15-lecie Octavii A4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • drepawel
    Ambiente
    • 2009
    • 117

    15-lecie Octavii A4

    1. Jesli rozrzad byl robiony 2000 km temu to mechanik ktory go robil nie skontrolował/ustawił kąta... nie wystawia mu to dobrej opinii... ale wierz mi wiekszosc mechaników drapie sie po glowie jak zapytasz o to ustawienie.
    tu jest sprawa dyskusyjna otóż ja miałem ustawiany ten kąt w ASO po wymianie jakiegoś tam napinacza (już nie pamiętam) i tak mi ustawili, że auto nie jechało a raczej się turlało a mimo tego wszytko było zrobione jak trzeba, pojechałem do innego ASO i na moją prośbę ustawiali go razem ze mną i próbami drogowymi, ustawienia nie były na 0 jak powinny być ale za to auto zyskało na dynamice i przy robieniu programu seria wypluła 126KM/273Nm
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    być może mechanik zrobił to celowo aby auto odzyskało wigor no ale mogę się mylić.

    Zamieszczone przez przemik
    Kąt masz obowiązkowo do ustawienia... ta czynnosc jest prosta i mozna ją wykonac w swoim garazu.
    a dla czego ? mieści się w normie od -4 do +4 no chyba, że się mylę to proszę mnie poprawić.
    pawel
  • skodovkaand
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 245

    #2
    15-lecie Octavii A4

    3. września minęło 15 lat od rozpoczęcia produkcji najbardziej przełomowego modelu w najnowszej historii marki. Octavia pierwszej "koncernowej" generacji, z oznaczeniem kodowym A4 opuszczała linie montażowe w latach 1996-2011.


    Octavia A4 była pierwszym zbudowanym od podstaw modelem, po włączeniu marki ©KODA w struktury koncernu Volkswagena. Prace nad nią ruszyły krótko po wspomnianym połączeniu, bo już w roku 1992. Szerszej publiczności samochód zaprezentowano w kwietniu 1996 roku. Pięć miesięcy później ruszyła produkcja seryjna, a następnie sprzedaż. Samochód prawie natychmiast stał się bestsellerem na najbardziej wymagających rynkach europejskich.


    Świeża, niebanalna linia nadwozia o włoskich korzeniach, konkurencyjna jakość montażu i zastosowane technologie oraz walory użytkowe sprawiły, że po Octavię ustawiły się długie kolejki, nie tylko w Czechach, ale także w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i krajach Beneluksu. Podobnym sukcesem zakończyła się prezentacja modelu na Wyspach Brytyjskich.

    Dodajmy, że koncern VW udostępnił ©KODZIE swe najnowocześniejsze technologie, takie jak jednostki TDI, kompletny pakiet wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa a także napęd na obie osie wykorzystujący sprzęgło typu Haldex.



    Octavia była najbardziej popularnym modelem na polskim rynku w latach 2009-2010 i wszystko wskazuje na to, że w 2011 utrzyma pozycję lidera - w pierwszych 7 miesiącach 2011 roku sprzedano 11 221 szt. modelu. Kolejne auta w rankingu: ©KODĘ Fabia i Opla Astrę, Octavia wyprzedza o odpowiednio 3 756 i 4 295 szt. Łącznie wyprodukowano prawie półtora miliona egzemplarzy wszystkich wersji Octavii A4.



    Dla ©KODA PR Portal opracował Tomasz Orlik, „Automobilista”

    Komentarz

    • Szkodnicki
      L&K
      • 2011
      • 1084

      #3
      Sto lat, sto lat niech żyją, żyją nam
      Sto lat, sto lat niech żyją, żyją nam
      Jeszcze raz, jeszcze raz
      Niech żyją, żyją nam
      Niech żyją nam.

      Niech im gwiazdka pomyślności
      Nigdy nie zagaśnie,
      nigdy nie zagaśnie,
      A kto z nami nie zaśpiewa,
      Niech pod stołem zaśnie.
      A kto z nami nie zaśpiewa,
      Niech pod stołem zaśnie.

      Sto lat, sto lat, sto lat,
      Sto lat niechaj żyją nam, hej
      Sto lat, sto lat, sto lat,
      Sto lat niechaj żyją nam.

      Niech żyją nam, niech żyją nam,
      W zdrowiu, szczęściu, bezawaryjności
      Niechaj żyją nam.
      Niech żyją nam, niech żyją nam,
      W zdrowiu, szczęściu, bezawaryjności
      Niechaj żyją nam.

      Sto lat, sto lat, sto lat niech żyją nam,
      Jeszcze jeden i jeszcze raz
      Sto lat, sto lat niech żyją nam
      Sto lat, sto lat, sto lat niech żyją nam, i już.

      Sto lat, to za mało! Sto lat, to za mało
      Teraz by się dwieście zdało.
      Sto lat, to za mało! Sto lat, to za mało
      Teraz by się dwieście zdało.

      Pijcie po kropelce, pijcie po kropelce,
      Póki w baku jest paliwko.
      Pijcie po kropelce, pijcie po kropelce,
      Póki w baku jest paliwko.

      Spoty w Rzeszowie i Tarnowie - info w poszczególnych wątkach. Zapraszamy!
      ----
      Jeśli nie używam polskich liter, to znaczy, że piszę na komórce

      Komentarz

      Pracuję...