©koda - wszystkie modele serii GreenLine II generacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GandalfSiwy
    Classic
    • 2011
    • 30

    ©koda - wszystkie modele serii GreenLine II generacji

    sermix, nie w internecie tylko forum przeszukaj porządnie(kilka dni Ci to zajmie :szeroki_usmiech )
    wszystkie ASO razem wzięte nie maja tyle wiedzy co nasze forum
  • Morgoth
    L&K
    • 2010
    • 1116

    #2
    ©koda - wszystkie modele serii GreenLine II generacji

    Wszystkie modele w serii GreenLine II generacji



    GreenLine to nazwa proekologicznej serii samochodów Skody. W drugiej generacji tej linii czeski producent proponuje już wszystkie swoje modele.

    Historia serii GreenLine drugiej generacji rozpoczęła się od Fabii i Roomstera. Teraz dołączają do nich modele Octavia, Yeti i Superb. Samochody GreenLine drugiej generacji różnią się od tych wprowadzonych na rynek we wrześniu 2008 roku rozwiązaniami obniżającymi spalanie i emisję C02. Zastosowano w nich m. in. system Start&Stop, który automatycznie wstrzymuje pracę silnika, gdy nie jest ona konieczna, np. podczas zatrzymania samochodu na czerwonym świetle. Kolejnym rozwiązaniem jest system, który umożliwia odzyskiwanie energii w samochodzie poprzez przekształcenie energii kinetycznej w elektryczną, możliwą do ponownego wykorzystania.

    Wszystkie nowe modele - Octavia, Yeti i Superb - są wyposażone w jednostkę 1.6 TDI CR DPF 105 KM. Octavia GreenLine II generacji, której ceny rozpoczynają się od 79 900 zł, jest dostępna jako limuzyna (w jednej wersji wyposażenia) lub kombi (w trzech wersjach: Classic, Ambiente i Elegance).

    Model Yeti GreenLine również występuje w 3 wersjach wyposażenia: Active, Ambition oraz Experience i można go kupić od 79.800 zł. Natomiast cennik pochodzącego z ekologicznej linii Superba, który w nadwoziach sedan i kombi dostępny jest w wersjach: Comfort, Ambition i Elegance, rozpoczyna się od 88.500 zł.

    Od drugiej połowy 2010 roku są dostępne na rynku Fabia GreenLine II oraz Roomster GreenLine II. Można je kupić już za 55.700 zł (Fabia) i 66.700 zł (Roomster).

    (za moto.wp.pl)
    Morgoth

    Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
    G.B.Show

    Komentarz

    • KulfonP
      Rider
      • 2010
      • 391

      #3
      Greenline to ten z LED-ami z tyłu ?

      Komentarz

      • Morgoth
        L&K
        • 2010
        • 1116

        #4
        A są już Octy z LED w Polsce?
        Morgoth

        Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
        G.B.Show

        Komentarz

        • KulfonP
          Rider
          • 2010
          • 391

          #5
          Chyba tylko te na Chiny mają LED z tyłu jak narazie...

          Komentarz

          • Morgoth
            L&K
            • 2010
            • 1116

            #6
            A tak przy okazji, czy zauważyliście że chyba tylko ©koda nazywa swoje bardziej ekologiczne modele używając koloru zielonego (Green)??? Wszelkie Niemce bawią się raczej z niebieskim (Blue).

            Nie wiem skąd się to wzięło, bo mają u siebie partię Zielonych, czyli ekooszołomów
            Morgoth

            Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
            G.B.Show

            Komentarz

            • Papillon
              Classic
              • 2008
              • 27

              #7
              lipa

              witam,
              a dla mnie to wszystko lipa. Brak odliczeń podatkowych od tych aut powoduje brak szerokiego zainteresowania kupujących.
              Pozdawiam,
              Pozdrawiam,
              Raz sier-pem, raz mło-tem, czer-wo-ną cho-ło-tę

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                No nie do konca.

                Od 1 lipca, majac przyczepe kempingowa(duza) zapieta za autem ktore spelnia EURO 5 zaplacimy mniej niz ktos kto ma EURO 3, tak samo jak 40t ciagnik siodlowy :lol:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Morgoth
                  L&K
                  • 2010
                  • 1116

                  #9
                  Zamieszczone przez Papillon
                  dla mnie to wszystko lipa. Brak odliczeń podatkowych od tych aut powoduje brak szerokiego zainteresowania kupujących.
                  Świat nie kończy się na Polsce i naszych debilnych przepisach rodem z republiki bananowej. Nowe technologie powstały z myślą o bogatych społeczeństwach Zachodu, a nie kraikach rozwijających się, gdzie podatki ustalane są wedle aktualnych potrzeb rządzących, w zależności od wielkości deficytu.
                  Morgoth

                  Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                  G.B.Show

                  Komentarz

                  • shok
                    RS
                    • 2009
                    • 2070
                    • Octavia I (1U2)
                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Morgoth
                    Zamieszczone przez Papillon
                    dla mnie to wszystko lipa. Brak odliczeń podatkowych od tych aut powoduje brak szerokiego zainteresowania kupujących.
                    Świat nie kończy się na Polsce i naszych debilnych przepisach rodem z republiki bananowej. Nowe technologie powstały z myślą o bogatych społeczeństwach Zachodu, a nie kraikach rozwijających się, gdzie podatki ustalane są wedle aktualnych potrzeb rządzących, w zależności od wielkości deficytu.
                    Dokładnie.W Holandii za Fabia GreenLine nie płaci się tzw."podatku drogowego". I mamy kwartalnie np.
                    Wegenbelasting per kwartaal: € 111,---1.4 benzyna
                    Wegenbelasting per kwartaal: € 152,---1.4+LPG G3
                    Wegenbelasting per kwartaal: € 245,---1.4 TDI
                    Mając Green'a nie zapłacimy tego podatku tak więc ma to sens...A Polska jest w EU tak więc tylko patrzeć jak wprowadzą coś u nas

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratoRS
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Juz maja taki pomysl :lol: Ale przebija pierwowzór :twisted:

                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • sew1981
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2009
                        • 10986
                        • Fiat

                        #12
                        shok, moze podatku nie zapłacą , ale....
                        "Zastosowano w nich m. in. system Start&Stop"
                        aku będą wymieniać co pół roku hehe, zresztą te wszystkie auta naszpikowane elektroniką i "proekologicznymi" rozwiązaniami to jedno wielkie badziewie.
                        Droższy serwis, pewnie częstsze awarie - bo więcej dupereli, mniejsza moc, a tak naprawdę i większy zarobek dla producenta. A realnie trzeba by było zrobić długodystansowy test i porównać wszystkie szkodliwe dla środowiska aspekty, bo produkcja części też szkodzi środowisku, np. częstsza wymiana aku, niby recycling, ale wszystkiego w 100 procentach się nie wróci. Dla mnie to bujdy, te proekologiczne gadki. Oczywiscie normy spalin maja sens, ale gaszace sie diesle na swiatlach to juz przesada.

                        Komentarz

                        • shok
                          RS
                          • 2009
                          • 2070
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                          #13
                          sew1981, ja to wiem ale chciałem przedstawić, że auta typu Green Line są kupowane i to w ilościach nie małych! A to ,że takie ekologiczne one nie są to ja wiem ale to takie błędne koło... W końcu nawet w Polsce mamy Ministerstwo Środowiska :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          Pracuję...