bzyq_74, można w Słowacji nie jechać autostradą i nie płacić winiety. czyli drogą którą ja pokazałem i są widoki.
Genewa 2011: auta produkcyjne
Zwiń
X
-
Genewa 2011: auta produkcyjne
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
Genewa 2011: auta produkcyjne
Wśród genewskich premier nie zabraknie samochodów, które zmienią oblicza ulic. Tegoroczne targi są kolejnym etapem koreańskiej ekspansji w Europie. W poniższym zestawieniu prezentujemy auta, które na pewno zostaną wprowadzone do produkcji.
Samochody z Włoch - europejska interpretacja Ameryki
Na Geneva Motor Show 2011 zobaczymy wiele samochodów, których produkcja nie jest ani wątpliwa, ani odległa. Jednym z pewniaków jest nowa Lancia Ypsilon. To małe autko, przypominające swoją większą siostrę – Deltę, będzie powstawało w zakładach w Tychach. Pierwszy raz w historii modelu będzie ono oferowane tylko w wersji 5-drzwiowej.
Jak przystało na miejskie auto klasy premium, w Ypsilonie zastosowano wiele wariantów indywidualizacji nadwozia i wnętrza. Do wyboru jest 17 lakierów, 6 rodzajów tapicerek, 3 rodzaje felg i tyle samo wersji wyposażenia.
Do napędu Lancii Ypsilon posłużą cztery silniki. Wśród nich są dwie jednostki benzynowe - 1.2 8V o mocy 69 KM i 0.9 Twin Air z 85 KM, 95-konny diesel 1.3 Multijet II oraz silnik o pojemności 1.2 litra, który seryjnie zostanie przystosowany do zasilania gazem i benzyną. Wszystkie cztery wyposażone są w system Start & Stop. W Europie sprzedaż nowej Lancii rozpocznie się w czerwcu. Wyjątkiem będzie Wielka Brytania i Irlandia, w których nowy Ypsilon zadebiutuje we wrześniu ze znaczkiem Chryslera.
Odświeżona Delta
Obok Ypsilona na stoisku Lancii będzie można zobaczyć odświeżoną Deltę. Facelifting objął osłonę chłodnicy, która teraz przypomina tę z Chryslerów, kilka chromowanych dodatków oraz LEDowe światła dzienne. Poszerzona zostanie gama silników o nową jednostkę 1.6 Multijet o mocy 105 KM. Ten amerykański akcent może trochę niepokoić, ale jest niczym w porównaniu z trzema pozostałymi „nowościami” Lancii.
Włoskie kości Chryslera
Na stoisku włoskiego producenta staną również Chrysler 200, 300 i Grand Voyager. Trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby dostrzec na nich znaczek Lancii. On tam po prostu nie pasuje. 200 sprzedawana będzie pod nazwą Flavia, a 300 jako Thema. Nazwa Grand Voyager pozostanie bez zmian. Patrząc na trzy nowe modele w ofercie Lancii myślę sobie, że żadne krzyki mnie nie przekonają, że włoskie jest włoskie, a amerykańskie jest amerykańskie…
A u Fiata...
Jakie nowości zobaczymy na stoisku Fiata? Tu też powieje Ameryką, a to za sprawą Dodge’a Journeya, którego Włosi będą sprzedawać ze swoim logiem pod nazwą Freemont. Wygląd pozostał prawie bez zmian, ale różnice mają być odczuwalne podczas jazdy. W Fiacie zmieniono nastawy zawieszenia oraz dopracowano układ kierowniczy. Oferta
jednostek napędowych początkowo obejmie 2-litrowy silnik wysokoprężny Multijet o dwóch wariantach mocy: 140 i 170 KM. Później gama powiększy się o wersję z napędem na cztery koła (tylko 170-konna wersja) oraz o nową, 3.6-litrową jednostkę V6 o mocy 275 KM.
Obok Dodge’a staną cztery Fiaty w nowej wersji MyLife, które spełniają normę Euro 5. Będą to: Punto 1.2 (69 KM), Qubo 1.3 Multijet (75 KM), Brawo 1.6 Multijet (120M) oraz Doblo 1.6 Multijet (90 KM). Oprócz Bravo wszystkie zaprezentowane auta z serii MyLife zostaną seryjnie wyposażone w system Start & Stop. W Genewie nie zabraknie również Fiata 500 TwinAir, który zostanie zaprezentowany w dwóch wersjach nadwoziowych – hatchback oraz kabriolet.
Samochody z Niemiec - klasycznie
Co nowego u Niemców? Mercedes zaprezentuje nowe SLK. Wygląd to designerska mieszanka dostępnych na rynku Mercedesów. Niektórzy dopatrują się w nim cech odświeżonej C-klasy inni udowadniają inspirację SLSem. My pozostawimy wygląd Waszej ocenie. W ofercie silnikowej odnajdziemy trzy jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim
i systemem start/stop. Podstawową będzie turbodoładowany 1.8-litrowy motor o mocy 184 KM. Jego mocniejsza wersja osiąga 204 KM. Najmocniejszym silnikiem niesygnowanym logiem AMG będzie 306-konne V6. Najsłabsza odmiana będzie oferowana z 6-stopniowym manualem w standardzie oraz 7-stopniowym automatem w opcji. 7G-Tronic będzie seryjnie montowany w mocniejszych wersjach. Później do oferty silnikowej dołączy jednostka wysokoprężna o pojemności 2.1-litra i mocy 205 KM. Genewa będzie również miejscem prezentacji C-klasy Coupe oraz nowego CLSa 63 AMG.
