Wyglada ta nowa Kia Stinger calkiem niezle, wrecz swietnie. Tyle ze cene tez ma miec "niezłą", a wlasciwie to złą bo wg Auto Świata ma kosztowac "od 40.000 euro" - czyli ok. 170.000 zł??? Za te pieniadze to mozna miec auto faktycznie klasy premium i nie wroze sukcesu sprzedazy raczej. Podobnie jest z Kia Optima - auto bardzo fajne, bardzo mi sie podoba, ale kosztuje niewiele mniej niz Mazda 6 czy Skoda Superb (od Superba to nawet przed jego podwyzkami wychodzila drozej z podobnym wyposazeniem). I dlatego owa Optima sprzedaje sie tak mizernie... Swoja droga widzieliscie ceny nowego Hyundaia i30... auto w cenie VW Golfa... (a wlasciwie drozsze, bo na Hyundaia sa gorsze upusty).
Kia Stinger
Zwiń
X
-
Nie będę kolegi krytykował każdemu może podobać się wszystko.
Dla mnie osobiście wnętrze tego auta to stylistyczna "tragedia pomnożona przez dramat". Ten "telewizorek" na środku deski wyglądał by lepiej już w mojej octavii przyklejony poxipolem za pomocą cynkowanych złączy kątowych zakupionych w markecie budowlanym.
Mnóstwo dziwnie poprowadzonych linii. Tunel środkowy podpatrzymy sobie z mercedesa, konsolę środkową jedną część z opla a drugą z renault, górę deski troszkę ściągniemy z BMW, nawiewy podpierdolimy z jakiejś alfy. Stylistyczne wyrzyganie.
Citroen XM już ładniej wyglądał.
Z zewnątrz całkiem do przyjęcia.Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisCitroen XM wygladal ladniej niz Kia Stinger? Na Jowisza... to chyba tylko dla osoby niewidomej...
Napisałem, że z zewnątrz całkiem do przyjęcia. Kolego mamy XXI wiek, ja zdaję sobie sprawę, że modne, "cool i trendy" jest uznawane bycie nieco dziwnym ale kokpit w tej kijanie dla mnie jest porażka, ale ja jestem normalny i nie będzie żadnych udziwnień
A że kokpit XM był ładniejszy nadal podtrzymuję. Pomyśl jakie możliwości mieli do dyspozycji konstruktorzy aut dawniej i dziś. Przy dzisiejszych możliwościach auta powinny być artystycznymi dziełami sztuki z subtelnie ukrytą technologią a nie szpetnymi pokrakami .Kiedyś auta projektowali inżynierowie a dziś księgowi i popaprani styliści a lud musi udawać, że to się podoba bo inaczej będziesz uznany za "odszczepa".
Jeszcze raz podkreślam nikogo nie chcę krytykować za to, że mu się to podoba wyrażam tylko swoje zdanie, które jutro mogę zmienićOstatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisW srodku Citroen XM wygladal lepiej od Stingera???
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisNo nie, to juz nie kwestia gustu... to kwestia wrecz psychiatryczna...
(też oczywiście żartuje nie obraź się)
Wszystko to kwestia gustu o których jak pięknie napisałeś - de gustibus non disputandum est...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisWyglada ta nowa Kia Stinger calkiem niezle, wrecz swietnie. Tyle ze cene tez ma miec "niezłą", a wlasciwie to złą bo wg Auto Świata ma kosztowac "od 40.000 euro" - czyli ok. 170.000 zł??? ]Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zgadzam sie - Kia z cenami przegina coraz bardziej przy niektorych modelach - np. wspominana przeze mnie Optima...a szkoda bo to fajne auto i serio bardzo mi sie podoba.
Podejrzewam, ze przy cenie ok. 170.000 zl za Stingera to sprzedaz bedzie mniej niz skromna... ale tak prawde mowiac jak za te kwote mozna miec juz auto klasy premium i to bardzo dobrze wyposazone... Oczywiscie moze sie okaze ze Stinger bedzie rewelacyjnie sie sprzedawal, ale watpie jesli cena bedzie faktycznie od 40.000 euro...
