Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • spj
    odpowiedział(a)
    Panowie, odpływacie od głównego tematu tego wątku
    Przywołuję Was do porządku

    Zostaw komentarz:


  • sunwire
    odpowiedział(a)
    Porównałem cennik nowej Octavii i nowego Superba i generalnie ceny obu są podobne zależy co się dobierze w konfigu, a jednak Superb jest klasę wyżej a i ma opcje nie dostępne w Octavii.

    Zostaw komentarz:


  • PiotrekDK
    odpowiedział(a)
    I jeszcze kombi
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • jmors44
    odpowiedział(a)
    O 3 1.5 tsi style można kupić dobrze wyposażoną już za 85 tyś, raczej wiesz co kupujesz bo jest już od kilku lat na rynku, O 4 ambition to jednak 10 tys. więcej i kupujesz nowy model pewnie z wadami, które poprawią za 2-3 lata, dlatego dają spore upusty na O 3FL aby pozbyć się starego modelu, ja optuję jednak za O 3, a tak na koniec to ceny samochodów poszły mocno do góry szkoda, że nie można tego powiedzieć o naszych pensjach

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Pierwszy szkic O4 Rs
    Ponoć mają być 3 silniki:
    2.0 TSI. powyżej 250 KM
    2.0 TDI 200 KM
    Hybryda 1.4 TSI 245 KM łącznie waga baterii ok 250 kg 13 kwh może być bez szału przez wagę
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis

    podejżewam że za jakiś czas za gałki trzeba będzie dopłacać bo to będzie luksus, podobnie jak za analogowe zegary ))
    Spokojnie, smartfonowe pokolenie klikające nonstop w telefonie kupi to rozwiązanie. Miałem już z tym do czynienia, a nie należę do ludzi, którzy siedzą z ryjem w telefonie przez 90% dnia i nie ma dramatu.

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez macio88 Zobacz wpis
    Patrząc na cennik, nie jest źle. Mając O3FL Style z paroma dołożonymi rzeczami widzę, że OIV w wersji ambition jest zbliżona a biorąc pod uwagę kilka rzeczy (kamera, wirtualny kokpit) to momentami wychodzi na korzyść przy w miarę zbliżonej cenie. OIV w style jest sporo lepiej wyposażona stąd też wyższa cena.

    p.s. nie widzi mi się sterowanie klimą na tym tablecie
    podejżewam że za jakiś czas za gałki trzeba będzie dopłacać bo to będzie luksus, podobnie jak za analogowe zegary ))

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Ja dalem za fajnie doposażona o3 fl style 1.4 Z fajnym kolorem co tutaj trzeba dopłacić tez za to, z 2 kompletnie opon 85k. 20tys taniej niż baza o4. Wiadomo za rok pewnie rabaty będą już też fajne i na pewno kupi takie o4 poniżej 100tys z fajnym wypasem

    Zostaw komentarz:


  • macio88
    odpowiedział(a)
    Patrząc na cennik, nie jest źle. Mając O3FL Style z paroma dołożonymi rzeczami widzę, że OIV w wersji ambition jest zbliżona a biorąc pod uwagę kilka rzeczy (kamera, wirtualny kokpit) to momentami wychodzi na korzyść przy w miarę zbliżonej cenie. OIV w style jest sporo lepiej wyposażona stąd też wyższa cena.

    p.s. nie widzi mi się sterowanie klimą na tym tablecie

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

    Ja bym chętnie kupił nowe auto, ale widzę, że to przestaje mieć sens, szczególnie, kiedy zmienia się auta co dwa-trzy lata.
    Przy tak galopujących cenach i sytuacji na rynku zbytu to nie nadążam już zarobić na nowy samochód.
    Jeśli po niecałych 3. latach jestem w plecy na samej utracie wartości ponad 20% i do takiej OIV musiałbym dorzucić kolejne blisko 40tys. zł to sorry, ale wychodzi, że co trzy lata wydaje 60tys. zł. A to już przestaje być normalne.
    bo taki sposób użytkowania jest dobry dla firm. Kupujesz nowke, w 3 lata robisz autem 200-300 tysi i bierzesz nastepne. A ten kto kupi po Tobie niech się martwi potem częstymi awariami...

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Myślimy podobnie. Ja też wolę kupić nowe na dłuższy czas, niż co chwilę szukać używki i chodzić jak po polu minowym.

    Co do elektroniki, mam podobne zdanie. Są rzeczy przydatne i podstawowe, ale co za dużo to.... Może się po kilku latach odbić czkawką. Ale tego się już nie zmieni.

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
    Do tej pory zakup nowego samochodu, bez "brania" na firmę, to zawsze była fanaberia. Teraz po nowych cenach, po wejściu nowych "Greta-norm", tym bardziej. Nie ważne czy Skoda, czy inne cuś.

    Coraz bardziej się to od szaraków oddala.
    Nie fanaberia tylko dobra kalkulacja przy założeniu że autem będzie się długo jezdziło.
    Ja potrzebuję auta bo bez niego komunikacją miejską dojazd do pracy to 1.5h w jedną stronę. Dlatego ważne dla mnie aby auto było BEZAWARYJNE. Dlatego też po raz drugi mam nowe auto z salonu ponieważ wiem ze jak samemu człowiek jeździ i dba to auto spisuje sie bezproblemowo. Bardzo chetnie pozbyłbym sie z auta zbędnej elektroniki która w którymś momencie unieruchomi auto z byle powodu. Niestety takich aut nie ma...

