Zbliża się koniec Rapida
Zwiń
X
-
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
-
-
Miał być lift Rapida, który poprawiłby wygląd tego nie za pięknego pojazdu zbliżając go bardziej do Octavii, no ale przyszła nowość Fiata i pozamiatała rynek.
Skoda zamiast powalczyć ceną woli zmienić portfolio, a dziure którą miał wypełnić Rapid po ŚP Octavii 2 Tour wypełniło Tipo.
Fiat pokazał że da się zrobić w dzisiejszych czasach auto z silnikiem MPI, które nie tylko jest pojemne i małoawaryjne (MPI to prosta konstrukcja) to do tego tanie.
SzKODA słów
Komentarz
-
-
Ja bym raczej patrzyl na sprzedaz globalnie, a nie na polski rynek, ktory mowiac wprost - praktycznie sie nie liczy. Licza sie Chiny i Niemcy dla Skody przede wszystkim.
Dziwny ruch z tym Rapidem bo sprzedaja go calkiem sporo (mozna sprawdzic wielkosc sprzedazy za 2016 r., najgorzej idzie Citigo a potem Yeti).
Szkoda Rapida liftbacka bo moim zdaniem jest lepszy nich hatchback, ktory wg artykulu zostanie.
Szkoda tez Fabii kombi - :-(
Za to nowa nazwa Yeti - Karoq (czy cos takiego) bez sensu...
Zawsze mi sie podobaly nazwy Fabia, Octavia - zwiazane z jezykiem lacinskim poniekad. A tutaj jakies zupelne dziwadla.
Ale taka moda - jak francuski idiotyzm nazwania auta Cactus, albo Captur... ble. Jeszcze brakuje Renault Fiut ;-)Ostatnio edytowany przez marlej108; 1129.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisDziwny ruch z tym Rapidem bo sprzedaja go calkiem sporopozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
ruwado - nie mam pojęcia jak to skonfigurowałeś, że Ci wyszła niewielka różnica cenowa (co jest oczywiście względne). Chyba, że tak było w styczniu 2015. Jak zamawiałem Rapida w lutym tego roku to biorąc wersję najwyższą Style i trochę jeszcze do niej dokładając bajerów - wyszło mi ok. 60 tys. Jako, że po FL chcieli mi zamienić silnik z 1.2 na 1.0 skonfigurowałem sobie Octavię z silnikiem 1.2 choć nie w wersji najsłabszej tylko Ambition i różnica (z takim samym wyposażeniem) wyszła mi prawie 10 tys. - no to nie jest chyba "niewielka" różnica ?
Rapid wg. mnie będzie skasowany bo za bardzo podgryzał Octavię. A Fabia kombii to w zasadzie różnica niewielka. Toledo to w ogóle kopia w innych blachach). Być może wpisuje się to w szerszą tendencję mody na SUV-y i tym podobne nadmuchane auta, której to mody kompletnie nie rozumiem bo nie zyskuje się nic na funkcjonalności (bo za taką nie uznaję troszkę większy prześwit i siedzenie kilka centymetrów wyżej). Ale jakoś mi się nie chce wierzyć, że tuż po ogłoszeniu o FL będą kasować model.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sethcracow Zobacz wpisnie mam pojęcia jak to skonfigurowałeś, że Ci wyszła niewielka różnica cenowapozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108 Zobacz wpisAle taka moda - jak francuski idiotyzm nazwania auta Cactus, albo Captur... ble. Jeszcze brakuje Renault Fiut ;-)
Fabia trochę urosła a Rapid nie był jakoś tak wiele tańszy niż Octavia. Gabarytowo to taka Octavia I w innych blachach. Pustka po premierze OIII zapełniła się i Rapid stał się niepotrzebny.
Fenomenu na SUVy nie rozumiem. Wuja ma Nissan X-Trail, ani to większe specjalnie od vana ani ten bagażnik duży... Dobra, w Hyundai Tucsonie kumpla jest dużo miejsca na nogi ale bagażnik to przy mojej Octavii jakiś żart.
Naturalnie większość tych dmuchanych aut trafia do blond dziuniek, które nie ogarniaja poruszania się takim autem ani krztyne.
Komentarz
-
-
Taka moda a jak jest coś modne to ludzie są w stanie za to przepłacać
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisDo SUVa wygodniej się wsiada i wysiada. Z gory lepiej widac i wezej się siedzi co za tym idzie wygodniej.
Komentarz
-
-
z tym latwiejszym wsiadaniem to nie do konca z suvami choc sam tak myslalem. Otoz kolega ma nowego Lexusa RX i tam sie wsiada wysoko - trzeba sporo podniesc noge a to oznacza, ze np. dla osoby jak moj Ojciec byloby to bardzo niewygodne, poniewaz wlasnie ma problem z nogami... Wiec to roznie bywa. Z drugiej strony niektore auta sa tak nieskie ze ma sie wrazenie, ze sie wsiada do czolgu, a jeszcze trudniej sie z nich wysiada - akrurat w suvie kolegi wysiada sie wygodnie - nie liczac tego ze za kazdym razem mam wrazenie, ze mam potem brudna nogawke (ale moze to tylko wrazenie).
Komentarz
-
Komentarz