Nowy GOLF VIII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • OrsonTSI
    Rider
    • 2010
    • 716
    • Volkswagen
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Nowy GOLF VIII

    https://www.auto-motor-i-sport.pl/wy...niczne,38320,5
    https://www.auto.cz/vw-golf-viii-je-...-detail-131762
    https://www.carscoops.com/2019/10/20...lus-88-images/

    Ciekawe czy środek O4 będzie podobny.... na przód nie mogę patrzeć jak na światła w O3 FL
    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
    OII 1,4 TSI Elegance

    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

  • Marek__82
    Rider
    • 2013
    • 262

    #2
    W Niemczech VW udostępnił konfigurator...
    Środkowa wersja Life z 1,5 TSI 130 KM ponad 27 k Euro.
    Niestety ceny nie będąniskie jak widać.

    Komentarz

    • Chris11
      RS
      • 2011
      • 1587

      #3
      Nie bardzo jest się co sugerować cenami niemieckimi, bo według nich to Golf 7 kosztuje ponad 100k zł. Bardziej porównałbym różnice cenową pomiędzy 7. a 8. i tu wychodzi 3tys. euro różnicy, czyli jakieś 12%.

      Gdyby to prostolinijnie przełożyć na Polskę, to dzisiejszy Golf z ceną na poziomie 79300zł podrożałby o jakieś 10%, czyli Golf 8. kosztowałby jakieś 87500zł.

      I może to być realna oferta biorąc pod uwagę, że Octavia też pewnie będzie startowała z poziomu ok. 90tys. zł.

      Komentarz

      • OrsonTSI
        Rider
        • 2010
        • 716
        • Volkswagen
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        czyli może się potwierdzić to co słyszałem w salonie Skody i VW ze ceny pójdą w górę o 8 - 10 %
        OII 1,4 TSI Elegance

        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

        Komentarz

        • Chris11
          RS
          • 2011
          • 1587

          #5
          Możesz wykreślić "może".
          Volkswagen już jakiś czas temu zapowiedział 10% podwyżkę.

          Komentarz

          • OrsonTSI
            Rider
            • 2010
            • 716
            • Volkswagen
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            OII 1,4 TSI Elegance

            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

            Komentarz

            • Garret
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1196
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              w ostanim AutoSwiat jest porównanie nowego Golfa z Kią Ceed, Astrą , BMW 1, Mercem A. Wygląda na to, że VW z cenami celuje w premium
              około 20k wiecej niż za Ceed'a to .. odważne posunięcie
              Garret

              -----------
              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

              Komentarz

              • OrsonTSI
                Rider
                • 2010
                • 716
                • Volkswagen
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                jakie silniki były porównywane?
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz

                • Marek__82
                  Rider
                  • 2013
                  • 262

                  #9
                  Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis
                  około 20k wiecej niż za Ceed'a to .. odważne posunięcie
                  Tyle, że Ceed jest starszym modelem, z mniejszą ilością nowinek, więc i cena musi być niższa.

                  Komentarz

                  • Garret
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1196
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
                    jakie silniki były porównywane?
                    benzyna 140-150KM
                    Garret

                    -----------
                    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                    Komentarz

                    • Garret
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1196
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
                      Tyle, że Ceed jest starszym modelem, z mniejszą ilością nowinek, więc i cena musi być niższa.
                      masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet? dzięki z atakie nowinki, wolę regulowac klimę fizycznymi pokrętłami/przyciskami ;-) w tym teście 150KM golf, fakt, że dobrze wyposazony przebił 130k zł
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz

                      • perfex
                        L&K
                        • 2005
                        • 1117

                        #12
                        Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis

                        masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet?
                        Ja jestem ciekaw kiedy ta idiotyczna moda się odwróci? Wiadomo, że tablety są tańsze dla producenta a jeszcze może za nie brać dopłatę... ale o ile zegary z tableta mogę przełknąć (choć nie dopłaciłbym złotówki) to pełne sterowanie radiem z tableta jest po prostu nie wygodne a klimatyzacją kretyńskie.
                        Pewnie jak już pełna tabletoza zawita do klasy Fiata Pandy to zaczną się słone dopłaty za "klasyczne ekskluzywne elementy sterowania pojazdem" czyli wskazówki i pokrętła :-)

                        Pozdrawiam
                        perfex

                        Octavia HTP

                        Komentarz

                        • Chris11
                          RS
                          • 2011
                          • 1587

                          #13
                          Ciekawe, który z Was równie ochoczo wróciłby do telefonu z fizycznymi przyciskami rezygnując ze swojego superdupersrajfona?
                          I tak samo jest z samochodami - pokolenie szajsfonów już się ślini na tego Golfa.

                          Takie czasy...

                          Komentarz

                          • paryzanin
                            Ambiente
                            • 2015
                            • 187
                            • Octavia III (5E3)
                            • DPCA 1.5 TSI 150 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                            Ciekawe, który z Was równie ochoczo wróciłby do telefonu z fizycznymi przyciskami rezygnując ze swojego superdupersrajfona?
                            I tak samo jest z samochodami - pokolenie szajsfonów już się ślini na tego Golfa.

                            Takie czasy...
                            tylko na telefonie to nie przeszkadza a w aucie tak, każdą czynność którą robiłeś jednym przyciskiem / pokretłem teraz będziesz musiał zastąpić kilkukrotnym klikaniem w ekran.
                            w O3FL RM2020 też mam sterowanie klimą z radia a jak myślisz steruję z radia czy pokręteł?

                            Komentarz

                            • Marek__82
                              Rider
                              • 2013
                              • 262

                              #15
                              Zamieszczone przez Garret Zobacz wpis

                              masz na mysli sterowanie wszystkim poprzez tablet?
                              Akurat to w tym aucie bardzo, ale to bardzo mi się nie podoba. Nie z tego Golf słynął przez lata, tylko z logiki, ergonomii i prostoty.

                              Komentarz

                              • Chris11
                                RS
                                • 2011
                                • 1587

                                #16
                                Oglądałem wczoraj w salonie Golfa VIII i muszę powiedzieć, że jeśli ktoś ma Golfa VII to nie wiem, czy jest sens zamiany go na nowy model.
                                Część z tapicerek wewnętrznych, przyciski otwierania szyb, część konsoli środkowej wygląda na przejęte jeden do jeden ze starego modelu.
                                Schowek w konsoli środkowej nie ma już roletki.
                                Schowek w desce rozdzielczej to już dla mnie skandal - w Golfie VII wyłożony miękkim materiałem z kieszonkami na monety i kartę, a w nowym modelu plastik jak w najtańszej Fabii. Jest też chyba mniejszy.
                                Na plus to bardzo wygodne (miękkie) fotele jak na te kilka chwil obcowania. Wydają się "mięsiste".

                                Jak kogoś kręcą bajery elektroniczne i fakt, że jest to nowy model to pewnie i warto zmieniać, ale czy za te pieniądze?

                                Komentarz

                                Pracuję...