dzis widzialem octe 2 rs kombi dsg wszytkie dodatki u plichty w gdansku za 138 k pln to odpadłem, a superb to krowa wielka nie podoba mi sie i juz, choć wygodna jest przy moich 2m, octy juz nie chce za mala, a moją ex mimo tych awarii uwazam za b mile autko...
no to grubo jak za ersa 138kpln :shock: a odnosnie ersa to chyba w swoim profilu masz coś pokiełbaszone, od kiedy masz ersa z silnikiem bkd? :wink:
No i tu masz odpowiedz dlaczego taka a nie inna cena
Doposaż 508 we wszystkie mozliwe dodatki i spójrz na cenę
200 km automat szklany dach alarm 4 strefa klima, extra audio jbla elektryczne fotele z regulacją pod udo, reszta poczytaj sobie w specyfikacji 508 gt sw kupie za pare tys mniej..... po negocjacjach bieżący rocznik a nie 2010 jak w przypadku wspomnianego rsa, kazdy wydaje swoje pieniadze jak chce i mi nic do tego, ja bym tego rsa za taką kasę nie kupił wole puga 508 gt.
[ Dodano: Sob 19 Mar, 11 11:16 ]
Zamieszczone przez piramida
no to grubo jak za ersa 138kpln :shock: a odnosnie ersa to chyba w swoim profilu masz coś pokiełbaszone, od kiedy masz ersa z silnikiem bkd? :wink:
a mój taki był najpierw był sobie O2 E100 a później stał się RSem... uprzedzając awarie przeniesienia napędu były przed modzeniem silnika.. zawiasu i body kitu...
Co do nowego Superba to mi się strasznie podoba jak go widzę z przodu.. a tył jest poprostu masakryczny. Jak by twórcom już weny zabrakło i uznali, że tył wezmą ze starej Megane Classic. oczywiście z drobnymi przeróbkami.
zgadzam sie w 100% przod piekny, z boku bardzo ladny a z tylu Meganka sedan sprzed lat... zupelnie nie pasuje - takie jakies bezplciowe. teraz jest jeszcze gorzej jak w podstawowej wersji skasowali listwy chromowane wokol szyb.... auto imho prezentuje sie sporo ubozej.
ale mam ciekawostke - wczoraj w gdansku widzialem na kazdym nowym vw passacie naklejke u dealera groblewski - taniej o 12.000 zl - to wychodzi ze nowy Passat kosztuje tyle samo (albo taniej...) od Superba (no chyba ze na niego Skoda zaczela dawac jakies upusty w koncu, bo wczesniej to raczej nic prawie nie dawala - choc teraz jeden kolega pisal ze dostal w Olsztynie 15% znizki - czyli bardzo ladnie bo tyle co mozna utargowac przy sprzyjajacych wiatrach na O2) Moze ktos ma w temacie cen na Superby i Passaty jakies aktualne informacje?
Co do nowego Superba to mi się strasznie podoba jak go widzę z przodu.. a tył jest poprostu masakryczny. Jak by twórcom już weny zabrakło i uznali, że tył wezmą ze starej Megane Classic. oczywiście z drobnymi przeróbkami.
zgadzam sie w 100% przod piekny, z boku bardzo ladny a z tylu Meganka sedan sprzed lat... zupelnie nie pasuje - takie jakies bezplciowe. teraz jest jeszcze gorzej jak w podstawowej wersji skasowali listwy chromowane wokol szyb.... auto imho prezentuje sie sporo ubozej.
ale mam ciekawostke - wczoraj w gdansku widzialem na kazdym nowym vw passacie naklejke u dealera groblewski - taniej o 12.000 zl - to wychodzi ze nowy Passat kosztuje tyle samo (albo taniej...) od Superba (no chyba ze na niego Skoda zaczela dawac jakies upusty w koncu, bo wczesniej to raczej nic prawie nie dawala - choc teraz jeden kolega pisal ze dostal w Olsztynie 15% znizki - czyli bardzo ladnie bo tyle co mozna utargowac przy sprzyjajacych wiatrach na O2) Moze ktos ma w temacie cen na Superby i Passaty jakies aktualne informacje?
