Panowie, odpływacie od głównego tematu tego wątku
Przywołuję Was do porządku
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
O4
Zwiń
X
-
Porównałem cennik nowej Octavii i nowego Superba i generalnie ceny obu są podobne zależy co się dobierze w konfigu, a jednak Superb jest klasę wyżej a i ma opcje nie dostępne w Octavii.
Zostaw komentarz:
-
I jeszcze kombi
Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
O 3 1.5 tsi style można kupić dobrze wyposażoną już za 85 tyś, raczej wiesz co kupujesz bo jest już od kilku lat na rynku, O 4 ambition to jednak 10 tys. więcej i kupujesz nowy model pewnie z wadami, które poprawią za 2-3 lata, dlatego dają spore upusty na O 3FL aby pozbyć się starego modelu, ja optuję jednak za O 3, a tak na koniec to ceny samochodów poszły mocno do góry szkoda, że nie można tego powiedzieć o naszych pensjach
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedPierwszy szkic O4 Rs
Ponoć mają być 3 silniki:
2.0 TSI. powyżej 250 KM
2.0 TDI 200 KM
Hybryda 1.4 TSI 245 KM łącznie waga baterii ok 250 kg 13 kwh może być bez szału przez wagęZałączone pliki
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis
podejżewam że za jakiś czas za gałki trzeba będzie dopłacać bo to będzie luksus, podobnie jak za analogowe zegary ))
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez macio88 Zobacz wpisPatrząc na cennik, nie jest źle. Mając O3FL Style z paroma dołożonymi rzeczami widzę, że OIV w wersji ambition jest zbliżona a biorąc pod uwagę kilka rzeczy (kamera, wirtualny kokpit) to momentami wychodzi na korzyść przy w miarę zbliżonej cenie. OIV w style jest sporo lepiej wyposażona stąd też wyższa cena.
p.s. nie widzi mi się sterowanie klimą na tym tablecie
Zostaw komentarz:
-
Ja dalem za fajnie doposażona o3 fl style 1.4 Z fajnym kolorem co tutaj trzeba dopłacić tez za to, z 2 kompletnie opon 85k. 20tys taniej niż baza o4. Wiadomo za rok pewnie rabaty będą już też fajne i na pewno kupi takie o4 poniżej 100tys z fajnym wypasem
Zostaw komentarz:
-
Patrząc na cennik, nie jest źle. Mając O3FL Style z paroma dołożonymi rzeczami widzę, że OIV w wersji ambition jest zbliżona a biorąc pod uwagę kilka rzeczy (kamera, wirtualny kokpit) to momentami wychodzi na korzyść przy w miarę zbliżonej cenie. OIV w style jest sporo lepiej wyposażona stąd też wyższa cena.
p.s. nie widzi mi się sterowanie klimą na tym tablecie
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
Ja bym chętnie kupił nowe auto, ale widzę, że to przestaje mieć sens, szczególnie, kiedy zmienia się auta co dwa-trzy lata.
Przy tak galopujących cenach i sytuacji na rynku zbytu to nie nadążam już zarobić na nowy samochód.
Jeśli po niecałych 3. latach jestem w plecy na samej utracie wartości ponad 20% i do takiej OIV musiałbym dorzucić kolejne blisko 40tys. zł to sorry, ale wychodzi, że co trzy lata wydaje 60tys. zł. A to już przestaje być normalne.
Zostaw komentarz:
-
Myślimy podobnie. Ja też wolę kupić nowe na dłuższy czas, niż co chwilę szukać używki i chodzić jak po polu minowym.
Co do elektroniki, mam podobne zdanie. Są rzeczy przydatne i podstawowe, ale co za dużo to.... Może się po kilku latach odbić czkawką. Ale tego się już nie zmieni.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpisDo tej pory zakup nowego samochodu, bez "brania" na firmę, to zawsze była fanaberia. Teraz po nowych cenach, po wejściu nowych "Greta-norm", tym bardziej. Nie ważne czy Skoda, czy inne cuś.
Coraz bardziej się to od szaraków oddala.
Ja potrzebuję auta bo bez niego komunikacją miejską dojazd do pracy to 1.5h w jedną stronę. Dlatego ważne dla mnie aby auto było BEZAWARYJNE. Dlatego też po raz drugi mam nowe auto z salonu ponieważ wiem ze jak samemu człowiek jeździ i dba to auto spisuje sie bezproblemowo. Bardzo chetnie pozbyłbym sie z auta zbędnej elektroniki która w którymś momencie unieruchomi auto z byle powodu. Niestety takich aut nie ma...