Audi przedstawi światu koncepcyjną odmianę Audi A3. Auto ma być oferowane w wersji sedan, a w sprzedaży pojawi się w 2012 roku. Wystawiany koncept wyposażono w 7-biegowy automat oraz silnik z TT RS i RS3 o pojemności 2.5 litra i mocy 408 KM. Moc przekazywana jest na wszystkie koła.
Geneva Motor Show 2011 będzie miejscem premiery Golfa Cabrio. Jego miękki dach można złożyć w 9,5 sekundy podczas jazdy z prędkością do 30 km/h. Moc jednostek napędowych dostępnych w nowym Golfie oscyluje między 105 a 211 KM. W najsłabszy silnik 1.6 TDI wyposażony będzie Golf BlueMotion, którego zużycie paliwa wyniesie 4,4 l/100 km.
Obok kabrioletu na stoisku Volkswagena stanie odświeżony Tiguan. Drobne zmiany w wyglądzie zewnętrznym upodabniają go do reszty rodziny niemieckiego producenta. Najważniejsze innowacje znajdą się jednak w środku. W Tiguanie odnajdziemy systemy bezpieczeństwa znane z innych modeli. Wśród nich system zmieniający automatycznie światła mijania na drogowe i odwrotnie – Light Beam Assist. Do napędu Volkswagena posłuży aż siedem silników. Dostępne będą cztery turbodoładowane silniki benzynowe o mocy od 122 do 210 KM oraz trzy diesle – 110, 140 i 170 KM.
Niemcy pokażą również pakiet R-Line przygotowany do Tuarega, obejmujący nowe elementy wykończenia deski rozdzielczej, sportowe fotele i kierownicę oraz metalowe nakładki na pedały. SUV Volkswagena uzyskał również nowy pakiet ospojlerowania z tylnym dyfuzorem, w który wkomponowano dwie końcówki wydechu, a także 20-calowe aluminiowe felgi. Jedyną zmianą mechaniczną jest utwardzone zawieszenie.
Prawdziwa niespodzianka będzie czekać na stoisku Skody. Na genewskim salonie zostanie zaprezentowane odświeżone logo marki należącej do konsorcjum Volkswagena oraz zupełnie nowy model, który udało się ukryć przed aparatami dziennikarzy. Wiadomo jedynie tyle, że auto ma być mniejsze od Fabii, której specjalną edycję przygotowano z okazji 110-lecia obecności Skody w sportach motorowych. Fabię Monte Carlo charakteryzuje czarno-czerwone nadwozie. Fajerwerków nie należy spodziewać się pod maską. Do napędu Skody posłużą silniki znane ze zwykłej odmiany tego modelu. Fabia Monte Carlo to dość efektowny prezent urodzinowy, ale mam wrażenie, że bardzo szybko o nim zapomnimy.
Samochody z Korei - ekspansji ciąg dalszy
Szczególną uwagę warto zwrócić na koreańskie marki, które swe produkty również zaprezentują na tegorocznej wystawie w Genewie. Najciekawszą z premier Hyundaia będzie i40 cw. Samochód ten jest kolejnym dowodem na wysokie aspiracje Koreańczyków, którzy tym modelem chcą wkraść się na listę aut klasy średniej i konkurować z takimi bestsellerami jak Volkswagen Passat. Trzeba przyznać, że robią to bez najdrobniejszych kompleksów. I40 cw to kolejny samochód Hyundaia, który został zaprojektowany w Europie i dla Europy. Sylwetka auta jest bardzo nowoczesna i dynamiczna. Wyposażenie jak w klasie Premium. Standardem będą podgrzewane fotele kierowcy i pasażera oraz tylna kanapa i kierownica. I40 zostanie seryjnie wyposażone w system, który wykrywa parę wodną na przedniej szybie i w szybkim tempie ją usuwa. Hyundai zapewnia, że silniki, które posłużą do napędu i40 będą oszczędne i dynamiczne. Widać, że koreański producent na poważnie traktuje swoją nową strategię, której hasłem jest „Nowe myślenie, nowe możliwości”. W Genewie i40 zostanie zaprezentowane w wersji kombi (cw). Na sedana musimy jeszcze poczekać.
Na stoisku Kii obok odświeżonego Pro Cee’da stanie nowa Kia Picanto. Samochód będzie oferowany już nie tylko w wersji 5-, ale i 3-drzwiowej. Autko nieznacznie urosło względem poprzednika. Zwiększono również rozstaw osi. Nowego „malucha” napędzać będą cztery jednostki o mocy od 69 do 85 KM. W zależności
od potrzeb rynkowych, Kia będzie również oferować silniki napędzane gazem LPG oraz mieszanką benzyny i metanolu.
Najciekawszą premierą koreańskiego producenta będzie jednak nowa Kia Rio. Odważne linie nadwozia upodabniają je do reszty nowej rodziny Kii. Auto skonstruowane na płycie podłogowej Hyundaia i20 dysponuje bagażnikiem o pojemności 292 l. Nowy kompakt jest od swojego poprzednika o 55 mm dłuższy, 25 mm szerszy i o 15 mm niższy. Pasażerów tylnej kanapy ucieszy zwiększenie o 70 mm rozstawu osi. Wśród jednostek napędowych, które zostały oficjalnie potwierdzone przez Kię, odnajdziemy 1.1-litrowego diesla o mocy 70 KM oraz turbodoładowany benzyniak z wtryskiem bezpośrednim (w ofercie od 2012 roku).
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
Zamieszczone przez daneczek7625 tys euroPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
jeszcze pare lat a koreance zrobią robotę w europie, kto wie czy za dwa/trzy lata człowiek sam nie przesiądzie sie na koreańca? robia co raz lepsze wozy i oby tak dalej :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz