Ile Octavii w poszczególnym województwie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • guciomcz
    Classic
    • 2012
    • 3

    Ile Octavii w poszczególnym województwie

    Hmm... dziwne z ta Kią troche. Wcale nie jest taka tania... Moze ta oszukana 7 letnia gwarancja kusi? No i w sumie samochody ladnie wygladaja...a po 5 latach zawsze mozna sprzedac samochod bedace ciagle na gwarancji niby...

    PS. dzis widzialem nowa C'eed kombi... i mi sie nie podoba z zewnatrz... glownie chyba przez to ze linia blach drzwi zamiast byc pozioma to w ramach "nowoczesnej" sylwetki klinu j tylu jest wyzej i biegnie pod skosem w dol do przodu az do lusterek... w Octavii mi sie wlasnie podoba ze linia blach drzwi nie ma ksztaltu owego klina tylko jest rowna mniej wiecej.

    tak czy owak moze to bedzie jakis dzwonek ostrzegawczy dla Skody... a moze bedzie miec to w d..pie liczac ze wciaz bedzie nr 1 w sprzedazy flotowej, gdzie ceny sprzedawanych aut sa jeszcze dodatkowo wyzsze...
  • Seba79_Szczecin
    Ambiente
    • 2011
    • 231

    #2
    Ile Octavii w poszczególnym województwie

    Dzisiaj natknąłem się na ten artykuł.

    Gdy wszyscy myślą, że się czegoś nie da zrobić, wtedy pojawia się ten który nie wie, że się nie da i to robi.

    nasze auta: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50170

    Komentarz

    • BADYL
      RS
      • 2011
      • 2398
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      OCTAVIA górą Tylko czy jest się z czego cieszyć....jeździmy plebejskim autem, ale mi tam to pasuje :diabelski_usmiech
      nasze auta: MÓJ SMOCZEK

      Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

      Komentarz

      • tom.tom
        Rider
        • 2009
        • 296

        #4
        Ja się coraz bardziej obawiam, a nawet jestem pewien jednej rzeczy - VW w najbliższym czasie skróci Skode o głowę, jeśli tak dalej pójdzie. Skoda nie tylko ma bdb sprzedaż w Polsce, ale ogólnie w Europie. Nawet Brytole którzy przyjeżdżają do naszej firmy mówią, że Octavia to bardzo dobre auto i bardzo dużo jeździ u nich tych aut.

        Wiec albo zdegradują ogólnie Skodę do klasy typu Dacii Logan, albo wogóle zmienią Skode w VW, albo dadzą tak ubogie wyposażenie że nikt już Skody za tą cenę nie kupi... Mysląc logicznie, VW nie bedzie dalej tolerował Skody kosztem swojej własnej sprzedaży...

        Ta sytuacja jest zbyt piękna, żeby mogła trwać długo

        Co o tym myslicie ?
        Pozdrawiam tom_tom

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          przecież nie może być inaczej, jak Octavia jest liderem w sprzedaży nowych samochodów

          mi to bardzo pasuje
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Tichy
            Rider
            • 2010
            • 544

            #6
            Wychodzi na to, że Octavia musi być bardzo dobrym samochodem

            Komentarz

            • Big
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 6389

              #7
              Zamieszczone przez Tichy
              Wychodzi na to, że Octavia musi być bardzo dobrym samochodem
              No co ty. Nie ma jak VW Gof, to to dopiero jest diabelska maszyna :twisted:
              A tak na powaznie. Pewnie, że O II to świetne auto. Inaczej niebyłoby tak chętnie kupowane.

