Maru 123 tu masz cały temat o tym.
Akcja serwisowa VW
Zwiń
X
-
Akcja serwisowa VW
Volkswagen wzywa do amerykańskich serwisów 380 tys. egzemplarzy Golfa, Jetty i New Beetle'a. Powód? Ryzyko pożaru. W Europie z kolei 40 tys. Passatów wymaga wymiany czujnika filtra cząstek stałych, a 71 tys. różnych modeli z silnikiem 1.4 TSI - wymiany oprogramowania
Akcja serwisowa w Stanach Zjednoczonych dotyczy ryzyka wycieku paliwa, a w następstwie - pożaru samochodu. Usterkę wykryto w 267 tys. egzemplarzy Rabbita, Golfa i Jetty oraz w 110 tys. egzemplarzy New Beetla'a z roczników modelowych 2007-2009. Właściciele wspomnianych modeli będą od stycznia wzywani na jej bezpłatne usunięcie.
NTHSA, czyli amerykański departament ds. bezpieczeństwa transportu, informuje, że w Rabbitach, Golfach i Jettach plastikowy element przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy przedniej szyby może ocierać się o przewody paliwowe i doprowadzić do ich uszkodzenia. W przypadku New Beetle'a ten sam efekt może spowodować mocowanie węża pompy hydraulicznego wspomagania kierownicy. W skrajnych sytuacjach może dojść do wycieku paliwa i jego zapłonu.
Problemy wykryto również w modelach sprzedawanym na Starym Kontynencie. Niemieccy dealerzy wzywają do serwisów 40 tys. posiadaczy Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI. Wykryto w nich wadę czujnika ciśnienia, zamontowanego przy filtrze cząstek stałych (DPF). Może powodować on nieuzasadnione zapalenie się lampki kontrolnej filtra na desce rozdzielczej. Akcja naprawcza dotyczy egzemplarzy, które zjeżdżały z taśmy między marcem 2008 a marcem 2009 roku.
Na wizytę w serwisach zapraszani są również posiadacze modeli zasilanych motorem 1.4 TSI, wyprodukowanych od sierpnia 2008 roku do maja 2010 roku (Golf, Jetta, Touran, Scirocco, Eos, Tiguan i Passat). Łącznie akcja dotyczy 71 tys. aut. Wymagają one aktualizacji oprogramowania jednostki sterującej silnikiem. Objawy? Nierówna praca i problemy z równomiernym rozwijaniem mocy.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekAkcja serwisowa w Stanach Zjednoczonych dotyczy ryzyka wycieku paliwa, a w następstwie - pożaru samochodu.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
paradoksalnie jak ktoś sobie zrobił chipsa w 1.4TSI to może to być dla niego zdrowsze niż oryginalny soft - no chyba że będą jakoś mocno dławić te silniki?- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekparadoksalnie jak ktoś sobie zrobił chipsa w 1.4TSI to może to być dla niego zdrowsze niż oryginalny soft - no chyba że będą jakoś mocno dławić te silniki?
w BKD też bym zalecał
(i w BMM pewno też, nie wiem jaka tam siedzi sprężarka...)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Jac_ek, szkoda,
a jak to się ma do 1.4 tsi w O2FL?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
LUKI, trzeba by napisać do SAP - ale pewnie powiedzą że skoda ma "przemyślane rozwiązania" i u nas to nie występuje :szeroki_usmiech- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekLUKI, trzeba by napisać do SAP - ale pewnie powiedzą że skoda ma "przemyślane rozwiązania" i u nas to nie występuje :szeroki_usmiechkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz