Flame, BADYL, wybierając Scouta też przede wszystkim kierowałem się tym, że to 4x4, a nie 4x2. Nie wszyscy jednak do tego tak podchodzą. Widziałem na ulicy już parę Fabii i Roomsterów Scoutów, w których narazie o 4x4 można pomażyć, więc skoro rynek na to jest to IMO producent powinien z tego korzystać
Jak napisałem wcześniej dla niektórych ważniejszy od danych technicznych jest wygląd
Cena trochę studzi moje emocje. U Niemca prawie 40k jurków czyli ~165k zł :|
Stoi w cenniku DE 2.0TDI 4MOTION 125kW 6-Gang-DSG za 40.075 EUR
Z danych technicznych:
2.0TSI/DSG/4MOTION
0-80km/h 5,1s
0-100km/h 7,8s
Vmax=212km/h
szału nie ma no ale auto waży 1707kg
miasto 11,5l/100km
trasa 6,8l/100km
tryb mieszany 8,6l/100km
dla porównania najmocniejszy diesel
2.0TDI/DSG/4MOTION
0-80km/h 5,8s
0-100km/h 8,9s
Vmax=210km/h
masa 1725kg
miasto 7,0l/100km
trasa 5,3l/100km
tryb mieszany 5,9l/100km
Spalanie można w ciemno o litr większe przyjąć przynajmniej dla benzyny, nie wiem jak z dieslem bo nie mam doświadczenia dużego

Jak napisałem wcześniej dla niektórych ważniejszy od danych technicznych jest wygląd
Zamieszczone przez Mihau
Zamieszczone przez marbab
Z danych technicznych:
2.0TSI/DSG/4MOTION
0-80km/h 5,1s
0-100km/h 7,8s
Vmax=212km/h
szału nie ma no ale auto waży 1707kg
miasto 11,5l/100km
trasa 6,8l/100km
tryb mieszany 8,6l/100km
dla porównania najmocniejszy diesel
2.0TDI/DSG/4MOTION
0-80km/h 5,8s
0-100km/h 8,9s
Vmax=210km/h
masa 1725kg
miasto 7,0l/100km
trasa 5,3l/100km
tryb mieszany 5,9l/100km
Spalanie można w ciemno o litr większe przyjąć przynajmniej dla benzyny, nie wiem jak z dieslem bo nie mam doświadczenia dużego
Komentarz