Fabia i Roomster GreenLine drugiej generacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • drepawel
    Ambiente
    • 2009
    • 117

    Fabia i Roomster GreenLine drugiej generacji

    Mickul, ja powpoli zbieram graty i za chwile będe wyjezdzał , zadzwonie ci jak juz bede jechał , a jeśli chcesz juz jechać to spoko, spotkamy sie najwyżej na miejscu
    pawel
  • skodovkaand
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 245

    #2
    Fabia i Roomster GreenLine drugiej generacji



    Uploaded with ImageShack.us
    Tuż po uruchomieniu produkcji Fabii i Roomstera po faceliftingu, ©koda Auto prezentuje Fabię Combi GreenLine i Roomstera GreenLine II generacji.
    Nowe modele z rodziny GreenLine również zostały poddane faceliftingowi, ale przede wszystkim zostały wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym jeszcze bardziej udało się obniżyć poziom zużycia paliwa i emisję CO2.



    Do najważniejszych zmian, które to umożliwiły, należy nowy silnik (1,2 TDI CR DPF/75KM), technologia Common Rail, system Start-Stop oraz funkcja sugerująca kierowcy moment zmiany biegu (jest prezentowana na wyświetlaczu Maxi DOT).

    System Start-Stop dobrze sprawdza się w ruchu miejskim i uaktywnia się zaraz po uruchomieniu silnika. Jeśli po jakimś czasie kierowca zatrzyma pojazd i zwolni pedał sprzęgła, silnik wyłączy się automatycznie. Zaraz po ponownym wciśnięciu pedału sprzęgła, silnik zostanie uruchomiony. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić 0,2 - 0,4 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym lub 0,3 - 0,9 l na 100 km w ruchu miejskim.



    Jedną z największych zmian technologicznych w wersji GreenLine drugiej generacji, jest nowy trzycylindrowy silnik 1,2 TDI CR DPF/75KM, zużywający zaledwie 3,4 l/100 km i emitujący 89 g/km CO2 (dane dla Fabii Combi GreenLine II), lub – w przypadku Roomstera GreenLine II - zużywający 4,2 l paliwa na 100 km i emitujący 109 g/km CO2


    Uploaded with ImageShack.us
    Poza obniżonym poziomem emisji CO2, udało się zredukować także poziom emisji pozostałych zanieczyszczeń. Nowa jednostka spełnia normy emisji spalin EU 5, które w przypadku jednostek diesla są dodatkowo zaostrzone, głównie jeśli chodzi o emisję tlenków azotu i cząstek stałych.

    Źródło : SkodaPR Portal

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Zamieszczone przez skodovkaand
      jest nowy trzycylindrowy silnik 1,2 TDI CR DPF/75KM, zużywający zaledwie 3,4 l/100 km
      Przeczytalem to teraz i przypomnialo mi sie ze Fabia ma teraz 1.6TDI CR i on spala min. 3,6l, jak sadze to tez jest spalanie min dla silnika 1.2TDI CR, tak wiec bez rewelacji. Chyba ze ma to byc srednie spalanie, to jest szansa zobaczyc 2 z przodu :twisted:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      Pracuję...