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpis

    To +6,5kpln do o3 1.5 style, to jest duża zmiana ceny przy zmianie modelu?
    wg mnie nie jest
    chyba +11tysi.
    Moja bazowa Style 1.5 kosztowała wg cennika 93150. Teraz style 1.5 to 104700...
    ale w O4 wersja Ambition najbardziej odpowiada O3FL Style. Aczkolwiek wyposazenie bedzie sie róznic w obie strony.

    Sumarycznie nie jest zle.

    To co widać że wrzucili na siłę asystentów, LED BASIC, Kessy i virtual cockpit juz od Ambiotion. Troche słabę bo ja tego bym tego nie chciał.
    Natomiast plusem są LED Basic.

    juz od Active:
    FRONT ASSIST - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania oraz Collision Avoidance Assist
    LANE ASSIST - asystent pasa ruchu
    DRIVER ALERT - system wykrywający zmęczenie kierowcy
    Reflektory główne LED Basic
    Kessy.


    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez klarus Zobacz wpis
    Chris11 no tak, ale z tego co w tym i innych wątkach na forum piszesz, to mniemam że nie kupiłbyś tej O4 nawet jakby kosztowała mniej o 10 tys. od poprzedniczki...
    Ja bym chętnie kupił nowe auto, ale widzę, że to przestaje mieć sens, szczególnie, kiedy zmienia się auta co dwa-trzy lata.
    Przy tak galopujących cenach i sytuacji na rynku zbytu to nie nadążam już zarobić na nowy samochód.
    Jeśli po niecałych 3. latach jestem w plecy na samej utracie wartości ponad 20% i do takiej OIV musiałbym dorzucić kolejne blisko 40tys. zł to sorry, ale wychodzi, że co trzy lata wydaje 60tys. zł. A to już przestaje być normalne.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Do tej pory zakup nowego samochodu, bez "brania" na firmę, to zawsze była fanaberia. Teraz po nowych cenach, po wejściu nowych "Greta-norm", tym bardziej. Nie ważne czy Skoda, czy inne cuś.

    Coraz bardziej się to od szaraków oddala.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Chris11 no tak, ale z tego co w tym i innych wątkach na forum piszesz, to mniemam że nie kupiłbyś tej O4 nawet jakby kosztowała mniej o 10 tys. od poprzedniczki...
    Spodziewałeś się, że pójdzie 10 % w górę? wszyscy się spodziewali.... Czy ktoś spodziewał się tutaj, że będzie taniej...? Nie zauważyłem...
    No to jest drożej, zgodnie z przewidywaniami.... Ale w tej droższej cenie dostajesz też dużo bogatsze wyposażenie, za które w poprzedniej wersji musiałbyś sporo dopłacić.... Tego akurat nie wszyscy się spodziewali....
    No to ja tu dramatu nie widzę....
    A osobista kwestia, czy komuś opłaca się kupować nowy samochód, czy nie opłaca, to temat całkowicie niezwiązany z nową O4... To już takie życiowo-ekonomiczne rozważania, na które wpływ ma wiele rzeczy, także zasobność portfela, choć nie tylko...
    Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Jak ktoś sobie lubi tłumaczyć wzrost ceny wyposażeniem to ok, ale ja bym przeżył bez kessy, kamery cofania, hhc (który w OIII działał jak chciał), lane assist, virtual cockpit, smartlink+ (whatever it is), driver alert i alufelg 17 cali w imię ceny niższej o np. 10 tysi.
    W tej kwocie OIV (jak i każdy inny samochód), przy lawinowej utracie na wartości przestaje mieć sens, jeśli nie kupuje się go na co najmniej 6-7 lat.
    I wszystko byłoby ok, gdyby nie ta niepewność, czy to auto przejedzie te 6-7 lat w miarę bezawaryjnie.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Generalnie, jak się czyta ten cennik, to jakiegoś dramatu nie ma.... w tym co na razie zaoferowali, ceny poszły w górę, fakt... ale wyposażenie seryjne poszczególnych wersji dużo bogatsze niż w O3...

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wronek1
    ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
    hybryda

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Wronek1

    dokładnie, słabawe silniki :/ ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
    Nie liczylbym na jakiś wielki skok w RS'ie od poprzednika. Octavka od O1 zawsze była najslabsza w stawce octavia/Leon/golf/a3

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis

    98k kosztuje o3 kombi A kombi o4 108k więc w sumie 10procent drożej ale z drugiej strony większe wyposażenie
    Jakiś czas temu pisałem, że cena będzie o 10% wyższa od OIII. Podobnie jest w innych krajach.
    Ale żeby auta kompaktowe przebijały barierę 100k zł to już przesada... Szkoda mi pieniędzy na to. Wolę pozwiedzać świat.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    można już przejechać się w teście na czeskiej stronie

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpis

    To +6,5kpln do o3 1.5 style, to jest duża zmiana ceny przy zmianie modelu?
    wg mnie nie jest
    98k kosztuje o3 kombi A kombi o4 108k więc w sumie 10procent drożej ale z drugiej strony większe wyposażenie

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wronek1

    dokładnie, słabawe silniki :/ ciekawe kiedy rs się pojawi i z jaką mocą.
    Raczej - z jaką ceną.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Wybór silników mały na razie....

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X