Iwan89, jak nie ma czynnika chłodzącego to sprężarka nie będzie miała smarowania i ją zajeździsz. nie włączaj klimy tylko jedź do serwisu i niech sprawdzą co jest nie tak.
Koniec 2-suwów. Jednak Nie.
Zwiń
X
-
Koniec 2-suwów. Jednak Nie.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Omnivore zaprojektowany przez Lotus Engineering, to dwusuwowy silnik spalinowy przystosowany do zasilania m.in. benzyną i alkoholami różnego rodzaju. Aby umożliwić efektywne spalanie zastosowano zmienny stopień sprężania. Jest on realizowany za pomocą ruchomego elementu głowicy i może wynosić nawet 40:1. Otwory dolotowe i wylotowe znajdują się w ściance cylindra. Aby zwiększyć efektywność napełniania cylindra świeżym powietrzem i wydalania spalin zastosowano specjalny zawór wychylny. Jego charakterystyka pracy zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Paliwo dostarczane jest do cylindrów za pomocą wtrysku bezpośredniego.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
-
-
Thundi
.......aleś mnie chłopie przestarszył :!: tym Twoim tytułem....w pierwszej chwili pomyślałem , że po 1,2 TSI Skoda wprowadzi dwusuwa :lol: i to w wersji bazowej.... :szeroki_usmiech a tak na marginesie widać, że inżynierowie zaczeli coś kombinować z dwusuwami nowej generacji, ciekawe co z tego wyjdzie...PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Nie dość, że dwusuw to 100'000km (słownie: sto tysięcy koni mechanicznych) i 7'000'000Nm (słownie: siedem milionów Niutonometrów) momentu obrotowego :diabelski_usmiech
Jednocześnie jeden z najefektywniejszych silników - 50% paliwa jest zamieniane na ruch.
Pogłoski o śmierci dwusuwów są przesadzoneHanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
Komentarz