Damy radę;D Nie takie rzeczy działy się w moim mieście.
A tak na serio na pewno Opel daje zatrudnienie sporej grupie osób, nie było by dobrze jakby znikł z mapy pracodawców w Gliwicach...
Gliwicki Opel jest też chyba najbardziej wydajny z wszystkich fabryk. No i lokalni dostawcy też mają z czego żyć.
Tak na marginesie i nie mieszając sie w politykę bo nie do tego jest to forum to widziałem dzisiaj na jednym z portali taki komentarz ( nie dosłownie ale oddaje co tam było napisane ) : PSA którego udziałowcem jest rząd Francji kupuje Opla w celu zamknięcia fabryki w Gliwicach w ramach zemsty za Caracale. Nie wiem co gość brał ale niech przestanie
Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep
Gliwicki Opel jest też chyba najbardziej wydajny z wszystkich fabryk. No i lokalni dostawcy też mają z czego żyć.
Kwestia, kto Francuzom da więcej / będzie bardziej potrzebny. Polityka.
Podobno Polska fabryka fiata miała najlepszą jakość i wydajność w koncernie. Nie przeszkodziło to Fiatowi przenieść produkcji Pandy do Włoch.
ps. Poza polityką to podejrzewam, że koszt likwidacji fabryki samochodów w Niemczech jest wielokrotnie wyższy niż w Polsce...
Ps.Ps. Sporą szansą dla polskich zakładów byłoby kiedyś wspominane przez PSA reaktywowanie Talbota jako taniej marki typu Dacia. Takie polskie Talboty - to by może miało sens ekonomiczny?
Renault robi Dacie, Lade i teraz bedzie Alpine, ale Talbot od PSA ?? hmm to przeciez zabytek wiekszy niz Yugo, ale kto wie..............a tak wogole to francuzi moga zlikwidować fabryke (albo zrobia z nia cos), tak mysle, te zabojady jeba...e sa do nas gorzej nastawieni niz niemcy, o swoje na pewno zadbaja...
Kwestia, kto Francuzom da więcej / będzie bardziej potrzebny. Polityka.
Podobno Polska fabryka fiata miała najlepszą jakość i wydajność w koncernie. Nie przeszkodziło to Fiatowi przenieść produkcji Pandy do Włoch.
ps. Poza polityką to podejrzewam, że koszt likwidacji fabryki samochodów w Niemczech jest wielokrotnie wyższy niż w Polsce...
Ps.Ps. Sporą szansą dla polskich zakładów byłoby kiedyś wspominane przez PSA reaktywowanie Talbota jako taniej marki typu Dacia. Takie polskie Talboty - to by może miało sens ekonomiczny?
Komentarz