misiek^wro, nie mam lustrzanki tylko cyfrówkę... a tu się szału nie zrobi a po drugie nie ma Szopa pracza i nie umiem obrabiać zdjęć. Nie mam czasu się tym zająć...
Rewelacja, w końcu jakoś wygląda! Jeździęłm pierwszym Cayenne z wczesnych lat produkcji i były tam spore niedoróbki, teraz już powinno byc ok.
Nowy Turas zresztą tez niczego sobie.
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
Niby fajny, ale moim zdaniem cała idea Porsche Cayenne jest nietrafiona :diabelski_usmiech
Ani to samochód terenowy, ani sportowy... czyli raczej nijaki... :diabelski_usmiech
Ani to samochód terenowy, ani sportowy... czyli raczej nijaki...
Proponuje przejechac się Cayenne Turbo i po wyjściu z auta zweryfikować zdanie co do nie sportowego auta. To samo jest z nowym X5/X6 M , niby kolos bez możliwości sportowych, a zawieszenie jest takie że szczena opada :shock:
Auto do szybkiego wożenia dzieci , niekoniecznie trzeba to robić nudnym dieslem. :roll:
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
co z tego, że jest fajne. raz, że kosztuje kupę szmalu a dwa, trzeba mieć drugie konto na paliwo. bo mając takie auto napewno nie będziesz jeździł tylko 50km/h
wychodzę z założenia, że jak kogoś stać na takie autko to stać go też na jego utrzymanie między innymi na tankowanie
Dokładnie , jak kupujesz Cayenna Turbo, czy każde inne auto o mocy ok.400-500 koni to chyba masz swiadomość o spalaniu tegoż auta. Zresztą , przy cenie zakupu ok 600 tys. zł paliwo to naprawdę mały pikuś, Pan Pikuś :wink:
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
No może to auto trochę lepiej wygląda ale dla mnie i tak pozostałe auta z tych trojaczków są o niebo lepsze bo Touareg jest dla osoby która chce jechać w teren (nie jakiś specjalnie wielki ale to jeden z niewielu suwów który ma blokadę napędów) a Q7 jak ktoś szuka miejsca w aucie.
eee to ten model w porównaniu do tego po lifcie to brzydal :? ( z zew.) jakoś mi nie podchodziły kiedyś te cayenne, ale od czasu jak znajomy kupił Cayenne Turbo po lifcie i miałem okazję się przejechać to zmieniłem zdanie heh :P a ten odgłos wydobywający się z ruły hmmm
ArturTDI, racja no ale kupując nowy wóz za 100 tys powiedzmy Ocie utrzymasz ale jak kupisz za tą samą cene używke Cayenne to trudniej będzie zapłacić za wache i ubezpieczenie AC i OC tego kolosa to kupa kasy :szeroki_usmiech
Komentarz