Ja również już widuję na żywo. Jeżeli ktoś nie może się zdecydować czy wybrać mercedesa, czy audi, to polecam.
O3 facelifting
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ryjeks Zobacz wpis... o dziwo.
na żywo jak widziałem O3 i O3FL w bardzo zbliżonej opcji (felgi, kolor, etc) to mi się bardziej podoba FLka ale oczywiścio biorę poprawkę na to, że za miesiąc jak odbiorę swoją to O3FL będzie bezsprzecznie najładnejszym samochodem na świecie ale mówię o porównaniu jakie robiłem przed decyzją o zakupie O3FL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sethcracow Zobacz wpisprzybysz86 a kiedy zamawiałeś ?
Komentarz
-
-
OIII FL tak dobrze się sprzedaje że Skoda zaczyna również produkcję w niedzielę
Wygląda na to że jak zwykle sporo ludzi czekało na FL i teraz poszły zamówienia.
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Na żywo jest lepiej niż na zdjęciach, na pewno. Ale czy wiele lepiej, nadal się zastanawiam. Pierwsza generacja Octavii, która w przedlifcie bardziej mi się podoba. Sądzę, że przód musi mi się opatrzeć i będzie dobrze.
Co do zamówień - nie wiem jak na Octavię, ale dziś jeździłem modelem Kodiaq, no i sprzedawca powiedział mi, że zamówienia na to auto są na 2018 rok...Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance
Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiotrekDK Zobacz wpisOIII FL tak dobrze się sprzedaje że Skoda zaczyna również produkcję w niedzielę
Wygląda na to że jak zwykle sporo ludzi czekało na FL i teraz poszły zamówienia.
Komentarz
-
-
Za mną wczoraj jechała srebrna, naprawdę dobrze wygląda
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiotrekDK Zobacz wpisOIII FL tak dobrze się sprzedaje że Skoda zaczyna również produkcję w niedzielę
Wygląda na to że jak zwykle sporo ludzi czekało na FL i teraz poszły zamówienia.
Zamieszczone przez PiotrekDK Zobacz wpisZa mną wczoraj jechała srebrna, naprawdę dobrze wygląda
Ostatnio edytowany przez przybysz86; 30528.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przybysz86 Zobacz wpisa tymczasem TVN24 sie podnieca ze ludzie sie bogacąpozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpisbo ogólnie sprzedaż rośnie - tylko niech podadzą ile z tych autek kupili zwykli Kowalscy. Większość na firmy idzie - w koszty. Więc tu o bogaceniu nie ma mowy.
Do tego dorzuć taksiarzy, uberów czy nawet rolników i voila - zaraz wyjdzie, że 1/3 albo więcej "na firmę" to de facto osoby prywatne prowadzące jednoosobową działalność.
I nie ma się co dziwić - kupujesz samochód 20-25% taniej i odliczasz sporo kosztów benzyny, przeglądów i naprawa później a nie ma problemu używać tego samochodu legalnie także do celów prywantych.
EDIT:
No i coraz więcej tych jednoosobowych firm bierze tzw wynajem długoterminowy więc formalnie nabywcą jest firma leasingowa a samochód jeździ jako prywatne wozidełko.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przybysz86 Zobacz wpisAle "na firmę" oznacza też całą rzeszę jednoosobowych działalności gospodarczych a ta form zatrudnienia króluje w zawodach dobrze płatnych jak prawnicy,pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpisczyli nie zwykłego Kowalskiego na etacie, tylko jak nie patrzeć elity. I to nie jest bogacenie się, bo bogacenie sie to jest jak Kowalski zarobi na etacie tyle, że stać go na samochód...
Co do O3FL to nie będę odkrywczy jeśli powiem, że jednak dużo lepiej wygląda na dużych felgach i szerokich gumach. No ale jak pisałem - ameryki nie odkrywam bo taki urok większości nowych samochodów. Chyba tylko nowe Mondeo wygląda względnie nieźle (moim zdaniem) na wysokiej gumie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpisczyli nie zwykłego Kowalskiego na etacie, tylko jak nie patrzeć elity. I to nie jest bogacenie się, bo bogacenie sie to jest jak Kowalski zarobi na etacie tyle, że stać go na samochód. Bogatszy Kowalski kupi, bo stać go na kredyt. A każda Firma, nawet jednoosobowa kupi nawet jak jej nie stać - najwyżej w PIT wykaże stratę
Komentarz
-
-
other_exception - jak Cię nie stać to wszystko jedno czy jesteś fizyczny czy działalność. Myślę, że ruwado miał na myśli dwie rzeczy: a) możesz sobie koszty zakupu i eksploatacji wrzucić w koszty (co zmniejsza kwestie podatkowe - czego nie może zrobić fizyczny) b) prowadząc działalność dostajesz atrakcyjniejsze oferty na zakup auta/wzięcie w leasing
Komentarz
-
-
jesli chodzi o Octavie, to ok. 75% zakupow tego auta jest na firme (ostatni miesiac). Wystarczy sprawdzic na stronie Polskiego Zwiazku Przemyslu Motoryzacyjnego dane.
