Zasilanie LPG teraz dla Octavii z nowoczesnym silnikiem 1,4
Oferta Skoda Auto Polska na modele dostępne z instalacją LPG została poszerzona o Octavię napędzaną silnikiem 1,4 TSI o mocy 122 KM.
Jest to pierwsza jednostka w technologii TSI oferowana z instalacją LPG. Rozwiązanie jest połączeniem najnowocześniejszych osiągnięć technologicznych zapewniających korzyści ekonomiczne i ekologiczne, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy.
I tu jest caly bajer tego rozwiazania. A jak ktos jezdzi poza granice naszej ojczyzny, to co wtedy :roll: :?:
O ile wiem jesli wyjezdzasz do kraju w ktorym obowiazuja gorsze warunki gwarancyjne, to placisz z wlasnej kieszeni a po powrocie do Polski zwracasz sie o zwrot wydatkow do polskiej Skody
szkoda, Ogladam czasem Turbo Kamere i chyba w kazdym odcinku jest jakas wzmianka o problemach z autem w ktorym jest "fabryczny gaz". Tez mialem taka przyjemnosc uzytkowac taki samochod i znow wyleczylem sie na jakis czas. Serwis Fiata, stwierdzil uczciwie, ze nie bedzie sie nawet tego tykal, bo nie ma zielonego pojecia o tych instalacjach.
szkoda, Ogladam czasem Turbo Kamere i chyba w kazdym odcinku jest jakas wzmianka o problemach z autem w ktorym jest "fabryczny gaz". Tez mialem taka przyjemnosc uzytkowac taki samochod i znow wyleczylem sie na jakis czas. Serwis Fiata, stwierdzil uczciwie, ze nie bedzie sie nawet tego tykal, bo nie ma zielonego pojecia o tych instalacjach.
też się wyleczyłem.
A podejście Fiata :bigyellow pro klienckie jak maja być problemy po co w to się bawić.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Oferta modeli Skody dostępnych z instalacją LPG poszerzyła się o Octavię z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM
Skoda po raz pierwszy oferuje instalację LPG do silnika w technologii TSI (turbobenzyna z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Najtańsza Skoda Octavia 1.4 TSI Classic kosztuje - po uwzględnieniu aktualnego rabatu w wysokości 5 000 zł - 56 900 zł, a dopłata do instalacji wynosi 6 299 zł. Cena auta zasilanego LPG podskoczy zatem do 63 199 zł (68 199 zł w regularnej sprzedaży).
Co warto podkreślić, każda Skoda sprzedawana z instalacją LPG zachowuje gwarancję producenta
właśnie ostatnio było w turbokamerze czy jak się to nazywa, w TVN Turbo, była skoda fabia II z silnikiem 1.4 nie TSI z tego cio wiem, i właściciel, chociaż powinienem napisać pokrzywdzony twierdzi że samochód gaśnie, oddawał do serwisu kilka razy w końcy serwis powiedział że jest to niekopatybilność jednostki sterującej silnikiem i komutera sterującego gazem, stwierdził pan który się wypowiadał że "komputery nie mogą się dogadać", importer się wypiął, sprzedawca twierdzi że on tylko montuje, kierownik czy właściciel salonu w którym było kupione auto twierdził że jest to któryś z kolei przypadek złego działania silnika 1.4 z tą właśnie instalacją. Reporterzy TVN poszli z ukrytą kamerą do salonu i pytali się o to auto z gazem a sprzedawca że super że extra chodzi że nie ma problemu a jak co to jest gwarancja. Dochodzę do wnionsku że w Polsce to to gwarancję to se można w buty wsadzić.
kierownik czy właściciel salonu w którym było kupione auto twierdził że jest to któryś z kolei przypadek złego działania silnika 1.4 z tą właśnie instalacją. Reporterzy TVN poszli z ukrytą kamerą do salonu i pytali się o to auto z gazem a sprzedawca że super że extra chodzi że nie ma problemu a jak co to jest gwarancja. Dochodzę do wnionsku że w Polsce to to gwarancję to se można w buty wsadzić.
No bo trzeba szukac ASO, gdzie jest kumaty gazownik, ktory naprawi to co inni zepsuli, a partaczom narobic reklamy. Na forum tez byl przyklad zlego montazu instalacji gazowej i w innym salonie jakos potrafili te przewody prawidlowo podpiac.
właśnie ostatnio było w turbokamerze czy jak się to nazywa, w TVN Turbo, była skoda fabia II z silnikiem 1.4 nie TSI z tego cio wiem, i właściciel, chociaż powinienem napisać pokrzywdzony twierdzi że samochód gaśnie, oddawał do serwisu kilka razy w końcy serwis powiedział że jest to niekopatybilność jednostki sterującej silnikiem i komutera sterującego gazem, stwierdził pan który się wypowiadał że "komputery nie mogą się dogadać", importer się wypiął, sprzedawca twierdzi że on tylko montuje, kierownik czy właściciel salonu w którym było kupione auto twierdził że jest to któryś z kolei przypadek złego działania silnika 1.4 z tą właśnie instalacją. Reporterzy TVN poszli z ukrytą kamerą do salonu i pytali się o to auto z gazem a sprzedawca że super że extra chodzi że nie ma problemu a jak co to jest gwarancja. Dochodzę do wnionsku że w Polsce to to gwarancję to se można w buty wsadzić.
moja służbowa Fabia z silnikiem 1,4 85KM ma dokładnie to samo. Była nawet kupiona u tego samego dilera. Gaśnie na gazie przy właczonej klimie i w trakcie wyrzucania na luz. Im cieplej na zewnątrz (większa wydajność klimy) tym częściej gaśnie. Byłem już u dwóch dilerów pisałem do SAP i wszyscy zlewają to ciepłym moczem. Twierdzą że jak tylko znajdą rozwiązanie to pomoga ale na razie nie wiedzą co jest grane. Tyle oficjalnie
Nieoficjalnie sprawa wygląda tak - z tym silnikiem i LPG jest masa problemów - takich przypadków jest od cholery (nawet na fabiaclub). Problemem jest sterownik gazu który nie moze sie dogadac z tym od benzyny. Dilerzy o tym wiedzą, SAP również, Landi renzo też. LR robiło już przymiarki i wymieniało sterowniki ale pomagało tylko w niektórych przypadkach.
Tak więc problem jest ale wszyscy zamiatają pod dywan.
Zastanawiam się jak prawnie można do tego podejść w moim przypadku. Auto kupione rok temu, na firmę w leasingu (EFL)
Octavia III Combi Style 1,4 TSI 150KM DSG
BMW E38 740iA
Komentarz