Modele ©kody GreenLine II. generacji na Paris Motor Show

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • drepawel
    Ambiente
    • 2009
    • 117

    Modele ©kody GreenLine II. generacji na Paris Motor Show

    przepraszam że sie podepne pod temat ale mam podobne objawy tylko mi drży auto i kierownica wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzyłem układ sprzegła (bo to ten sam)w swoim 1,9tdi i ciągle to sie dzieje znajomy który pracuje w serwisie forda (wymieniał mi wszystko) mówi że to może być dwu masa najgorzej jest jak nie moge przełączyć z 1 na 2 silnik pracuje mocniej spalanie się większa ale obroty nie idą w góre sam nie wiem co to : / podkreśle że nawet na "chama" nie da się zmienic biegu popuszczam sprzęgło doduszam i silnik idealnie pracuje i moge paluszkiem zminić bieg sądze że albo to dwumasa albo poduchy albo docisk.. muszę jeszcze sprawdzić olej do sprzęgła czy czasem jest jego brak bądź czy nie trza go zmienić a jeśli po tym nic się nie zmieni? (bo wymienia się ten płyn sprzęgła ponoć kupny tylko w ASO i kosztuje w granicach stówki) chyba że ktoś bardziej kompetentny ma jakąś opcje tej zimy to mi się zaczęło dziać słyszałem opinie innego znajomego o jakimś kabelku który się przetarł gdzieś tam ale niestety byłem na diagnostyce komputerowej ( nie na VAG-u) i niby z silnikiem ok zero błedów... ale to zauważyłem że każdy przypadek jest inny i jest mnóstwo przyczyn... byle jakieś błachostki to były kolego u ciebie i umnie

    [ Dodano: Nie 27 Lut, 11 15:29 ]
    przepraszam że sie podepne pod temat ale mam podobne objawy tylko mi drży auto i kierownica wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzyłem układ sprzegła (bo to ten sam)w swoim 1,9tdi i ciągle to sie dzieje znajomy który pracuje w serwisie forda (wymieniał mi wszystko) mówi że to może być dwu masa najgorzej jest jak nie moge przełączyć z 1 na 2 silnik pracuje mocniej spalanie się większa ale obroty nie idą w góre sam nie wiem co to : / podkreśle że nawet na "chama" nie da się zmienic biegu :evil: popuszczam sprzęgło doduszam i silnik idealnie pracuje i moge paluszkiem zminić bieg sądze że albo to dwumasa albo poduchy albo docisk :?: .. muszę jeszcze sprawdzić olej do sprzęgła czy czasem jest jego brak bądź czy nie trza go zmienić a jeśli po tym nic się nie zmieni? (bo wymienia się ten płyn sprzęgła ponoć kupny tylko w ASO i kosztuje w granicach stówki) chyba że ktoś bardziej kompetentny ops: ma jakąś opcje tej zimy to mi się zaczęło dziać słyszałem opinie innego znajomego o jakimś kabelku który się przetarł gdzieś tam ale niestety byłem na diagnostyce komputerowej ( nie na VAG-u) i niby z silnikiem ok zero błedów... ale to zauważyłem że każdy przypadek jest inny i jest mnóstwo przyczyn... byle jakieś błachostki to były kolego u ciebie i umnie
    pawel
  • skodovkaand
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 245

    #2
    Modele ©kody GreenLine II. generacji na Paris Motor Show

    Podczas rozpoczynającego się Paryskiego Międzynarodowego Salonu Samochodowego, ©koda Auto zaprezentuje kompletne portfolio swych proekologicznych modeli GreenLine drugiej generacji. Wprowadzenie ekologicznej technologii do Yeti i dla Superba Combi będzie całkowitą nowością i światową premierą.

    Nowoczesne silniki i nowa technologia, dostępne teraz dla wszystkich modeli, to potwierdzenie wysiłków, jakie ©koda Auto podejmuje w kierunku zminimalizowania wpływu przemysłu motoryzacyjnego na środowisko naturalne. Samochody marki oferują w tym zakresie nie tylko „Przemyślane rozwiązania”, takie jak system start-stop i funkcję odzyskiwania energii z hamowania, ale również najwyższej jakości silniki wykorzystujące najnowsze technologie, które zapewniają im ekologiczną i ekonomiczną pracę.

    Silnik 1.6 TDI CR 105 KM (dostępny dla Octavii, Yeti i Superba) oraz 1.2 TDI CR 75 KM (oferowany dla Fabii i Roomstera), to najwyższej jakości jednostki napędowe, przy konstruowaniu których skupiono się na zapewnieniu im maksymalnej wydajności i jak najniższego zużycia paliwa. Podobnie, jak pozostałe jednostki diesla oferowane przez ©kodę Auto, są one wyposażone w filtr cząsteczek stałych. Oba silniki zapewniają płynną, cichą pracę i dynamiczną jazdę. turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa sprawiają, że pracują oszczędnie i wydajnie. Dla jednostki 1.6 TDI CR maksymalny moment obrotowy 250 Nm dostępny jest w zakresie 1 500 obr./min-1 do 2500 obr./min-1, a dla 1.2 TDI CR – maksymalny moment obrotowy 180 Nm osiągany jest przy 2000 obr./min-1.

    Modele GreenLine drugiej generacji cechuje wyraźne obniżenie poziomu zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu z poprzednimi wersjami. Fabia GreenLine i Fabia Combi GreenLine zadowalają się zaledwie 3,4 litra paliwa na 100 kilometrów, emitując jedynie 89g/km CO2. Roomster zużywa jedynie 4,2 l/100 kilometrów, co w kategorii pojazdów MPV jest wartością rekordową. Także poziom emisji CO2: 109g/km w tej klasie jest najniższy.


    ©koda Octavia GreenLine jest dostępna w wersji nadwozia liftback i kombi. Jako liftback, średnio zużywa 3,8 litra paliwa na 100 kilometrów i emituje 99g/km CO2; z kolei kombi pokona odcinek 100 km zużywając jedynie 4,2 l paliwa i emitując 109g/km CO2. W ten sposób Octavia GreenLine staje się najbardziej przyjaznym środowisku modelem w swoim segmencie.

    Pierwszy SUV marki ©koda Auto, Yeti udowadnia, że także w tej kategorii pojazdów samochody mogą być oszczędne i przyjazne środowisku. Yeti w wersji GreenLine zużywa średnio zaledwie 4,6 l paliwa na 100 kilometrów (CO2: 119g/km). Pomimo tak niewielkiego zużycia, Yeti GreenLine pozostaje niezwykle silnym modelem, który od 0 do 100km/h rozpędza się w 12,1 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 176km/h.

    Wersje GreenLine dostępne są również dla najwyższej klasy modeli oferowanych przez ©kodę Auto: Superba i od teraz także dla Superba Combi. Obie wersje zużywają średnio jedynie 4,4 l paliwa na 100 kilometrów, a emisja CO2 wynosi 114g/km.

    Modele GreenLine wzbogacają portfolio marki ©koda Auto o samochody z niezwykle niskim poziomem zużycia paliwa. Dotyczy to również klas, w których do tej pory nie przywiązywano zbyt dużej uwagi do kwestii konsumpcji paliwa. Teraz dostępnych jest osiem różnych samochodów GreenLine – co najmniej po jednym w każdej serii modelowej marki.

    Źródło : SkodaPR Portal

    Komentarz

    Pracuję...