Popieram. Mam bolec w Fabii i to zawracanie dupy. Mam teraz bezbolcową w OII i jest super. Warto dopłacić.
Najmocniejszy Superb
Zwiń
X
-
Najmocniejszy Superb
Skoda postanowiła wyjść naprzeciw klientom, którzy szukają zarówno luksusowego, jak i szybkiego samochodu. Takie oczekiwania ma spełniać nowy Superb z silnikiem 3,6 FSI.
Na trwającej obecnie wystawie samochodów w Moskwie Skoda przedstawiła swój flagowy model z najmocniejszym silnikiem. Superb, bo o nim mowa, otrzymał benzynową jednostkę V6 o pojemności 3,6 l, z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Motor ten rozwija moc 191 kW (260 KM). Z tym silnikiem auto z indiańską strzałą rozpędza się do 100 km/h w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Superb 3,6 FSI jest dostępny wyłącznie z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów DSG oraz z napędem na 4 koła. Obecnie w gamie motorów czeskiej limuzyny znajduja się trzy diesle (1,9 TDI 77 kW, 2,0 TDI 103 kW, 2,0 TDI 125 kW) i trzy silniki benzynowe (1,4 TSI 92 kW, 1,8 TSI 118 kW, 3,6 FSI 191 kW). Aby stać się posiadzaczem najmocniejszej wersji, trzeba poczekać do października.
Zredagowane przez Krzysztof Kartasiński dla Autokrata.plDamian
-
-
Wybaczcie ale Skoda ja i Volkswagen są tanimi autami więc zastosowanie w nich silnika 3.0TDI było by nieco dziwne. To już nie chodzi o ułożenie silnika tylko o koszty eksploatacji owego silnika. Łańcuch rozrządu może i jest mocny o tyle elementy z nim współpracujące niestety nie co oznacza że zamiast owych 500tyś trzeba go wymieniać co jakieś 200tyś. A ciekawszą sprawą jest fakt że rozrząd umieszczony jest od strony kabiny sic co oznacza że przy jego wymianie trzeba wyjmować cały silnik sic^2 wybaczcie ale ja takich kosztów w Skodzie sobie nie wyobrażam. Jak wiadomo silnik 2.5TDI V6 był chyba jednym z najgorszych silników w grupie VW zamiast niego jest 2.0TDI jest niewiele słabszy a zdaje się że dużo lepszy (brak problemu wałków rozrządu itp. )O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Misiekoctavia, Jeśli o ten silnik się dba (bardzo mocno dba) to pojedzie te km. Jednak w sprawie awaryjności z 1.9TDI dzieli te silniki lata świetlne. Polecam poczytanie forum Audi. (nie wiem czy można reklamować obce forum ale jak coś to łatwo znaleźć a jak coś to na pw)
Co do tiptroników cóż jak się je odpowiednio serwisuje (a te koszty akurat wysokie nie są) to praktycznie problemu nie ma z tą skrzynią podobnie jak z DSG.
ps. O ile dobrze pamiętam to średnio problem z wałkami w 2.5TDI V6 pojawiał się około 250tyś.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
No to sie wszystko jeszcze okaze. Jesli taki awaryjny ten silnik to ma szczescie, ze jego ojciec ma warsztat samochodowy :twisted:
On akurat nalezy do tych co dba, ale tez ma ciezka noge :diabelski_usmiech
Trzeba zauwazyc tez, ze 1.9TDI to chyba troche prostsza konstrukcja od owego 2.5TDI V6. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
Komentarz
-
Komentarz