Od lat Octavia to nie auto dla Kowalskiego niestety, no chyba ze ten Kowalski prowadzi dzialalnosc gospodarcza.
Np. ostatni miesiac - marzec: 1597 Octavii kupionych na firme i zaledwie 380 Octavii kupionych przez klienta indywidualnego (Octavia byla dopiero na 10 miejscu w popularnosci aut kupowanych przez "Kowalskiego").
Jak uwzglednimi dane za styczen-marzec to jest jeszcze gorzej, bo na firmy kupiono 3859 O3 a klienci indywidualni tylko 1012 sztuk (i to pewnie i tak jeszcze spadnie bo styczen-marzec to miesiace kiedy mozna kupic O3 taniej z uwagi na wyprzedaze). Czyli tutaj proporcja jest prawie 80% na firmy...
Co do nowego przodu to sorry - ale dla mnie wyglada jesli nie brzydko, to mowiac najdelikatniej "dziwnie". A czy sie przyjmie? Firmom to wisi, bo auto bedzie tyle ile trwa leasing, a "Kowalski" z tak mala liczba zakupow sie nie liczy prawie wcale. Natomiast miernikiem czy takie swiatla sie utrzymaja bedzie majaca byc zaprezentowana za 2 lata O4 - ktora moim zdaniem zadnych dzielonych swiatel jak po fl teraz - miec nie bedzie. Ale pozyjemy - zobaczymy.
Ps.co do faktu, ze Golf wyprzedzil O3 w ostatnim miesiacu... to po prostu wynika z tego ze na Golfa mozna dostac lepsze rabaty (serio!), podobnie jak na Jette.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sethcracow Zobacz wpisother_exception - jak Cię nie stać to wszystko jedno czy jesteś fizyczny czy działalność. Myślę, że ruwado miał na myśli dwie rzeczy: a) możesz sobie koszty zakupu i eksploatacji wrzucić w koszty (co zmniejsza kwestie podatkowe - czego nie może zrobić fizyczny) b) prowadząc działalność dostajesz atrakcyjniejsze oferty na zakup auta/wzięcie w leasing...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Nie zgodzę się ze statystyki nie odzwierciedlają rzeczywistości. Wręcz przeciwnie.
Octavie kupują firmy i osoby prowadzące działalność gospodarczą. To niemal 80% klientów a przysłowiowy Kowalski (czyli na przykład ja) to zaledwie 20%.
to jest fakt. O faktach można dyskutować ale z samymi faktami już nie.
i ciekawostka - właśnie widziałem dosłownie 5 min temu pierwszą O3 po fl która mi się spodobała - czarna w pakietem chrom i na felgach 18"" Golus.
Komentarz
-
-
marlej108 ale wydaje mi się, że PiotrekDK ma dużo racji - co z tego, że są kupowane na firmę jak tak naprawdę nie służą do działalności gospodarczej tylko jako zwykłe domowe wozidło, dokładnie jak u Ciebie. Tyle, że Ci kupujący mają działalność .... no ale to taka działalność na papierze, często oznaczająca po prostu samozatrudnienie na umowę zlecenia zamiast formalnie umowy o pracę. To taka nasza polska przypadłość wykorzystywać zapisy prawne do zupełnie innych celów niż były stworzone - vide dawne auta z kratką, które nie miały nic wspólnego z autem przeznaczonym do transportowania towarów (jak cinquecento czy inne podobne wynalazki). Choć bezsprzecznie Octavia jako auto przedstawiciela handlowego, taksówka czy inne firmowe jest bardzo często widziane to jednak proporcje z tych statystyk są wg. mnie nieprawdziwe.
Komentarz
-
-
No jednak chyba nie do końca marlej108 - oczywiście część tak np. taksówkarz ale już taki przedstawiciel handlowy ? samochód jest na firmę i jak gość pracuje u klienta to jedzie jako służbowy ale jeżeli firma mu pozwala używać auta 24h to poza tym używa go już prywatnie. Nie kupuje swojego prywatnego auta np. kolejnej Octavii ale tak naprawdę użytkuje ją jako prywatny. A jest jego ? Nie. A już kompletnie nie można mówić jako o używaniu do działalności takich gości co zamiast umowy o pracę mają umowy zlecenia/dzieło - bo dojazd do fabryki w której siedzą przez 8 godzin chyba trudno nazwać jako używaniem do działalności gospodarczej ? Ty czy ja tak samo używamy swoich prywatnych aut. Niczym się to nie różni - tyle, że na tym kimś jego pracodawca/branża/inne wymusiły założenie jednoosobowej działalności, która jest fikcją. Ile jest takich przypadków w tych statystykach o których mówimy - nie wiem ale jestem przekonany, że to wcale nie jest mały procent.
Komentarz
-
Komentarz