Trzeba by się dobrze rozeznać w budowie tej ręcznej klimy, bo jeśli nie ma cięgien to klapka od regulacji temperatury ( mieszacza ) też jest sterowana serwomechanizmem. Jeśli tak jest to dorobienie układziku, który utrzymuje zadaną temperaturę poprzez sterowanie tą klapką mieszacza jest dosyć proste. Wystarczy jeden czujnik temperatury i prosty komparator. Zresztą gdzieś na forum był kiedyś link do jakiegoś gotowego układziku, który to realizował.
Przydał by się schemat tej "nowej" klimy 2011, ale jeszcze nie widziałem tego na necie ( może ktoś ma? ).
BTW. Skoro rozdział powietrza też jest bezcięgnowy to znaczy, że są tam silniczki a to z kolei oznacza, że można rozbudować ten układzik, dołożyć 2, 3 czujniki temp. i uzyskać coś w rodzaju climatronica, który utrzymuje jednakową temp. w całym aucie poprzez regulację podziału kierunku nawiewu.
BTW2
Trzeba by też sprawdzić jaka jest różnica w "panelach" Climatic-a z 2010 ( półautomat ) i 2011. Może wystarczy je podmienić i będzie śmigać.
Przydał by się schemat tej "nowej" klimy 2011, ale jeszcze nie widziałem tego na necie ( może ktoś ma? ).
BTW. Skoro rozdział powietrza też jest bezcięgnowy to znaczy, że są tam silniczki a to z kolei oznacza, że można rozbudować ten układzik, dołożyć 2, 3 czujniki temp. i uzyskać coś w rodzaju climatronica, który utrzymuje jednakową temp. w całym aucie poprzez regulację podziału kierunku nawiewu.
BTW2
Trzeba by też sprawdzić jaka jest różnica w "panelach" Climatic-a z 2010 ( półautomat ) i 2011. Może wystarczy je podmienić i będzie śmigać.
Komentarz