Komentarz
-
-
kolega bambek ma rację - wnętrze tego auta to w 90 procentach podróba Alfy Romeo z 10 procentach pomieszana z czymś tam.....i jeszcze takie chore pieniądze. w życiu bym za produkt Kia "ulep" nie dał takiej kasy.....
Ceed wygląda przy tym normalnie i godziwie i jest całkiem spoko.
Ale tak to jest jak koreańczycy biorą się za próby robienia aut "premium" no sorry, nie tędy droga. ich auta są dla ludu i im wychodzą całkiem spoko takie modele właśnie jak Ceed i nie ma co celować w klientów audi a6 czy bmw 5 takimi wynalazkami jak Stringer. Bo zawsze kupi to coś tylko odsetek klienteli. tak jest od głębokich lat 90 tych,a Kia wciąż sobie wkręca, że te modele są konkurencją takich właśnie aut.....tylko, że kiedyś były sporo tańsze, a dziś to cenowo wiele nie odbiegają powoli. nie mają szans....
za 170 patyków to wolałbym x100 Superba 3 na fulu niż to coś, którego cena rozpoczyna się od 170 i nie wiadomo za ile się to będzie sprzedawać po paru latach......pewnie za groszeOstatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
Kia i hyundai zatrudnili jakiś "designerów" z Chin, którzy przyszli z teczką gotowych projektów zerżnietych z aut europejskich producentów i tak wyszły takie ulepy. Hyundai zalatuje golfem, stinger nawiazuje do stylistyki bmw (wg mnie pomieszali tu kilka modeli) i próbują opchnąć za ciężkie pieniądze. Najpierw powinni zacząć po kolei. Ceed odniosła mniejszy lub większy ale na pewno sukces. Należy go rozwijać i stabilizowac malymi krokami. Sew ma rację ciężko jest z dnia na dzień wyrwać tysiące klientów markom, które pracowały na ich pozyskanie latami stosując tylko kontrowersyjną stylistykę żądając przy tym strasznych pieniędzy. Kijanko nie tedy droga.
Komentarz
-
-
Oj co za teorie... Akurat głównych designerów to maja teraz z Europy... Wystarczy poszukać chwilkę w sieci... Nie takie to trudne.
ps. W Stingerze np.dekor na drzwiach jest zerżnięty z dekoru w Audi A6 i nowej A4 wiec wzory do kopiowania maja dobre. Tyle ze z cenami przegna pałę... Rocznie chcą sprzedać w Europie 15k Stingerow... Wątpię żeby się udalo jesli cena ma być od 40k
euro. Jak byloby taniej to może...Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
Komentarz
-
-
Dobrze, że nie dekor z castoramy joke....
Ceed ok, Stringer i takie tam pseudopremium auta....zdecydowanie nie. Tak samo cena Optimy GT jest chora i nic nie mogą sprzedać. Może jedną sztukę widziałem na ulicy. W ogóle mało Optim jeździ, a tez wróżyli sukces. ładne auto, ale cena zabiła....to samo robią tu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
ps. W Stingerze np.dekor na drzwiach jest serzniety z dekoru w Audi A6 i nowej A4 wiec wzory do kopiowania maja dobre. Tyle ze z cenami przegna pałę... Rocznie chcą sprzedać w Europie 15k Stingerow... Wątpię żeby się udalo jesli cena ma być od 40k
euro. Jak byloby taniej to może...
ps. i tak niesmialo zaznacze - "serzniety " pisze przez "z" "ż" i "ę"...
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiotrekDK Zobacz wpis
No ostatnio cenią się coraz lepiej, ale jakość i technika kosztują
ps. i tak niesmialo zaznacze - "serzniety " pisze przez "z" "ż" i "ę"...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpis
a slusznie! sorry, ale jak pisze w smartfonie to niestety czasem cos mi sie wpisze nieortograficznie, ale dbajmy o jezyk polski! Juz poprawilem...(choc znakow polskich nie stosuje bo mi sie nie chce ;-) )
Sorki za off topa.Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
Komentarz
-
-
To była drobna uszczypliwość bo to parę dni temu kolega marlej108 uczył mnie ortografii...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Nie to ładne co ładne, lecz to co się komu podoba...mawiał klasyk.
