z jednej strony 13 lat w swiecie motoryzacji to baaaaardzo dlugo i moze juz za dlugo,
ale z drugiej prawde mowiac O1 to jeden z lepszych pojazdow wciaz na rynku. Ma prosta konstrukcje, nie powinna (?) sie juz psuc bo choroby wieku dzieciecego Skoda juz raczej wyeliminowala.... wciaz sie prezentuje elegancko - kosztuje w sumie umiarkowanie - 40k (szkoda tylko ze ma tak ubogie wyposazenie) z malym silnikiem.
moim skromnym zdaniem O1 to NAJLEPIEJ STARZEJACE SIE AUTO. Pomimo 13 lat wciaz wyglada dobrze i moze stad rowniez dosc wysokie ceny na rynku aut uzywanych?
a moim zdaniem póki sa kupujący dopóty powinni ja produkowac
Z czasem odtworzenie parku maszynowego (wzorników wytłoczek itp) zaczyna kosztować tyle co nowego modelu. A nowy oprócz tego jest tańszy i bezpieczniejszy. No i zakładając ze właśnie opracowują O3 - utrzymanie produkcji 3 modeli będzie kompletnie nieopłacalne. I tak muszą jeszcze (o ile dobrze pamiętam) przez 10 lat utrzymać magazyn części po zakończeniu produkcji.
Ale może wymienię O1 na O1 jak jeszcze będą produkowali .
moim zdaniem o1 to teraz najlepsza propozycja jako nowy samochod do 40 tys bo co w tej cenie mozna dostac u konkurencji thalia, pundo,lacetti ,207 itp a octavia bije je na glowe wielkościa bagaznika chociazby jak dla firm w których chodzi o wożenie ludzi a nie faktur to chyba najlepsze rozwiazanie. po skonczeniu produckji pewnie bedzie o3 a o2 wskoczy na miejsce o1 i jej ceny pewnie pojda w dół oby..
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Rany bo się rozpłaczę :cry: a właściwie to jestem ciekawy z czego płytę podłogową wykombinują mniejsza od O1 a większa od FABIANKI musi wezmą płytę od deskorolki :P a tak na poważnie to szkoda że 1 chcą zakończyć bo to jednak fajne autko jest
Komentarz