Ja zamontowałem komplet z EBC tarcze i klocki i jest oki, choc mało narazie na nich zrobiłem ponad 2kkm. wiem ze cena jest wieksza niz ATE ale jestem zdania ze nie ma co oszczedzac na hamulcach - zycie jest jedno.
©koda Auto WRC 2006
Zwiń
X
-
©koda Auto WRC 2006
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
©koda Auto WRC 2006
W sezonie rajdowym 2006 ©koda Auto wspiera bezpośrednio dwa prywatne zespoły startujące w cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata (RSMS) – czeski „Kopecky Motorsport” i austriacki „Red Bull Skoda Team”.
Obydwa teamy dysponują ©kodami Fabia WRC wprowadzonymi na rajdowe trasy jeszcze w 2005 roku. Aktualnie rajdowa Fabia WRC jest wyposażona w turbodoładowany benzynowy silnik o pojemności 1997 cm3, osiągający moc 300 KM przy 5 500 obr/min i moment obrotowy 600 Nm przy 3 500 obr/min. Z napędem przenoszonym na 4 koła jest zdolna przyspieszać do 100 km/h w czasie około 4 s!
W barwach rodzinnego zespołu „Motorsport Kopecky”, prowadzonego przez Josefa Kopeckiego, startuje świetny czeski kierowca Jan Kopecky. Plan teamu przewiduje w tym roku udział w 10 rajdach zaliczanych do klasyfikacji RSMS.
Na początku sezonu Red Bull Skoda Team dysponował dwiema Fabiami WRC. Za ich kierownicami zasiadali 21-letni Austriak Andreas Aigner i gwiazdor wyścigów DTM, 28-letni Szwed Mattias Ekström. W ciągu roku dołączył do nich – trzecią Fabią WRC – mistrz jazdy po fińskich żużlach, 50-letni Harri Rovanpera. Zespół planuje udział w 10 rajdach zaliczanych do RSMS 2006.
Kierowcy ścigający się Fabiami osiągnęli świetne miejsca w Rajdzie Katalonii (24-26 marca). Jan Kopecky zajął 5. pozycję. Skutecznie poczynał sobie Belg François Duval, także jadący Fabią, na czele własnego zespołu „Club Supporters F. Duval Rally Sport”. W klasyfikacji generalnej zajął 6. miejsce.
©kody gładko dojechały do mety rajdu Akropolis (2-4 czerwca), znanego z niezwykle trudnych warunków wyniszczających samochody. 12. miejsce zajął Harri Rovanpera, kolejne Francois Duval, następne Andreas Aigner, a 16. lokatę Jan Kopecky.
Niewiele brakowało, a załoga Jan Kopecký / Filip Schovánek zwyciężyłaby w węgierskim szutrowym Rajdzie Szombathely (eliminacja Mistrzostw Węgier) rozgrywanym w dniach 22-24 czerwca. Czeski mistrz wygrał sześć z trzynastu odcinków specjalnych. Pech chciał, że podczas OS-9 wskutek drobnego błędu kierowcy w Fabii zgasł silnik, przez co czeska załoga straciła blisko 20 sekund. Nie udało się ich odrobić do końca zawodów. Ostatecznie J. Kopecky zajął 3. miejsce, ale strata do lidera w całym rajdzie wyniosła tylko 5,4 s!
©koda uważnie śledzi prace nad zmianami w regulaminie RSMS. Od ich efektów uzależniony jest ewentualny powrót fabrycznego zespołu „Skoda Motorsport” do udziału w RSMS 2007.
[skoda.pl - link]Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez QBAProporcje jak w dieslu szkoda, ze ja takich u siebie nie mam, np. 200KM i 400Nm
Komentarz
-
bezduszny
Zamieszczone przez djczasbezduszny, silnik od 225 jest w srodku taki sam jak od 150 rózni sie tylko osprzetem
Plan przebudoway takiego jest dokładnie opisany. Planowana moc około 500KM
Tu masz link.
Ale 600Nm i tak nie wykrzesa... a na 300 KM wystarczy jako podstawa 1.8T 180KM no i reszta jak napisałeś.
Między 1.8T 150KM a 180KM...... to tylko różnica w sprężarce z k03 na k03s
Komentarz
-
bezduszny
djczas, opieram się na tym co czytam na streetracing.pl......
Tam naprawdę są ludzie co ich wiedza zdecydowanie wykracza po za program ETKA, mają po kilka podobnych projektów za sobą lub są czynnymi uczestnikami 1/4 mili.
Sa tam też ludzie z firm tuningowych... co żyja z tego.
Nie będę się z spierał z Tobą ... bo jest to bez sensu.
Każdy ma swój rozum i może doczytać lub zadać pytanie na tym forum.
W sierpniu kończy mi się fabryczna gwarancja na RS'a.
Mam już firmę co przeszczepiała zawieszenia 4x4 Haldex do takiego pojazdu. Poprawią dodatkowo to i owo w silniku..... ale bez extrimów.
Poprawki będą opierały się na TT225.
Moc planowana.... 250-270 KM.
Jak to wszystko ruszy, szczegółowe zdjęcia i opisy będę wstawiać sukcesywnie na stronę.
W końcy mam do skopania kilka doopek gościom z BEEMEK :diabelski_usmiech
Komentarz
-
bezduszny, jja juz to robie od prawie dwóch lat kopie tyłki beemkom
jesli chodzi o 225 koni TT to tłoki śa takie same i nie wytrzymują wiecej niż 280 koni dopiero po wymianie na kute można wyciągnąc z 1.8 t do 500 km powyżej tej mocy niewytrzumuje blok
silnik 1.8t z agu ma lepsze możliwości jest to dokładnie taki jak ma BaPit
Ale to naprawde nie sjet temat o 1.8t i co można z nim zrobić proponuje podyskutować przez GG a nie na OFF TOPICOWANIU
Komentarz
-
Komentarz