A to spoko :P Myślałem że 660 :shock:
Nowy Seat Toledo...
Zwiń
X
-
No własnie to auto mi przypomina oraz VW Jetta. Jak dla mnie nic specjalnego. Seat MUSI mocno "uderzyć" w klienta nowym Toledo, bo to moze byc jego ostatnia szansa na przetrwanie. To misu być cos na miarę pięknej sportowej limuzyny w stylu Toledo II. Toledo w takiej formie jak ten koncept będzie porazką na całej linii frontu. To auto nie wzbudza zadnych emocji, a Seat miał być marką która takowe emocje będzie wzbudzała.Zamieszczone przez OctavianosBazuje na Mission LCzarny Elegance
Komentarz
-
-
seat schodzi na psy....1. nie ma już w ogóle swojego designu, te vanowate auta aktualne nie są ładne też..ale przynajmniej mają swoją linię wyróżniającą ich spośród innych vagów...od exeo widzę że polityka idzie w chamskie kopiowanie innych aut z vagu.
2. toledo idzie o klasę w dół, jeśli ma bazować na missionL
:?
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez sew1981od exeo widzę że polityka idzie w chamskie kopiowanie innych aut z vagu.dla mnie taka sama jest Skoda i reszta aut koncernu VW, przeciez tak teraz sie buduje samochody, niemcy juz dawno maja takie podejscie. Mam wrazenie ze poki co to francuzi i wlosi tylko nie ujednolicaja tak linii swoich aut (choc zawsze jakis pierwiastek wspolny i one maja)Zamieszczone przez sew1981nie ma już w ogóle swojego designu, te vanowate auta aktualne nie są ładne też
Z jednym sie zgodze, ze faktycznie Seata naciagaja pod reszte, szkoda, ale pewnie auto nie jest zle.
Komentarz
-
Tylko zauważ, że o Skodzie czy VW nikt nie mówi, że mają to być marki nastawione na sport i nie reklamuje ich jako "Auto Emotions"Zamieszczone przez Golas27dla mnie taka sama jest Skoda i reszta aut koncernu VW
Seat jest zaś ofiarą zachłystnięcia się własnym sukcesem. Po stworzeniu Alteii, a potem identycznego do przedniego słupka Toledo III i Leona Seat strzelił sobie w kolano. Od początku przecież wiadomo było, że nie da się odnieść sukcesu za pomocą 3 modeli pozycjonowanych w różnych segmentach które wyglądają ... tak samo !! Co więcej mają nawet identyczne wnętrza (!!), notabene niezbyt wyszukane i złożone z niezbyt wysokiej jakości materiałów. Seat liczył, że ktos kupi paskudne Toledo III pozcjonowane w klasie średniej, gdy jego sąsiad będzie jeździł identycznie wygladajacym Leonem pozycjonowanym w klasie kompakt, a kolejny sąsiad, identycznie jak powyższe 2 modele wyglądajacą, Alteą, pozycjonowaną w klasie mini van. No i się przeliczyli !!! co było do przewidzenia juz na samym początku.
Teraz zamiast wrócić do pięknych linii sportowego sedana zapoczątkowanych przez Toledo II, kopiują projekt Mision L Skody. Nie tędy droga !!! Ta marka miała wyrózniać się w całym koncernie VAG i dawać namiastkę sportu i emocji. No i gdzie to jest ??!!Czarny Elegance
Komentarz
-
-
z moejj strony dodam, że szkdoa mi seata...przecież leon był i jest zajefanym autem (przynajmniej dla mnie) co do jakości i wyglądu wnetrza zgadzam się z Big Co do nowych modeli seata równiez zgadzam się z przedmówcami....kurcze gdzie te emocje i gdzie ten hiszpański temperament :?: :roll: Przecież seat miał być tzw. spotrową marką koncernu VW....a wszyscy widzimy w jakim kierunku zmierza SEAT :roll: no jest jeszcze możliwosć, że zmieniła się polityka firmy :wink:
Komentarz
-
-
Słusznie prawicie, też mam wrażenie że od pewnego czasu seat traci "twarz" a już na pewno nie można się dopatrzyć w ofercie oprócz paru aut (Leon, Ibiza FR/Cupra) tego "auto emocion" :roll:
Alhambra - przebrany Sharan, kompletnie bez wyrazu
Exeo - stara A4, owszem ładny ale gdzie wersja Cupra albo chociaż FR?