No ale dlaczego piszesz po negocjacajach, a w przypadku RS-a bieżesz pod uwagę cenę z kartki bez negocjacji ?? Uwazam, że to jest niezbyt uczciwe podejscie do tematu
Zamieszczone przez onyx73
kazdy wydaje swoje pieniadze jak chce i mi nic do tego
Oczywiście, że tak. Mi też nic do tego, ale jeśli ktoś pisze o tych wydatkach na forum i porównuje cene po negocjacji jednego auta z ceną z kartki w salonie (bez negocjacji) drugiego auta to to jest niezbyt o.k. ,bo te ceny są nieporównywalne
Zamieszczone przez onyx73
ja bym tego rsa za taką kasę nie kupił
a po negocjacji ceny też być tego RS-a nie kupił?? Bo może PO NEGOCJACJI wyszedłby cię on taniej niż ten 508 po negocjaji A ja nwet jestem pewien, że własnie tak by było Peugeot nie jest zbyt chętny do dużych upustów i wiem to z autopsji, a w dodatku 508 to nowiutki model, a w przypadku takowych upusty cenowe, niezaleznie od marki, sa minimalne.
dzis widzialem octe 2 rs kombi dsg wszytkie dodatki u plichty w gdansku za 138 k pln to odpadłem
cienki musiał byc ten RS :wink:
ja moge tylko powiedzieć, że jak chcialem kupić auto to S2 platinum z dodatkami i RS z dodatkami- wychodziła róznica 10tys na korzysc RSa(mówimy o cenie) przy analogicznym wyposażeniu i była wyższa niż ta cena u Plichty :wink:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
No ale dlaczego piszesz po negocjacajach, a w przypadku RS-a bieżesz pod uwagę cenę z kartki bez negocjacji ?? Uwazam, że to jest niezbyt uczciwe podejscie do tematu
Zamieszczone przez onyx73
kazdy wydaje swoje pieniadze jak chce i mi nic do tego
Oczywiście, że tak. Mi też nic do tego, ale jeśli ktoś pisze o tych wydatkach na forum i porównuje cene po negocjacji jednego auta z ceną z kartki w salonie (bez negocjacji) drugiego auta to to jest niezbyt o.k. ,bo te ceny są nieporównywalne
Zamieszczone przez onyx73
ja bym tego rsa za taką kasę nie kupił
a po negocjacji ceny też być tego RS-a nie kupił?? Bo może PO NEGOCJACJI wyszedłby cię on taniej niż ten 508 po negocjaji A ja nwet jestem pewien, że własnie tak by było Peugeot nie jest zbyt chętny do dużych upustów i wiem to z autopsji, a w dodatku 508 to nowiutki model, a w przypadku takowych upusty cenowe, niezaleznie od marki, sa minimalne.
to idz i kup takiego rsa, cos sie tak kolego przypiąl moje zdanie a fakty a ktore Ty podważasz typu 10% na 508 gt to prawda, mam ofertę na takowego z 10 % rabatem jesli masz ochote to kup sobie auto z ubieglego roku a nie nowe z super dsg itd.. chyba mogę miec swoje zdanie a wszystkim zainteresowanym polecam przestudiowanie konfiguracji obu aut i przestań mnie wzywać do tablicy skoro uwazasz ze 10% rabat na puga to mit ...
czesc dzis wybralem sie na targi moto do poznania.
obejrzalem dokladnie 508 i Superba.... i szczerze mowiac sekundy bym sie nie zastanawial czy Superb czy 508 - oczywiscie Superb!
508 z zewnatrz ladne, ale przy Superbie jakies male, z tylu miejsca mizeria, mniej niz w O2, duzo elektroniki - na pewno bedzie sie co psuc mialo ;-)
ps. za to obejrzalem tez Renault Latitude i on mi sie bardziej od 508 podoba...
ps.2 stalo tez wypasione Renault Laguna gdzie byl na komputerze komunikat - awaria hamulca postojowego czy cos takiego - nawet zrobilem zdjecie - jak sie uda to wrzuce jutro na forum.
ps.3 Latitude produkowany w Korei to moze by sie nie psul...?
onyx73, starsznie sie chłopie denerwujesz widze 8) Ty naprawdę nie masz w zyciu innych powodów do nerwów???
Oczywiście, że mozesz mieć swoje zdanie i mi nic do tego. Tylko, jesli wyrażasz to swoje zdanie na forum, czyli dzielisz się nim z innymi, to bierz pod uwagę, że może wystąpić zjawisko komentowania Twojego zdania
No i jeszcze jedno - ja ci nie każe czegokolwiek kupować. Kupisz co chcesz, bo to Twoje pieniądze i mi nic do nich. Zwracam ci tylko uwage na pewien fakt. Mianowicie porównywania ceny jednego auta PO NEGOCJACJACH z dealerem (sam piszesz, że dostałeś 10% upustu) do ceny drugiego auta BEZ PREPROWADZENIA TAKICH NEGOCJACJI i tylko o to mi chodzi. Takie porównywanie pozbawione jest sensu.
Nie uwazam, że 10% rabatu w Peugeocie to mit. Uwazam natomiast, że w Skodzie dostałbyś wiekszy procentowo rabat, co skutkowałoby niższa ceną i ten RS wcale nie wyszadłby drożej od tej 508-mki.
Ale nie moje małpy nie mój cyrk. Kupisz co chcesz, bo to twoja kasa. Tylko jak juz piszesz o tym na forum, to licz sie z tym, że ktoś to moze skomentować, bo po to jest forum
[ Dodano: Pon 21 Mar, 11 06:52 ]
Zamieszczone przez marlej108
ps.3 Latitude produkowany w Korei to moze by sie nie psul...?
Aha, coś mi sie nie wydaje
Miałem okazję parę tygodni temu jeździć tym autem i w Latitude które miało 455 km przebiegu skrzypiała górna częśc deski rordzielczej po lewej stronie pod szybą :shock:
Pozatym straszny ponton, może i wygodny ale mało precyzyjny w prowadzeniu. No i jak to zwykle u francuzów, przewspomagany układ kierowniczy. Kompletnie nie daje poczucia o się dzieje z kołami w szybkim łuku.
czesc dzis wybralem sie na targi moto do poznania.
obejrzalem dokladnie 508 i Superba.... i szczerze mowiac sekundy bym sie nie zastanawial czy Superb czy 508 - oczywiscie Superb!
byłem w sobotę też obejrzałem jedno i drugie i zdanie mam podobne chociaż jestem laikiem... to może poza jako takim "wyglądem" 508 niczym więcej specjalnie mnie nie urzekł..... nie wiem co mówią suche dane z katalogu, ale jak zobaczyłem bagażnik 508, to wizualnie wydaje mi się że Octa ma zdecydowanie większy więc co dopiero SuperB ? :P i w 508 kierownica mi się nie podobała.... niby "bajer", pełno guzików, ale jakaś taka "mała" jak ją wziąłem w łapy, to miałem wrażenie jak jakaś od fiata126p :P
Zamieszczone przez marlej108
508 z zewnatrz ladne, ale przy Superbie jakies male, z tylu miejsca mizeria, mniej niz w O2
w sumie też nijak nie umiałem tego 508 przyrównać do superba.... dla mnie to nawet Octa fajniejsza niż ten francuzik ale każdy może mieć swoje zdanie
jeszcze jako ciekawostkę, obejrzałem nowego focusa (wersja hatchback czy jak to się tam u nich nazywa ?!).... hmm..... środek jeszcze spoko, bagażnik porażka, opadający dach z tyłu przypominał mi trochę cytrynę C4....
mały OT: w sumie najwięcej ludzi to było przy Skodach co mnie nie dziwi :P dwóch ziomów oglądało nowego toura kombi: "zobacz, gdzie ku*** kupisz nowe auto za taką cenę i do tego takie wielkie ? bagażnik taki że byś całą chatę na wycieczkę zabrał, a nie jakaś nowa Micra za 51k w której plecak może przewieziesz"
SPOT Poznań: ..... ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Big,
Ale nie moje małpy nie mój cyrk. Kupisz co chcesz, bo to twoja kasa. Tylko jak juz piszesz o tym na forum, to licz sie z tym, że ktoś to moze skomentować, bo po to jest forum
porównujesz auto z 2010 z cena za drugie 2011 to tez nadużycie, przejdę się tam i po negocjuje kolego prostolinijne nie naginający faktów pugiem tez się nie podniecam znudziły mnie auta z Vaga po 10 latach jeżdżenia nimi i szukam alternatywy
Mam salon puga na osiedlu siadłem jak lajki nie wgłębiając się w szczegóły patrzyłem na auto pod względem funkcjonalnym i stylu w środku i miejsca z tyłu po odsunięciu siedzenia kierowcy na max do tyłu bo to dla mnie ważne kryterium przy moim wzroście a nie lubię mieć kolan w plecach.
I osobiście nie patrząc się na markę i co bardziej zawodne czy nie zawodne, wziął bym Superba oczywiście w kombi ze względu na funkcjonalność i przestrzeń.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
w 508 rozstaw osi jak w superbie miejsca w środku trochę więcej jak w o2 za kierownicą, takiej przestrzeni jak w superbie nie ma brakuje z jakieś 10 cm na nogi w drugim rzędzie
Big
oferta na rs po takiej samej krótkiej rozmowie zjechała o jakieś 8% za auto ubiegłoroczne
oba auta to kombi
trzeba się przejechać 508 gt by mieć porównanie trakcji ale w rs elektryki foteli nie ma i nie da się HUD nie ma, przyciemnianych szyb z tylu w tym konkretnym nie ma, 35 km mniej, automat raczej lepszy w RS, w rs male okno dachowe w 508 gt szyba panoramiczna dachowa, ceny po upustach które mam identyczne, lista opcji do dodania w 508 gt otwarta w rs raczej zamknięta.
aha, jeszcze sie podziele wrazeniami z ogladania, wsiadania, macania VW Passata i VW Jetty.
VW Passat - ladny z zewnatrz i wewnatrz. Jesliby cena byla taka sama jak za Superba z tym samym wyposazeniem to nie wiem co bym kupil...
VW Jetta - k...wa to kosztuje z przygotowaniem do wydania auta (czy jak sie ten haracz w VW nazywa?) 70 kawalkow z silnikiem 1.2 TSI.... W srodku ZERO przewagi nad Octavia. Bagaznik ma wielkosc ok. tylko ze otwor zaladunkowy to jakis dowcip - tam sie nic wiekszego nie zmiesci. Materialy wykonczeniowe - poziom Octavii, albo nizej, na pewno nie wyzej. Niektorzy narzekaja ze w Octavii nie ma maski na teleskopie tylko archaicznym metalowym precie do jej podpierania - haha to zobaczcie jak to wyglada w Jetta :-)))) mega dziwacznie...
Ogolnie - auto ladne ale nie za cene Skody Superb....
ps. Mam nowa milosc - VW Amarok - co prawda byla tylko wersja basic z dodatkami i w srodku plastiki byly gorsze niz w Dacii Duster stojacej kawalek dalej, ale auto z uwagi na swoja mase robi wrazenie :-) A Maska wazy pol tony :=) Jednak cena kosmiczna jak sie wezmie troche lepsza wersje i dolozy co nieco...
Trochę z innej beczki: oglądając wnętrze 508 spójrzcie na kierownicę i pokrywę poduszki, czy ta chromowana ramka w kształcie litery "C" nie wydaje się wam znajoma :wink:
Panowie, jako że zacząłem ten temat to poczułem się w obowiązku.
W niedzielę udało mi się wynegocjować z małżonką 2h wychodnego. A że mieszkamy z 6-miesięcznym Terrorystą (to tak pieszczotliwie, bo oddałbym za szczocha życie), to na pewno wiecie, że swieżo upieczony tatuś nie jest panem własnego losu i łatwo nie było. No ale udało się.
Zapakowałem się do swojego Skałta i pognałem do salonu w Łomiankach, bo blisko.
Przywitał mnie tam sympatyczny sprzedawca (do momentu zapłacenia oni wszyscy są sympatyczni), nieco mało kompetentny w zakresie 508, ale udostępnił mi najpierw auto w salonie do obmacania a potem zaproponował (sam zaproponował) rundke wkoło trzepaka i to 2 modelami jakieś chyba 1,6benzyna i 2.0HDi.
Zaczne może od końca - jak już po skończnych przejażdżkach wsiadłem do mojego Skałta to łzy samoczynnie wystąpiły na policzki . Wnętrze 508, jego wykonanie, materiały, itepe są o niebo lepsze niż w mojej octavii. 508 jest o wiele bardziej komfortowy i wygodny, silnik 2.0 HDi na pewno cichszy, bardziej kulturalny i wydał mi się dynamiczniejszy. Zawsze myślałem, że taki wielki szklany dach to zawracanie d.... nawet to mi się bardzo spodobało.
Bagażnik, bez progu, ale mniejszy od Octy o 20L (Octa 580L, 508 560L, Superb 603L)
Z tyłu brak tunelu w podłodze - wygodne. Tyły oprać obłożone plastikiem - niby wiocha, ale myślę, że jak Terrorysta zasiądzie w fotelu dziobem w kierunku jazdy to plastik łatwiej wyczyścić niż materiał.
Konsola środkowa z gałą do navi - wszytsko zrobione, tak że nie trzeszczy nie ugina się, przyciski działają i wyglądają o niebo porządniej jak w moim skałcie.
Reasumując auto jest według mojej oceny znacznie lepiej wykonane, z lepszych matriałów i porządniej wykończone niż Octa i Superb. Ma kilka fajnych dodatków (np. dzienne LEDy) i prównując najmocniejsze wersje wyposażeniowe GT w 508 i Paltinum w Superbie mój werdykt brzmi - 508 za 139k PLN jest lepiej wyposażony niż Platinum 2.0 TDi 170KM.
Natomiast superb jest na pewno większy i przestronniejszy, ma większy bagażnik oraz dostępny 4x4 (co jest ogromnym plusem). No i jest to skoda do której mam zaufanie a do Pug ni cholery. Czy on jest fajny, to się okaże po przejechaniu 100k km.
Jednak w dalszym ciągu ten 508 mnie korci - mam nadzieję, że do przyszłego roku jak będę zmieniał auto to albo się okaże, że 508 jet super bezawaryjny albo mi przejdzie.
No i jest to skoda do której mam zaufanie a do Pug ni cholery.
Nie ma się czego bać.Ja kilka lat temu kupiłem dla żony Puga 406 hdi, też z biciem serca bo to przecież samochód z grupy tych, na F.Cena zakupu była na tyle atrakcyjna że zaryzykowałem. Odpowiedzią na pytanie czy się sprawdził, niech będzie fakt że teraz kobitka jeździ Pugiem 407 SW hdi. Pewno dalej by jeżdziła tym pierwszym ale został skasowany w wypadku przy przebiegu 247 tyś i mimo tego przebiegu miał się całkiem dobrze.
Koleś w salonie powiedział mi jedną mądrą rzecz. A mianowicie - nie ma udanych modeli, są udane egzemplarze. Jak Pan dobrze trafi to będzie OK a jak źle to będziemy mysleć jak wyjść z impasu.
W sumie się zgadzam bo i w Skodzie i każdej innej marce można mieć szczeście albo go nie mieć. Pytanie jednak jest jaki jest procentowy udział szcześcia a jaki pecha w całej gamie 508. Myślę, że odpowiedz na to pytanie usłyszę najwcześniej za rok - dwa, jak Pug-owcy objeżdżą maszynę.
Dodatkowo boli mnie ten silnik 2.2 Hdi, bo już sie raz złakomiłem na Avensisa 2.2 DCat - nowy silnik wygrywający w rankingach a gówno to takie było, że masakra (całe szczęście, że służbowy :diabelski_usmiech ).
Lepiej brac tego 1.6 z turbo robiony przy wspolpracy z bmw super motorek 156KM pewnie gifty beda takze realnie ze 170 moze byc,program i pod 200 podjedziesz
Dawniej była taka legenda o autach na F... dziś to się zatarło bardzo mocno.
Auta francuskie, włoskie zmniejszyły dystans do Niemców czy Japończyków.
Niedawno miałem okazję jeździć 5008 - 1.6 HDi, 508 2.0 HDi - wyciszenie, kultura pracy tych diesli na wysokim poziomie.
Co do trwałości - w najbliższej rodzinie: Citroen C5 - już drugi egzemplarz jest zdzierany na taryfie. Pierwszy rocznik 2001 - odsłużył swoje i doczekał się następcy - Rocznik 2004.
Ten drugi ma nawet FAP i FAP nie sprawił kłopotu do tej pory.
(ok. 200 tys wymiana sprzęgła + dwumas. Największy remont)
Jeden dał rady drugi daje... przebiegi mocno pow 200 tys km, porównując to do przygód kolegi Audi A8 TDI przelot 250 tys - oba francuzy znacznie lepiej sobie radziły (jako auto do zarobku(!), ma być tanio po kosztach i ma jeździć, bez ceregieli) - niż ten chuchany serwisowany na oryginałach Audi.
Komentarz