Najmocniejszy Superb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fcr19
    Drive
    • 2008
    • 67

    Najmocniejszy Superb

    Popieram. Mam bolec w Fabii i to zawracanie dupy. Mam teraz bezbolcową w OII i jest super. Warto dopłacić.
  • damianlach
    Ambiente
    • 2007
    • 107

    #2
    Najmocniejszy Superb

    Skoda postanowiła wyjść naprzeciw klientom, którzy szukają zarówno luksusowego, jak i szybkiego samochodu. Takie oczekiwania ma spełniać nowy Superb z silnikiem 3,6 FSI.

    Na trwającej obecnie wystawie samochodów w Moskwie Skoda przedstawiła swój flagowy model z najmocniejszym silnikiem. Superb, bo o nim mowa, otrzymał benzynową jednostkę V6 o pojemności 3,6 l, z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Motor ten rozwija moc 191 kW (260 KM). Z tym silnikiem auto z indiańską strzałą rozpędza się do 100 km/h w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Superb 3,6 FSI jest dostępny wyłącznie z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów DSG oraz z napędem na 4 koła. Obecnie w gamie motorów czeskiej limuzyny znajduja się trzy diesle (1,9 TDI 77 kW, 2,0 TDI 103 kW, 2,0 TDI 125 kW) i trzy silniki benzynowe (1,4 TSI 92 kW, 1,8 TSI 118 kW, 3,6 FSI 191 kW). Aby stać się posiadzaczem najmocniejszej wersji, trzeba poczekać do października.

    Zredagowane przez Krzysztof Kartasiński dla Autokrata.pl
    Damian

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      4x4 jest to brakuje tylko 3,0TDI :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Ale 3.0 TDI nie ma tez w Passacie :idea:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Tomasz_WS
          Ambiente
          • 2008
          • 170

          #5
          i 3.0 tdi nie będzie w Superbie niestety
          Focus II FL 1.6tdci

          Komentarz

          • gebek
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1214

            #6
            3.0 TDI to silnik wzdluzny,wiec raczej na pewno go nie bedzie...chyba,ze cos
            przekonstruuja :diabelski_usmiech
            Tato,tato...czy to auto jest chore?
            Nie synku...to diesel PD.

            Honda...the power of dreams.
            Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

            Komentarz

            • Hanz2k
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 522

              #7
              Raczej czekajcie na 2,0 TDI Twin Turbo
              Hanz2k
              1,8 T by MT
              :admin: bo nie użyłem Szukaj

              Komentarz

              • Misiekoctavia
                Elegance
                • 2005
                • 891

                #8
                Nierozumiem dlaczego ani w Pasku ani w Superbie niema jakiegos duzego diesla. Np. 2.5TDI. Skoro z 2.0TDI wyciagaja 170KM to z 2.5TDI tez mogli by wyciagnac wiecej niz to 174KM.

                Komentarz

                • cartel1
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 249

                  #9
                  nie ma bo się nie zmieści pod maską :P
                  [center:a5df0a9dad]

                  [/center:a5df0a9dad]

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez cartel1
                    nie ma bo się nie zmieści pod maską
                    jak do A4 wchodzi 3.0 TDI to i do Golfa by wszedł :diabelski_usmiech
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • c0nn3ct
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 680

                      #11
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      jak do A4 wchodzi 3.0 TDI to i do Golfa by wszedł :diabelski_usmiech
                      Polacy to i w maluchu by 3.0 założyli 8) Wystarczy Chcieć :szeroki_usmiech
                      O1 AGR <- Była
                      O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
                      OI RS <- Jest

                      Komentarz

                      • QBA
                        RS
                        • 2004
                        • 2646

                        #12
                        Zamieszczone przez Ziomal
                        Zamieszczone przez cartel1
                        nie ma bo się nie zmieści pod maską
                        jak do A4 wchodzi 3.0 TDI to i do Golfa by wszedł :diabelski_usmiech
                        Ziomus, najpierw sprawdz, ze w A4 silnik jest wzdluznie

                        Komentarz

                        • Ziomal
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 5841
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez QBA
                          Ziomus, najpierw sprawdz, ze w A4 silnik jest wzdluznie
                          To już swoją drogą , da się ? Da :diabelski_usmiech
                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                          Jest O1 1.6 BFQ

                          Komentarz

                          • Thundi
                            L&K
                            • 2005
                            • 1157

                            #14
                            Wybaczcie ale Skoda ja i Volkswagen są tanimi autami więc zastosowanie w nich silnika 3.0TDI było by nieco dziwne. To już nie chodzi o ułożenie silnika tylko o koszty eksploatacji owego silnika. Łańcuch rozrządu może i jest mocny o tyle elementy z nim współpracujące niestety nie co oznacza że zamiast owych 500tyś trzeba go wymieniać co jakieś 200tyś. A ciekawszą sprawą jest fakt że rozrząd umieszczony jest od strony kabiny sic co oznacza że przy jego wymianie trzeba wyjmować cały silnik sic^2 wybaczcie ale ja takich kosztów w Skodzie sobie nie wyobrażam. Jak wiadomo silnik 2.5TDI V6 był chyba jednym z najgorszych silników w grupie VW zamiast niego jest 2.0TDI jest niewiele słabszy a zdaje się że dużo lepszy (brak problemu wałków rozrządu itp. )
                            O ortografie dba FF.
                            Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                            http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                            Skoda Octavia & Audi A6

                            Komentarz

                            • Misiekoctavia
                              Elegance
                              • 2005
                              • 891

                              #15
                              Thundi, moj kuzyn ma A6 z 2000r. wlasnie z 2.5TDI V6. Kupil go jak mial 210kkm. Teraz ma ze 230kkm ma blacie i wiekszych problemow z nim niema. Wymienial chyba jakies pierdoly, czujniki.
                              Gorzej z tiptronic-iem. Przy wrzuceniu wstecznego dosc ostro szarpie.

                              Komentarz

                              • Thundi
                                L&K
                                • 2005
                                • 1157

                                #16
                                Misiekoctavia, Jeśli o ten silnik się dba (bardzo mocno dba) to pojedzie te km. Jednak w sprawie awaryjności z 1.9TDI dzieli te silniki lata świetlne. Polecam poczytanie forum Audi. (nie wiem czy można reklamować obce forum ale jak coś to łatwo znaleźć a jak coś to na pw)
                                Co do tiptroników cóż jak się je odpowiednio serwisuje (a te koszty akurat wysokie nie są) to praktycznie problemu nie ma z tą skrzynią podobnie jak z DSG.

                                ps. O ile dobrze pamiętam to średnio problem z wałkami w 2.5TDI V6 pojawiał się około 250tyś.
                                O ortografie dba FF.
                                Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                Skoda Octavia & Audi A6

                                Komentarz

                                • Misiekoctavia
                                  Elegance
                                  • 2005
                                  • 891

                                  #17
                                  No to sie wszystko jeszcze okaze. Jesli taki awaryjny ten silnik to ma szczescie, ze jego ojciec ma warsztat samochodowy :twisted:
                                  On akurat nalezy do tych co dba, ale tez ma ciezka noge :diabelski_usmiech
                                  Trzeba zauwazyc tez, ze 1.9TDI to chyba troche prostsza konstrukcja od owego 2.5TDI V6. Przynajmniej tak mi sie wydaje.

                                  Komentarz

                                  • Tomasz_WS
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 170

                                    #18
                                    problem 2.5 tdi dotyczy silników 150KM. Wady zostały usuniete już w 163KM i 180KM chyba po 2001r. Te można śmiało kupować.
                                    Focus II FL 1.6tdci

                                    Komentarz

                                    Pracuję...