Koniec 2-suwów. Jednak Nie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TomEr
    Classic
    S_OCP Member
    • 2006
    • 23

    Koniec 2-suwów. Jednak Nie.

    Iwan89, jak nie ma czynnika chłodzącego to sprężarka nie będzie miała smarowania i ją zajeździsz. nie włączaj klimy tylko jedź do serwisu i niech sprawdzą co jest nie tak.
  • Thundi
    L&K
    • 2005
    • 1157

    #2
    Koniec 2-suwów. Jednak Nie.

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

    Omnivore zaprojektowany przez Lotus Engineering, to dwusuwowy silnik spalinowy przystosowany do zasilania m.in. benzyną i alkoholami różnego rodzaju. Aby umożliwić efektywne spalanie zastosowano zmienny stopień sprężania. Jest on realizowany za pomocą ruchomego elementu głowicy i może wynosić nawet 40:1. Otwory dolotowe i wylotowe znajdują się w ściance cylindra. Aby zwiększyć efektywność napełniania cylindra świeżym powietrzem i wydalania spalin zastosowano specjalny zawór wychylny. Jego charakterystyka pracy zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Paliwo dostarczane jest do cylindrów za pomocą wtrysku bezpośredniego.
    O ortografie dba FF.
    Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
    http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
    Skoda Octavia & Audi A6

    Komentarz

    • PAOLO ESCO
      RS
      • 2009
      • 6626
      • Volkswagen
      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      Thundi
      .......aleś mnie chłopie przestarszył :!: tym Twoim tytułem....w pierwszej chwili pomyślałem , że po 1,2 TSI Skoda wprowadzi dwusuwa :lol: i to w wersji bazowej.... :szeroki_usmiech a tak na marginesie widać, że inżynierowie zaczeli coś kombinować z dwusuwami nowej generacji, ciekawe co z tego wyjdzie...
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz

      • Hanz2k
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 522

        #4


        Nie dość, że dwusuw to 100'000km (słownie: sto tysięcy koni mechanicznych) i 7'000'000Nm (słownie: siedem milionów Niutonometrów) momentu obrotowego :diabelski_usmiech

        Jednocześnie jeden z najefektywniejszych silników - 50% paliwa jest zamieniane na ruch.

        Pogłoski o śmierci dwusuwów są przesadzone
        Hanz2k
        1,8 T by MT
        :admin: bo nie użyłem Szukaj

        Komentarz

        Pracuję...