I tak kiedyś go kupisz
VW Passat B8 FL 2019
Zwiń
X
-
Gość
Ale się spinacie. To tylko auto środek transportu a wielbicie "nowoczesne technologie TSI" jak boga.
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisI tak kiedyś go kupisz
Komentarz
-
Gość
-
Gość
-
Gość
Stać mnie teraz więc nie wchodź mi do portfela, bo ja tego nie robię. Auto to tylko auto. Srodek transportu.
Komentarz
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
Dziwne mam 1.4 150km i nie bierze grama oleju A olej wymieniam co 17 tyś . Twoje 1.8t też nic nie bierze kompletnie?
jak ktoś sie oczytał Auto-Swiatu to mentalnie zyje w swiecie pierwszych TSI ktore mialy problemy z rozrządem a dodatkowo dorzuca do tego inne silniki TSI o wiekszych pojemnosciach i juz jest ekspertem w tej dziedzinie, obecna generacja tych silników jest juz wolna od wad
Komentarz
-
-
Gość
-
Jako użytkownik silnika 2.0 TSI 190kM (EA888 GEN 3B.), przejechałem 10tys. km. Po 2 tyś. wymieniłem olej i od tamtej pory żadnych ubytków oleju . Szkoda tylko, że ludzie bez zapoznania się z dokumentacją jaką udostępnia VAG (VAG Self study program) porównują dzisiejsze TSI z tymi z przed 10,15 lat...
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis15 lat temu nie było jeszcze tsi... (a "z przed" nie ma w naszym języku pisanym).
Komentarz
-
-
Gość
Fakt, to już rzeczywiście 15 lat. Zwracam honor!
Jakoś zawsze utożsamiałem tsi z downsizingiem, więc 2.0 nie przyszło mi do głowy.
Komentarz
-
Gość
-
Gość
-
Gość
Komentarz