              [ Dodano: Czw 01 Mar, 12 14:22 ]
              Zamieszczone przez tom.tom
              Ta sytuacja jest zbyt piękna, żeby mogła trwać długo
              Będzie dobrze. Przeciez Skoda to część koncernu VAG, więc i zyski Skody trafiają do VW.
              Czarny Elegance

              Komentarz

              • tom.tom
                Rider
                • 2009
                • 296

                #8
                Tak Big, tylko że obecnie VW / Audi zamyka zakłady w Europie zachodniej, a tam gdzie jeszcze jako tako produkuje, jadą na pół gwizdka. Np. w Belgii i Holandii zakłady trzymają się tylko dlatego, że mają mocne związki zawodowe i nijak nie mogą ich zamknąć.

                A tutaj Skoda otwiera kolejne linie, przyjmuje ludzi, nie wyrabia z produkcją.

                VW pewnie nie wie co zrobić tak naprawdę ze Skodą. Z jednej strony szlag ich trafia że Skoda ma kilkukrotnie większą sprzedaż niż VW w segmencie aut osobowych, a z drugiej strony gdy zejdą z tego rynku, to szybko przejmą go inne koncerny albo Chińczycy.

                Kolejna rzecz to to, że czym mniej sprzedanych Octavii, tym paradoksalnie droższe będą Golfy. A jest tak dlatego, że praktycznie wszystkie układy są wspólne i czym więcej jest ich produkowanych przez dostawców zewnętrznych, tym są one tańsze. Gdyby nagle zrezygnowano z Octavii na bazie Golfa, to zakład produkujący np. układy kierownicze, zamiast 600 szt. układów na zmianę, robiłby 150 szt. na zmianę i koszt jednostkowy układu poszedłby 2-3 razy w górę.

                A co do zysków, to nie jest tak do końca że czerpie je tylko VW. Przede wszystkim czerpie je Skoda i wiele czeskich i słowackich miejscowości, gdzie znajdują się zakłady - oni żyją właściwie tylko ze Skody. Większość ludzi lub członków ich rodzin pracuje w Skodzie albo u dostawców części, i tak to się kręci.
                Pozdrawiam tom_tom

                Komentarz

                • zepter00
                  RS
                  • 2008
                  • 2304

                  #9
                  tom.tom ma rację i dobrze prawi. Ma bardzo trafne spostrzeżenia i wyciąga słuszne wnioski. Jeśli sprzedaż VW i Audi znacząco spadnie "kosztem" wzrostu sprzedaży Skody, Skoda może dostać po łapach. Skoda może stać się ofiarą swojego sukcesu. Tak nawiasem mówiąc, kiepskie wyniki Skody w WRC to w ogromnej części wynik działań niemieckich dyrektorów sportowych i technicznych, czy niektórych inżynierów.. najpierw wyrugowali Czechów bo Niemiec ma być lepszy i wie lepiej a później nawet byli na tyle bezczelni i aroganccy by nakazywać kierowcom na jakim setupie mają jeździć. Kiedy do zespołu na chwilę zawitał Colin McRae.. jego autorytet, charyzma i bezkompromisowość nie poddała się temu. Colin ustawił auto tak jak lubi i w Australii był przez sporą część rajdu drugi. :? Wcześniej na testach i konsultacjach Finowie, Francuzi, Belgowie... mówili że coś trzeba zrobić inaczej, coś trzeba rozwiązać inaczej. I co? Nic... Niemieckie przeświadczenie o własnej wyższości?
                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                  Komentarz

                  • Big
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6389

                    #10
                    zepter00, tom.tom, może i macie rację, nie twierdzę, że nie. Tylko jakoś cięzko mi uwierzyć aby w imię ideii o wyższości jednej marki nad drugą, wielki koncern robił sam sobie kuku i celowo zmniejszał jakość, zyski i pozycję jednej z marek, która do niego w 100% należy. Myslę że puki dco to VAG ma problem z ... Seatem z którym sam nie bardzo wie co zrobić.
                    Czarny Elegance

                    Komentarz

                    • Flame
                      Elegance
                      • 2010
                      • 898

                      #11
                      Zamieszczone przez tom.tom
                      Ja się coraz bardziej obawiam, a nawet jestem pewien jednej rzeczy - VW w najbliższym czasie skróci Skode o głowę, jeśli tak dalej pójdzie. Skoda nie tylko ma bdb sprzedaż w Polsce, ale ogólnie w Europie. Nawet Brytole którzy przyjeżdżają do naszej firmy mówią, że Octavia to bardzo dobre auto i bardzo dużo jeździ u nich tych aut.

                      Wiec albo zdegradują ogólnie Skodę do klasy typu Dacii Logan, albo wogóle zmienią Skode w VW, albo dadzą tak ubogie wyposażenie że nikt już Skody za tą cenę nie kupi... Mysląc logicznie, VW nie bedzie dalej tolerował Skody kosztem swojej własnej sprzedaży...

                      Ta sytuacja jest zbyt piękna, żeby mogła trwać długo

                      Co o tym myslicie ?
                      Myślę, że się mylisz jeżdżąc sporo po Europie Zachodniej wcale Skody nie widać tak dużo, wiele osób na temat tej marki ma wyrobione zdanie na podstawie rynku polskiego.

                      VW ma stałe wzrosty sprzedaży, wystarczy popatrzeć na statystyki, które są zgodne z założeniami VAG dla marek VW, Skoda, Seat i Audi:

                      Najpopularniejsze marki samochodów w Unii Europejskiej w 2011 roku według liczby sprzedanych samochodów
                      1. Volkswagen - 1 622 045 (+8,8%)
                      2. Ford - 1 046 711 (-3,2%)
                      3. Renault - 1 026 179 (-9,2%)
                      4. Opel/Vauxhall - 968 728 (-1,8%)
                      5. Peugeot - 889 073 (-9,6%)
                      6. Citroën - 754 087 (-8,2%)
                      7. Fiat - 671,131 (-17,3%)
                      8. Audi - 654 337 (+9,0%)
                      9. BMW - 617 906 (+4,9%)
                      10. Mercedes-Benz - 575 243 (+0,8%)
                      11. Toyota - 497 928 (-8,2%)
                      12. Skoda - 469 221 (+5,4%)
                      13. Nissan - 443 300 (+13,5%)
                      14. Hyundai - 382 255 (+10,4%)
                      15. Seat - 297 416 (+1,1%)
                      16. Kia - 286,792 (+11,2%)
                      17. Dacia - 246 381 (-5%)
                      18. Volvo - 234 613 (+10%)
                      19. Chevrolet - 172 212 (-2,2%)
                      20. Suzuki - 166 535 (-9,8%)
                      21. MINI - 163 075 (+18,8%)
                      22. Honda - 141 705 (-20,1%)
                      23. Mazda - 128 238 (-25,5%)
                      24. Alfa Romeo - 125 794 (+19,1%)
                      25. Lancia/Chrysler - 102 099 (-5,8%)
                      26. Mitsubishi - 101 138 (+3,1%)
                      27. Smart - 77 547 (-3,8%)
                      28. Land Rover - 72 634 (+10,9%)
                      29. Lexus - 25 490 (+53,8%)
                      30. Jaguar - 22 591 (-14,4%)
                      31. Jeep - 22 177 (+62,3%)
                      ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

                      ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

                      ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

                      Komentarz

                      • Szkodnicki
                        L&K
                        • 2011
                        • 1084

                        #12
                        Zamieszczone przez Big
                        Myslę że puki dco to VAG ma problem z ... Seatem z którym sam nie bardzo wie co zrobić
                        Tu się zgodzę. Dodatkowo tabela jaką przedstawił Flame, pokazuje, że Seat nie ma pomysłu, a sama oferta jest mało ciekawa...
                        Spoty w Rzeszowie i Tarnowie - info w poszczególnych wątkach. Zapraszamy!
                        ----
                        Jeśli nie używam polskich liter, to znaczy, że piszę na komórce

                        Komentarz

                        Pracuję...