No dokładnie , podoba mi się ten 1.4 TSI 160 KM z DSG w Highlinie. 75 koła to nawet znośna cena za taką szybką benzynkę z dobrym wypasem. Zobaczymy jak ten Golf się zaprezentuje na żywo. Chyba że dozbieram do S3 :twisted:
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
Równie ciekawe są ceny Jetty.
Z silnikiem 1,4 TSI (122 KM) w wersji Trendline i pakietem 990 posiada:
komputer pokładowy
autoalarm
system radiowy z CD, PMP3
alufelfgi 16
sportową kierownicę
ABS
ASR
MSR
ESP
elektryczne szyby przód i tył
elektryczne lusterka, podgrzewane
centralny zamek
Klimatyzację półautomatyczną
poduszki powietrzne z przodu, boczne i kurtyny
Z lakierem metalic wg Konfiguratora wychodzi 66.750 PLN!!!
Aż mnie zamurowało i zamiast o Skodzie O II po FL myślę o Jettcie.
Poza tym zobaczcie jak szybko VW zrobiło aktualny konfigurator a Skoda w lesie!
Nawet cen nie znamy.
ja jakoś ne potrafię się przestawić na takie myslenie :szeroki_usmiech
tzn wiem że spora część ludzi kupiła Skode jako taką namiastkę marzenia milionów - Golfa, na którego nie było ich stać i teraz gniecie, że jeżdżą TYLKO Skodą, ale zrozumieć tego nie potrafię :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
zawsze są jakieś marzenia które należy zderzyć z rzeczywistością która jest okrutna.
ceny skody w porównaniu do VW są jednak (były) bardziej atrakcyjne.
ale widać że to się zmienia.
co nie zmienia faktu że mnie O2 bardziej podoba się od Golfa, ale JEtta to im sie udała, szkoda że nie ma w kombi
ja jakoś ne potrafię się przestawić na takie myslenie :szeroki_usmiech
tzn wiem że spora część ludzi kupiła Skode jako taką namiastkę marzenia milionów - Golfa, na którego nie było ich stać i teraz gniecie, że jeżdżą TYLKO Skodą, ale zrozumieć tego nie potrafię :szeroki_usmiech
I nie masz racji.
Jak kupowałem Skodę Octavię II w ogóle nie myślałem o VW. Po prostu wyznaczyłem sobie pułap cenowy, określiłem silnik i wyposażenie. Dlatego w momencie gdy Skoda staje się mniej atrakcyjna od VW a silnik i wyposażenie te same to skłaniam się ku VW.
Co do Skody to Octavia II już żadną namiastką nie jest, jeździ się super i żadnych problemów z tym nie mam.
Podsumowując Szkoda musisz przestawić się jeszcze bardziej ponieważ przynajmniej moim zdaniem Skoda stała się w tej chwili bardzo porządną marką )
Tylko, że ceny musi mieć konkurencyjne.
Podsumowując Szkoda musisz przestawić się jeszcze bardziej ponieważ przynajmniej moim zdaniem Skoda stała się w tej chwili bardzo porządną marką )
ja własnie chyba aż za bardzo się na takie przestawiłem, na tyle, że sama, nawet trochę niższa cena niekoniecznie skłoni mnie do odwrotu
mówiąc powaznie, akurat jeżeli chodzi o jette, to tutaj IMO głównym czynnikiem wyboru jest rodzaj nadwozia, dla mnie jak na razie sedan jest nie do przyjęcia i to chyba głównie różnicuje te auta na rynku.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Dla mnie liczy się pojemność bagażnika ale tak naprawdę nawet ona jest wykorzystywana tylko raz w roku. Stąd mam 2 porównywalne samochody i wygra ten, który zaoferuje oczekiwane wyposażenie za lepszą cenę. A nauczono mnie, że pieniędzy nikt nie da za darmo i każde 100 PLN ma znaczenie.
Nowa Skoda bardzo mi się podoba tylko dlaczego nie chcą dać żadnych informacji o cenach ani wyposażeniu. Ten silniczek 1,4 TSI też wydaje się być super.
Niewidze tylko silnika 1.6TDI CR no i gdzie 2.0TDI 170KM :?:
Czyzby mialy wejsc pozniej :roll:
Zreszta 1.8TFSI i 2.0TFSI tez niewidze. Ale skoro jest 1.4TFSI 160KM :diabelski_usmiech
Widze, ze VW z tym 1.4TFSI robi to samo co z 1.9TDI. Niedlugo bedzie niezliczona ilosc wersji 1.4TFSI :twisted:
naszła mnie taka myśl, że chyba trochę niepotrzebnie się napinamy, bo przecież prezentacja auta na jakimś "motor szole" nie równa się jego natychmiastowemu wprowadzeniu do sprzedaży, w gazetach piszą, że ceny będą znane pod koniec roku i tyle.
ta napinka chyba wynika jednak z rozbudzonych apetajtów
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ja też brałem pod uwagę Jettę, teraz miałbym jeszcze trudniejszy orzech do zgryzienia, bo walcząc o dodatkowe upusty w salonie cena byłaby znacznie niższa od OII, przy czym klekot pracowałby kulturalniej od PD. Być może to mity, ale odrzuciłem tą ofertę z 3 powodów:
1. ceny serwisowania, podobno wyższe w przypadku VW, nawet w tym samym ASO, co jest nieco absurdalne, ktoś może to potwierdzić?
2. produkcja w Ameryce Łacińskiej
3. jetta z łuszczącym się lakierem na myjni (interwencja ekipy Tvn Turbo w programie Turbo Kamera).
PiterNZ, tylko jest jeden drobny szkopuł - to jest jeszcze stara buda oparta na golfie V-tej generacji - poprawcie mnie jeśli się mylę, ale nie znalazłem jeszcze informacji, że wprowadzeniu golfa VI-tki ma towarzyszyć od razu prowadzenie nowej jetty/golfa varianta ....
tomekjmopl, zmiany w stylu nowego Golfa są prognozowane przez pisma motoryzacyjne. Zważ tylko, że pisano "Nowy stary Golf", bo płyta podłogowa pozostała bez zmian, dodano tylko elektronicznie sterowane zawieszenie adaptacyjne.
Problem w tym, że nie lubię czekać ponieważ to frustruje i robi złe wrażenie przynajmniej na mnie. Poza tym odbieram to jako lekceważenie klientów.
Pokazuje się nowe auto i wysyła klientom sygnał na cenniki to poczekajcie.
P.S. Prawdopodobnie poczekam ale złe wrażenie pozostanie.
Skoro Golf VI to ta sama plyta to co to niby za nowa generacja :roll: Powiedzialbym raczej, ze to doglebny facelifting.
Jednym slowem to podobnie jak z Passtem B5 i B5FL.
PiterNZ, czekanie czasem sie oplaca Pozatym Jetta to sedan a Octavia Liftback.
Niespodziewalbym sie raczej jakiejs nowej Jetty czy Golfa Variant. Rzekomo Golf VI to model przejsciowy a w VW juz pracuja nad kolejna generacja.
dlaczego 1.4tsi DSG jest 7 stopniowy a 2.0 tdi 6stopniowy ?????
cholernie trudno odpowiedzieć na to pytanie :szeroki_usmiech
Wcale nie jest trudno. :szeroki_usmiech Po prostu 7 b.DSG jest przystosowany do momentu
max.250Nm,a 6 b.DSG wytrzymuje 350Nm.
Dlatego 7b DSG stosuje sie w malych benzynach 1.4..1.8 oraz 1.9 TDI 105KM.
pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz