Test O2 FL 1.4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Salvatore
    Rider
    • 2008
    • 282

    #26
    Zamieszczone przez gebek
    Z tego co sie orientuje to 3db odbierana sa przez czlowieka jako podwojenie glosnosci.
    Gdzieś dzwoni, ale nie w tym kościele :szeroki_usmiech
    3 db to podwojenie amplitudy fali akustycznej. Natomiast ucho ludzkie ma charakterystykę logarytmiczną, dlatego używamy miary decybelowej, która jest właśnie logarytmiczna. Dlatego dla ucha 73 db to minimalnie głośniej niż 70 db
    Pozdrawiam!

    Komentarz

    • gebek
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1214

      #27
      Salvatore, o tych decybelach kilkukrotnie czytalem...wiec nie wiem czy te pisma,czy Ty masz racje :wink: .
      Ale gdyby bylo tak jak piszesz,to po co walczono by o kazdy db przy wygluszaniu auta :?: .Auta luksusowe maja okolo 66-67db przy 130km/h...wiec sa tylko minimalnie bardziej ciche niz zwykly kibelek kompaktowy :?:
      To ja juz nic nie rozumiem :wink:
      pozdrawiam
      Tato,tato...czy to auto jest chore?
      Nie synku...to diesel PD.

      Honda...the power of dreams.
      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

      Komentarz

      • Hanz2k
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 522

        #28
        "...Najmniejsza różnica głośności, rozróżniana przez ludzkie ucho, to około 1…2dB. W praktyce uznaje się że dopiero skok o 3dB daje “zauważalną zmianę głośności”. Kolejno 6dB to podwojenie głośności, a 20dB to dziesięciokrotna zmiana głośności..."

        Za: http://blog.khron.net/2007/08/20/lud...wosc_dynamika/
        Hanz2k
        1,8 T by MT
        :admin: bo nie użyłem Szukaj

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #29
          jeżeli Was to pocieszy, to Octavia TDI przez 90kkm tylko sporadycznie poskrzypywała szybką zestawu wskaźników i to tylko dlatego, że przy nich grzebałem a w Maździe trzeszczy podszybie / deska ( :?: ) od nowości :? U znajomego w innej 3 MPS jest dokładnie to samo :x
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #30
            Zamieszczone przez MisiekWAW
            jeżeli Was to pocieszy, to Octavia TDI przez 90kkm sporadycznie poskrzypywała szybką zestawu wskaźników i to tylko dlatego, że przy nich grzebałem a w Maździe trzeszczy podszybie / deska ( :?: ) od nowości :? U znajomego w innej 3 MPS jest dokładnie to samo :x
            bardzo nas to pociesza
            tym bardziej, że u mnie nie skrzypi :?
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #31
              chodziło mi o to ze w Octavii było pod tym względem DUŻO lepiej
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • PiterNZ
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 389

                #32
                Mam pytanie czy ktoś posiada Octavię II FL z silnikiem 1,4 TSI?
                Chciałem kupić używaną 1,9 TDI choć mało jeżdżę ale ostatnio sprzedawca w salonie zastrzelił mnie proponując mi 1,4 TSI i faktycznie ceny różniły się kilka tysięcy choć równocześnie było między nimi kilka lat różnicy.

                O dynamice słyszałem same plusy ale ciekawe czy poza tym wszystko OK?
                Raz już zaryzykowałem z 1,6 FSI i wyszło świetnie.

                Komentarz

                • daneczek76
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3642
                  • Toyota

                  #33
                  I co widze to za 60 tysi mozna mieć 1.4 z 122KM to naprawde lepsza alternatywa niz te 1.6 102KM. Już nie mówiąc że nowsza konstrukcja motorowni.
                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                  Komentarz

                  • tomekjmopl
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1187
                    • Opel
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez daneczek76
                    I co widze to za 60 tysi mozna mieć 1.4 z 122KM to naprawde lepsza alternatywa niz te 1.6 102KM. Już nie mówiąc że nowsza konstrukcja motorowni.
                    Lepsza, gorsza - gazu tak bezproblemowo jak MPI na pewno nie łyka

                    Komentarz

                    • daneczek76
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 3642
                      • Toyota

                      #35
                      PiterNZ,
                      1.4 TSI, jest w Golfie i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM). zresztą chyba kazdy woli doładowany silnik.

                      [ Dodano: Pon 02 Mar, 09 15:57 ]
                      Zamieszczone przez tomekjmopl
                      Lepsza, gorsza - gazu tak bezproblemowo jak MPI na pewno nie łyka
                      Osobiście kwestja gazu do mnie wogóle nie przemawia, choc dla tych co zagazują autko ma znaczenie. Dlamnie wazne jest wrazenie z jazdy za reszte zapłace Master Card.
                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                      Komentarz

                      • rkb
                        RS
                        • 2008
                        • 2152
                        • Rapid Spaceback (NH1)
                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                        #36
                        Dokładnie, mam 1.8T w benzynie jeżdze leje i nie narzekam
                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                        Komentarz

                        • Gregor.
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 127

                          #37
                          Ja wam powiem że o2fl wcale nie jest głośna z tymi jej "wielkimi" lusterkami ;P
                          OGIEŃTEAM by OCP

                          President Taylor III + PRESIDENT ML-145

                          www.mgregor.pl
                          www.pokerstrategy.com/u3JOTE - wejdź i graj! ; )

                          Komentarz

                          • bzyq_74
                            RS
                            • 2008
                            • 3467
                            • Volkswagen
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez Gregor.
                            Ja wam powiem że o2fl wcale nie jest głośna z tymi jej "wielkimi" lusterkami ;P
                            Ano, lusterka jak w busie , ale dobrze że składane i dla przechodniów na chodnikach od razu więcej miejsca :szeroki_usmiech
                            MARCIN
                            Mój szkodnik

                            Komentarz

                            Pracuję...