Pasagon - "Polska racja stanu"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • voltar
    L&K
    • 2009
    • 1107
    • Octavia II (1Z3)
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #26
    Zamieszczone przez polsmol
    Samochód dostawczy nie ma być piękny tylko wytrzymały i tani.
    A dlaczego nie ? Nigdy w zyciu bym nie kupił produktu który jest praktyczny ale brzydki i dokladnie odwrotnie nie kupiłbym pieknego a niepraktycznego.
    Mamy XXI wiek i już nawet takie kraje jak Chiny czy Indie zrozumialy ze by sprzedawac musi takze wygladac. Zaryzykuje stwierdzenie ze wiekszosc uzytkownikow na tym forum ma podobne zdanie i to moze nawet nieswiadomie skoro wybrala Octavie .
    A czy jest tani ? To chyba zart.


    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9935
      • Ford

      #27
      Zamieszczone przez polsmol
      Samochód dostawczy (...) ma być (...) tani. (...). Przy tak niskiej cenie na pewno wielu się skusi na eksperyment
      Kilka postów wyzej pokazałem kilka propozycji "normalnych" dostawczaków w porównywalnej cenie - więc trzeba będzie znaleźć kilku prawdziwych "zapaleńców", którzy kupią to brzydactwo.
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • polsmol
        Classic
        • 2010
        • 3

        #28
        Tylko Nissan oferuje porównywalną cenę, ale to mniejsze auto a koszty jego eksploatacji pewnie nie należą do najniższych. Ponadto za cenę rzędu 45 tyś netto dostajesz silnik o mocy 85 km. Z jakiegoś powodu nie widać ich na naszych drogach.
        Ceny Transitów według producenta zaczynają się od 70 tyś netto z silnikiem o mocy 85 km. Ceny Boxera od 84 tyś. Dane pochodzą z cenników ze stron producentów.

        Póki co ostateczna cena Pasagona nie jest znana, ale jeśli wyniesie nawet 50 tyś zł netto to będzie miał około 20 tyś złotych przewagi netto nad konkurencją i do tego mocniejszy silnik. Nie liczę tu nissana bo to jednak mniejszy pojazd.
        Jeśli brać pod uwagę fakt, że nie każdy może odliczyć VAT to ta przewaga będzie jeszcze większa.

        O gustach się nie dyskutuje, ale o kosztach tak. Może dlatego większość dostawczaków wygląda paskudnie.

        [ Dodano: Pon 22 Lis, 10 22:52 ]
        Zamieszczone przez voltar
        A dlaczego nie ?
        Bo w biznesie najważniejsze są koszty.

        Zapomniałem dodać, że w dobie kryzysu dostępność używanych zachodnich samochodów dostawczych, głównych konkurentów Lublina/Pasagona, jest zapewne mniejsza bo każdy trzyma się za portfel i dwa razy zastanowi się zanim zainwestuje w nowe samochody.

        Wracając do estetyki Pasagona, sądzę, że wyglądałby lepiej gdyby zrezygnowano z malowania przedniego panelu po bokach wlotu powietrza (wokół lamp).

        Komentarz

        • Agamek12
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 9935
          • Ford

          #30
          Podobno lada chwila ma zacząć się produkcja seryjna tego cudaka... I podobno producent liczy na zbyt ładnych kilku tysięcy aut rocznie - ciekawe, czy mu się uda? Przy produkcji chce zatrudnić 350 osób.
          A tu udało mi się znaleźć potencjalnego konkurenta tego Pasa-cośtamcośtam: http://autotrading.pl/ Fakt, takie jest auto z 2007 roku, ale 30.000zł to i tak duuużo taniej, niż za nowego polskiego cudaka...
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz

          Pracuję...