W o2 wcale nie musisz jechac do ASO. wystarczy ktoś z CAN Commanderem
ponoć od rocznika 2008 musi być podłączenie online . Dziś rozmawiałem z gościem co podobno robi takie rzeczy - nie wiem czy to prawda
Moja O2 jest z sierpnia 2008
PS Pozostaje jeszcze opcja korekty licznika. W moim ogrinale jest 77 kkm, a w tym którego chcę założyć jest prawie 200 kkm więcej
Wydawało ci się. Obejrzałem materiał i nie widziałem ani jednego momentu wskazującego, że jest inaczej.. było natomiast kilka wskazujących, że jest to samochód ewidentnie przednionapędowy.
Takie podejrzenia stają się już nudne. Wyobrażasz sobie, że sportowiec z takim autorytetem mógłby sobie pozwolić na mistyfikację i spektakl żenady, gdyby sprawa się wydała?
Takie podejrzenia stają się już nudne. Wyobrażasz sobie, że sportowiec z takim autorytetem mógłby sobie pozwolić na mistyfikację i spektakl żenady, gdyby sprawa się wydała?
A wyrażasz sobie że zapytany (Adam Małysz) o to czy sam parkował w "papierowej ścianie" uniknął jednoznacznej odpowiedzi i odpowiedział że pozostawia to widzom do oceny czy prowadził on czy ktoś inny :!:
Proponuję by Ci co się go czepiają chociaż raz przypięli narty i skoczyli z czegoś niewielkiego, takie K-90 na początek. Z całym szacunkiem ale do jego umiejętności prowadzenia samochodu to większości z forum daleko, w tym i MNIE! :szeroki_usmiech :wink:
Nawet gdyby sam nie parkował w ścianie akcja marketingowa bardzo fajna.
Proponuję by Ci co się go czepiają chociaż raz przypięli narty i skoczyli z czegoś niewielkiego, takie K-90 na początek. Z całym szacunkiem ale do jego umiejętności prowadzenia samochodu to większości z forum daleko, w tym i MNIE! :szeroki_usmiech :wink:
Nawet gdyby sam nie parkował w ścianie akcja marketingowa bardzo fajna.
no nie mów że Adam to aż taki mistrz kierownicy? :szeroki_usmiech
A Ken Block to kto niby jest? Podstarzały (czterdzieści parę lat) "szołmen" masowo rozbijający samochody, który podczas startów w WRC niemal płakał a to, że droga za kręta a to, że za śliska a to, że rywale za szybcy. Na Power Stage'u podczas niedawnego rajdu Niemiec dostał taki łomot, że dym uszami szedł... i to prawie od wszystkich... pomimo tego, że trasa odcinka specjalnego była prowadzona w mieście po drogach charakterystyką zbliżoną do tego co robił w tych swoich głupich Gymhacośtamach.
piramida, na pewno nie pojechałbym tak jak on, a czy mistrz, wiesz, to pojęcie niezmiernie obszerne. Rzecz w tym by nie lać żółci na człowieka dzięki któremu (oczywiście nie tylko dzięki niemu ale to jeden z tych ludzi "zasłużonych") miliony innych na świecie dowiedziały się o takim kraju jak Polska. Ja się nie interesuję skokami i nie bardzo interesowałem ale jako kierowcy rajdowemu będę mu kibicował.
piramida, na pewno nie pojechałbym tak jak on, a czy mistrz, wiesz, to pojęcie niezmiernie obszerne. Rzecz w tym by nie lać żółci na człowieka dzięki któremu (oczywiście nie tylko dzięki niemu ale to jeden z tych ludzi "zasłużonych") miliony innych na świecie dowiedziały się o takim kraju jak Polska. Ja się nie interesuję skokami i nie bardzo interesowałem ale jako kierowcy rajdowemu będę mu kibicował.
też nic do Adama nie mam, szanuje go za osiągnięcia i będe z uwagą śledzić jego poczynania w motorsporcie ale wydaję mi sie że mu jeszcze troche brakuje umiejętności terenowych :wink:
Szanuję Adama za jego osiągnięcia w skokach ale za kierownicą trzeba coś udowodnić tak samo jak w innych dyscyplinach.
Sven Hannawald też próbował za kierownicą... nie wyszło
piramida, Sev, w 100% się z wami zgadzam, na razie to mam wrażenie że jest akcja pt. RMF ma nowy nośnik reklamowy w postaci Małysza. Niech pojeździ i pokaże co potrafi.
Niedawno mój dobry kolega rozmawiał właśnie z Adamem we Wrocławiu przed Rallye Breslau i to rajdowanie to takie hobby. Żona jego patrzy na to krzywo ale jeżeli nie teraz to kiedy? Póki jest w dobrej kondycji fizycznej, nazwisko nadal na topie to trzeba kuć żelazo póki gorące.
Tak na dobrą sprawę to jak wywnioskowaliśmy z rozmowy, dla Adama to czarna magia te rajdy i techniki prowadzenia samochodu, dopiero się wszystkiego uczy - niemalże od podstaw! Gdybyśmy wsiedli (Adam, kolega i ja) w to samo auto to pewnie bylibyśmy od Adama szybsi. No ale na skoczni połamalibyśmy się jak trzcina na wietrze
I w tym hobby Adama popieram, trzeba korzystać z chwili. Jeżeli pokaże się za kierownicą jako szybki i bezbłędny zawodnik to uwierzę w te filmiki.
Ciekawe czy po hopce na OSie Adam ląduje telemarkiem :szeroki_usmiech
Cayenka w klasie T2 za dużo skakać nie może bo co z tego, że ma potężną moc i osiąga duże prędkości (na bardzo równym) jeśli ma kiepski zawias i kuku się autku stać może.
Szer.koszenia-53 cm,Silnik-5,0 b/s,System rozruchu - ręczny,Kosz na trawę-75 l,płócienny z twardą pokrywą,Funkcja mieląca-standard,Deflektor-standard,Koła-8",Wysokość koszenia-35-95 mm,Waga-42 kg..a statkiem z USA płyną już nowe chromy
Komentarz