Jesli chodzi o Stingera dla mnie troszkę przekombinowany. Zgadzając się sie z przedmówcami faktycznie smutne jest to, że Kia/H - koncern , który kilka lat temu wyraźnie poszedł swoją drogą i odniósł tym sukces zachował się tu trochę jak chiński "projektant", którego głównym pomysłem jest korzystanie z opcji "kopiuj>wklej".
Co do "ataków" na klase premium nie wiem po co to robią? Chyba bardziej dla zamieszania i pokazania czegoś jak w naszym kultowym "Misiu" w stylu, że to nasz samochód, przez nas zrobiony i to nie jest nasze ostatnie słowo....a potem "zgnije" jak ten Miś gdzieś zapomniany przez rynek.
Genesis - klapa, ze Stingerem będzie tak samo.
Na zaufanie i na klienta z grubszym portfelem trzeba pracować długo i sumiennie.
Kia/H powinni sobie dac spokój i skupić się na innych segmentach niż premium bo to jeszcze długo nie będzie ich podwórko.
Poprawić - dać coś nowego i fajnego w segmencie D plus bogatsze opcje i senowne ceny i tu walczyć. Bo w D leżą też i kwiczą.
Troche mnie dziwi zdziwienie, że ceny np i30 sa takie jak Golfa (podobno- ne wiem). Dlaczego to dziwi? Skoro auto nie jest gorsze od Golfa a stylistyka to juz rzecz gustu a segment nie jest prestiżowy tylko mówimy o zwykłym "AGD" to mnie to nie dziwi.
Jak widac do segmentu C, jak i w nawijmy średnich suwach (sportage, tucson) skośni mają się świetnie i tu niech walczą z powodzeniem.
Komentarz
-
-
Nie do końca z moimi przedmówcami się zgodzę, bo my odbieramy tę markę z naszej perspektywy i oczywiście jest to ok, ale należy popatrzeć na Kię jakie ona ma w ofercie na inne rynki samochody. I tak, zawsze mnie dziwiło, że silniki naprawdę mają fajne, a na Europę ich nie dają np. w kia sportage dają 2.0 vgt o mocy 185 ps (według normy usa), mają też modele k7 i k9 i naprawdę są nieźle wyposażone. Trudno powiedzieć jak są faktycznie wykończone i ja się nimi jeździ, ale są. Ja czasami się dziwiłem czemu lepszych silników nie dawali na Europę może była umowa z koncernami europejskimi że my nie wchodzimy na wasz rynek z modelami wyższej klasy i lepszymi silnikami, a wy nie wchodzicie do nas z modelami średniej i niższej klasy. Potem to trochę się zmieniało, ale w 2016 w związku z aferą silnikową koreańczycy zakazali sprzedaży nowych samochodów vw i audi. Owszem u nas może ich samochody nie były swego czasu szczytem, ale od jakiegoś czasu widzicie że im to wychodzi. Może taką strategię przyjęli, że najpierw zdobywają rynek średniej klasy samochodami, a potem wchodzą w tę klasę wyższą. A co do stringera, mnie on się podoba i prawdę powiedziawszy SIII 2.0 tsi 220km w laurinie a stringer xl z pakietem światła led, navi i coś tam jeszcze, cennikowo wychodzą podobnie, owszem w skodzie jest jeszcze upust, ale jednak wygląd stringera jest jednak ładniejszy niż skody. No i jeszcze co kto komu podpatrzył, to przypomnę że bmw z modelem 2 podpatrzyło kię carens.
Komentarz
-
-
Ostatnio edytowany przez Alonzo_; 7050.
Komentarz
-
-
Pertyn nie tylko gledzi, ale i pieprzy momentami zupelnie od rzeczy.
Co do Stingera to siedzialem w nim w Poznaniu na targach oraz kilka godzin temu w Gdansku na targach. Auto bardzo ladne z zewnatrz, jak i wewnatrz. Sporo miejsca, poza jedna dosc istotna rzecza - jak kierowca sobie ustawi nisko fotel - a auto jest do tego przeznaczone - to pasazer z tylu ma problem z wsunieciem stop pod fotel... pierwszy raz sie z czyms takim zetknalem.
Komentarz
-
Komentarz