BMW 50d xDrive M Performance

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zorr
    RS
    • 2011
    • 2110

    #26
    Zamieszczone przez ironman
    sew1981, wiesz , auto za 80 tys euro podstawa. To koszt wymiany 3 turbin to ile ? 3-4 tys euro ? Druga sprawa, jak często lecą te turbiny ? Ja mam już n-te auto z turbiną, niektóre miały powyżej 200 tkm realnego przebiegu i żadnych problemów z turbo.
    w sumie bardziej obawiałbym się synchronizacji tego wszystkiego, tak jak pisałem na początku ... problem "utrata mocy w zakresie jakiś obrotów" i będzie szukanie i wymienianie połowy auta.
    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #27
      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc&feature=player_embedded[/youtube]

      Całkiem spoko się zbiera
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • Skfarek
        RS
        • 2010
        • 4795
        • Octavia I (1U2)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #28
        Zamieszczone przez Zorr
        będzie szukanie i wymienianie połowy auta.
        a myślisz, że Niemcy się tym przejmują? W niemieckim ASO jak coś jest nie tak z silnikiem to się zamawia na gwarancji kolejny i wymienia, nie pitolą się jak u nas z rozbieraniem do najmniejszej śrubki i szukaniem konkretnej przyczyny. Wyjdzie błąd wiązki - nowa wiązka do zamówienia a nie szukanie po kabelku jak u nas. Poza tym jak kogoś stać na taką Mkę to zwykle nie jest to jego jedyne auto - więc zostawi w serwisie i pomyka innym. albo dostaje zastępczaka.

        Klientela BMW korzystająca z ASO to inna liga podam parę przykładów - kumpel kiedyś przeniósł się z pracy w ASO Forda (liczenie każdej złotówki i minuty spędzonej w serwisie) do ASO BMW. Klient zostawił mu "starą" 5 E39, po przeglądzie wyszło roboty i części na 8 kółek, dzwoni do delikwenta, kręci jak może by jakoś łagodnie to sprzedać delikwentowi a ten do niego prosto z mostu "Panie powiedz Pan ile i róbcie, tylko się nie śpieszcie byle dokładnie było, ja mam czym jeździć" :diabelski_usmiech

        Innym razem podaje gościowi cenę za przegląd i naprawę na poziomie 3,5 klocka a klient na to "Tylko tyle?" :P Przyjeżdżał też do niego gość nową wówczas 645 i zostawiał auto na przegląd na .... tydzień, bo w tym czasie pomykał sobie x5ką.

        Prawda jest taka, że problem będzie miał ciułacz w Polska, który po latach kupi tą 5kę na 3 turbinach, z kręconym licznikiem, by zaszpanować przed sąsiadem i będzie chciał naprawiać ją "po kosztach" :P Auta które projektowali inżynierowie na lata a nie księgowi planujący "wbudowane usterki" i czas do zmiany auta na 2 lata skończyły się już dawno :wink:
        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          #29
          Zamieszczone przez Mihau
          max. moment obrotowy: 740 Nm (546 lb-ft) w 2000 - 3 000 obrotów na minutę,
          Silnik 2.0 i 245 KM i 350 Nm monemtu obrotowego dostępnego w przedziale 1250-4800 obr.min - a ja wam powiem że wolę taki zakres pracy silnika i elastyczność będzie w tym przypadku lepsza
          Miałem okazje juz 3 x pojeździć sobie BMW 5. Co prawda nie w wrsji M tylko z 3.0 d pod maską (258 KM) i naprawdę daje to radę, ale jednak wolę 2.0 (245 KM) z najnowszej 3-jki.
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • soszek81
            L&K
            • 2010
            • 1245

            #30
            Heh.
            Jeszcze mam wierzyć w te średnie spalanie 7l/100???
            To już wolę odkupić od sąsiada (za jakieś 4-6 lat of corse :diabelski_usmiech ) bejcę co dopiero kupił (fanatyk BMW, ostatnie kilka lat jeździł 530d z 2005r, żona jeździ 120d z 2007)
            745d z 2006r (bida - w wyposażeniu nie ma tylko monitorów w zagłówkach :lol: )

            330/750 na serii + spalanie 9-10/100km średnio.
            Była O1 kombi ALH++ 150/340
            Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #31
              Fotki motoru. Dobra kanalizacja :shock:





              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              Pracuję...