie za pomocą zmiany jednostki sterującej silnikiem ECU! Na specjalne życzenie (czytaj za dopłatą) klient może sam zdecydować, jaka ma być prędkość maksymalna auta. Elektroniczny regulator może zostać ustawiony na 279, 290 lub 310 km/h. Maksymalny moment obrotowy z seryjnych 650 wzrasta do absurdalnych 785 Nm! Już po 3,9 sekundach wskazówka prędkościomierza w szalonym tempie mija podziałkę z liczbą 100. To wszystko za jedyne 3,999 euro, co dla posiadacza Audi RS6 z pewnością nie jest wielkim wydatkiem.
Ale to nie koniec. MTM opracował pakiet dzięki któremu RS6 osiągnie moc 702 KM! W tym przypadku warto wcześniej spisać testament i podczas jazdy panować nad prawą nogą. Auto przyspiesza w 10 sekund do ..200 km/h, a prędkość maksymalna została ograniczona do 320 km/h. Również w tym przypadku cena jest bardziej, niż atrakcyjna. MTM żąda za tę przeróbkę jedynie 9950 euro.
Dodatkiem do szatańskich zmian pod maską jest pakiet optyczny. MTM opracował do RS6 przedni spoiler i tylny dyfuzor. Oba elementy wykonano z włókna węglowego. Do tego 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe i specjalne nawiercane tarcze z logo niemieckiego tunera. Wybrzuszone nadkola szczelnie wypełniają 21-calowe aluminiowe obręcze MTM Bimoto. Decydując się na kompleksowy montaż podnoszący moc, do 656 KM, oraz pakiet aerodynamiczny wraz z kołami zapłacimy 15 500 euro.
Nam imponuje nie tyle moc, jaką tuner wyczarował z silnika RS6 ani nawet szykowne felgi, lecz sposób w jaki udało się przekonać surowe niemieckie urzędy legislacyjne o dopuszczeniu tego auta do poruszania się po drogach publicznych.
Źródło - http://moto.onet.pl/1500572,2243,artykul.html
-
-
Widzę że wkradło się parę błędów oraz poniekąd jest niewielki brak informacji (ale takie źródła nigdy w pełni informacji nie podawały)
Najmocniejsza wersja ma moc 702km i 785nm prędkość maksymalna to 310km/h a do 100km/h przyśpiesza oficjalnie w 3,8s o wersji słabszej nie słyszałem
W linku wykres z hamowni gdyby koś się zastanawiał nad kupnem.
ps. Ten silnik to 5.2l a nie 5.0 Audi nie ma silnika 5.0
A konkretnie to:
5204 cm3
średnica x skok 84,5x92,8O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ThundiWidzę że wkradło się parę błędów oraz poniekąd jest niewielki brak informacji ps. Ten silnik to 5.2l a nie 5.0 Audi nie ma silnika 5.0
A konkretnie to:
5204 cm3
średnica x skok 84,5x92,8
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinZamieszczone przez ThundiWidzę że wkradło się parę błędów oraz poniekąd jest niewielki brak informacji ps. Ten silnik to 5.2l a nie 5.0 Audi nie ma silnika 5.0
A konkretnie to:
5204 cm3
średnica x skok 84,5x92,8O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
RS6 również sedan
RS6 również sedan
Mamy dobrą wiadomość dla fanów Audi.
Niemiecka firma zaprezentowała właśnie odświeżony model RS6. Dotychczas samochód ten był oferowany tylko jako avant, czyli kombi. Teraz będzie można go kupić również w wersji sedan.
Pod maską bez zmian. Źródłem napędu jest pięciolitrowy silnik V10, który dzięki podwójnemu doładowaniu dysponuje mocą 580 KM i momentem 650 Nm.
Komentarz
-
Komentarz