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpis
To +6,5kpln do o3 1.5 style, to jest duża zmiana ceny przy zmianie modelu?
wg mnie nie jest
Moja bazowa Style 1.5 kosztowała wg cennika 93150. Teraz style 1.5 to 104700...
ale w O4 wersja Ambition najbardziej odpowiada O3FL Style. Aczkolwiek wyposazenie bedzie sie róznic w obie strony.
Sumarycznie nie jest zle.
To co widać że wrzucili na siłę asystentów, LED BASIC, Kessy i virtual cockpit juz od Ambiotion. Troche słabę bo ja tego bym tego nie chciał.
Natomiast plusem są LED Basic.
juz od Active:
FRONT ASSIST - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania oraz Collision Avoidance Assist
LANE ASSIST - asystent pasa ruchu
DRIVER ALERT - system wykrywający zmęczenie kierowcy
Reflektory główne LED Basic
Kessy.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez klarus Zobacz wpisChris11 no tak, ale z tego co w tym i innych wątkach na forum piszesz, to mniemam że nie kupiłbyś tej O4 nawet jakby kosztowała mniej o 10 tys. od poprzedniczki...
Przy tak galopujących cenach i sytuacji na rynku zbytu to nie nadążam już zarobić na nowy samochód.
Jeśli po niecałych 3. latach jestem w plecy na samej utracie wartości ponad 20% i do takiej OIV musiałbym dorzucić kolejne blisko 40tys. zł to sorry, ale wychodzi, że co trzy lata wydaje 60tys. zł. A to już przestaje być normalne.
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Do tej pory zakup nowego samochodu, bez "brania" na firmę, to zawsze była fanaberia. Teraz po nowych cenach, po wejściu nowych "Greta-norm", tym bardziej. Nie ważne czy Skoda, czy inne cuś.
Coraz bardziej się to od szaraków oddala.
- Polubień 1
Zostaw komentarz:
-
Chris11 no tak, ale z tego co w tym i innych wątkach na forum piszesz, to mniemam że nie kupiłbyś tej O4 nawet jakby kosztowała mniej o 10 tys. od poprzedniczki...
Spodziewałeś się, że pójdzie 10 % w górę? wszyscy się spodziewali.... Czy ktoś spodziewał się tutaj, że będzie taniej...? Nie zauważyłem...
No to jest drożej, zgodnie z przewidywaniami.... Ale w tej droższej cenie dostajesz też dużo bogatsze wyposażenie, za które w poprzedniej wersji musiałbyś sporo dopłacić.... Tego akurat nie wszyscy się spodziewali....
No to ja tu dramatu nie widzę....
A osobista kwestia, czy komuś opłaca się kupować nowy samochód, czy nie opłaca, to temat całkowicie niezwiązany z nową O4... To już takie życiowo-ekonomiczne rozważania, na które wpływ ma wiele rzeczy, także zasobność portfela, choć nie tylko...Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.
Zostaw komentarz:
-
Jak ktoś sobie lubi tłumaczyć wzrost ceny wyposażeniem to ok, ale ja bym przeżył bez kessy, kamery cofania, hhc (który w OIII działał jak chciał), lane assist, virtual cockpit, smartlink+ (whatever it is), driver alert i alufelg 17 cali w imię ceny niższej o np. 10 tysi.
W tej kwocie OIV (jak i każdy inny samochód), przy lawinowej utracie na wartości przestaje mieć sens, jeśli nie kupuje się go na co najmniej 6-7 lat.
I wszystko byłoby ok, gdyby nie ta niepewność, czy to auto przejedzie te 6-7 lat w miarę bezawaryjnie.
Zostaw komentarz:
-
Generalnie, jak się czyta ten cennik, to jakiegoś dramatu nie ma.... w tym co na razie zaoferowali, ceny poszły w górę, fakt... ale wyposażenie seryjne poszczególnych wersji dużo bogatsze niż w O3...
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Wronek1ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedZamieszczone przez Wronek1
dokładnie, słabawe silniki :/ ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
98k kosztuje o3 kombi A kombi o4 108k więc w sumie 10procent drożej ale z drugiej strony większe wyposażenie
Ale żeby auta kompaktowe przebijały barierę 100k zł to już przesada... Szkoda mi pieniędzy na to. Wolę pozwiedzać świat.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpis
To +6,5kpln do o3 1.5 style, to jest duża zmiana ceny przy zmianie modelu?
wg mnie nie jest
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Wronek1
dokładnie, słabawe silniki :/ ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: