Mickul, ja powpoli zbieram graty i za chwile będe wyjezdzał , zadzwonie ci jak juz bede jechał , a jeśli chcesz juz jechać to spoko, spotkamy sie najwyżej na miejscu
Fabia i Roomster GreenLine drugiej generacji
Zwiń
X
-
Fabia i Roomster GreenLine drugiej generacji
Uploaded with ImageShack.us
Tuż po uruchomieniu produkcji Fabii i Roomstera po faceliftingu, ©koda Auto prezentuje Fabię Combi GreenLine i Roomstera GreenLine II generacji.
Nowe modele z rodziny GreenLine również zostały poddane faceliftingowi, ale przede wszystkim zostały wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym jeszcze bardziej udało się obniżyć poziom zużycia paliwa i emisję CO2.
Do najważniejszych zmian, które to umożliwiły, należy nowy silnik (1,2 TDI CR DPF/75KM), technologia Common Rail, system Start-Stop oraz funkcja sugerująca kierowcy moment zmiany biegu (jest prezentowana na wyświetlaczu Maxi DOT).
System Start-Stop dobrze sprawdza się w ruchu miejskim i uaktywnia się zaraz po uruchomieniu silnika. Jeśli po jakimś czasie kierowca zatrzyma pojazd i zwolni pedał sprzęgła, silnik wyłączy się automatycznie. Zaraz po ponownym wciśnięciu pedału sprzęgła, silnik zostanie uruchomiony. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić 0,2 - 0,4 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym lub 0,3 - 0,9 l na 100 km w ruchu miejskim.
Jedną z największych zmian technologicznych w wersji GreenLine drugiej generacji, jest nowy trzycylindrowy silnik 1,2 TDI CR DPF/75KM, zużywający zaledwie 3,4 l/100 km i emitujący 89 g/km CO2 (dane dla Fabii Combi GreenLine II), lub – w przypadku Roomstera GreenLine II - zużywający 4,2 l paliwa na 100 km i emitujący 109 g/km CO2
Uploaded with ImageShack.us
Poza obniżonym poziomem emisji CO2, udało się zredukować także poziom emisji pozostałych zanieczyszczeń. Nowa jednostka spełnia normy emisji spalin EU 5, które w przypadku jednostek diesla są dodatkowo zaostrzone, głównie jeśli chodzi o emisję tlenków azotu i cząstek stałych.
Źródło : SkodaPR Portal
-
-
Zamieszczone przez skodovkaandjest nowy trzycylindrowy silnik 1,2 TDI CR DPF/75KM, zużywający zaledwie 3,4 l/100 km
Komentarz
-
Komentarz