Mii - up z innym pyskiem wcale nie zadziornym
A teraz Toledo czyli Jettopodobny twór ...... :roll:
PS. Alfa Romeo ma w koncernie Fiata status "sportowej marki" i to widać po modelach :diabelski_usmiech
PS1. może rzeczywiście VW zaplanował jakieś zmiany, a może Skoda by wskoczyła na miejsce Seata, tradycje sportowe ma nieporównywalnie większe :diabelski_usmiechMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Sam jeździłem Seatem i ze smutkiem patrzę na to co VAG wyczynia z tą marką obecnie.
Każdy kolejny model jest pozbawiony duszy, a wydawało mi się że przy odpowiedniej pracy stylistów z techniką VAG, może stworzyć się marka rywalizująca o segment klientów Alfa Romeo.
Tymczasem Seat staje się synonimem bezpłciowości, tylko czekam co zrobią ze sztandarowymi Ibizą i tym bardziej Leonem, którego następca stale jest przesuwany.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
On się nie staje, on się już dawno stał !!Zamieszczone przez marlej108eeeeee, jak pod rzadami VAG Seat staje sie bezplciowy?
A czy obecny Seat róźni sie czymś od tego z okresu Fiatowskiego ?? Zarówno wtedy (lata 70-te i 80-te) jak i teraz Seat produkuje samochody innej marki ze swoim znaczkiem na masce. Bo czym innym są takie modele jak Mii (VW UP!), Exeo (poprzednie Audi A4), Alhambra (VW Sharan) a za chwile Toledo IV (To koncetp stworzony przez Skodę i pokazujący Skodę Rapid) niż własnie konstrukcjami innych marek z doczepionym tylko znaczkiem Seata?? I tak własciwie poza Ibizą i przestarzałym juz Leonem Seat nie dysponuje żanym swoim samochodem.Zamieszczone przez marlej108a pod rzadami Fiata to mial jakis charakter?
A teraz jest inaczej ?? sprzedaz Seata jest na poziomie śladowym, w porównaniu z innymi markami.Zamieszczone przez marlej108przeciez gdyby nie VAG to Seat dawno temu bylby trup...Czarny Elegance
Komentarz
-
-
mi się wydaje że vag teraz połączył drogie i sportowe auta w marce audi i zabrał to "auto emocion" seatowi. A seat stał się zlepką wszystkich stylów z pozostałych 3 marek koncernu, zresztą to widać po nowych seatach i zamiarach. W taki sposób wszyscy o nim niedługo zapomną. Może taka polityka koncernu, nie wiem o co idzie, oni na pewno jednak wiedzą co robią i czy to się im opłaca.
Komentarz
-
-
Wyniki sprzedaży nie są takie złe, ale mam wrażenie że mocno Hiszpania czy Portugalia na nie wpływa:
Najpopularniejsze marki samochodów w Unii Europejskiej w 2011 roku według liczby sprzedanych samochodów
1. Volkswagen - 1 622 045 (+8,8%)
2. Ford - 1 046 711 (-3,2%)
3. Renault - 1 026 179 (-9,2%)
4. Opel/Vauxhall - 968 728 (-1,8%)
5. Peugeot - 889 073 (-9,6%)
6. Citroën - 754 087 (-8,2%)
7. Fiat - 671,131 (-17,3%)
8. Audi - 654 337 (+9,0%)
9. BMW - 617 906 (+4,9%)
10. Mercedes-Benz - 575 243 (+0,8%)
11. Toyota - 497 928 (-8,2%)
12. Skoda - 469 221 (+5,4%)
13. Nissan - 443 300 (+13,5%)
14. Hyundai - 382 255 (+10,4%)
15. Seat - 297 416 (+1,1%)
16. Kia - 286,792 (+11,2%)
17. Dacia - 246 381 (-5%)
18. Volvo - 234 613 (+10%)
19. Chevrolet - 172 212 (-2,2%)
20. Suzuki - 166 535 (-9,8%)
21. MINI - 163 075 (+18,8%)
22. Honda - 141 705 (-20,1%)
23. Mazda - 128 238 (-25,5%)
24. Alfa Romeo - 125 794 (+19,1%)
25. Lancia/Chrysler - 102 099 (-5,8%)
26. Mitsubishi - 101 138 (+3,1%)
27. Smart - 77 547 (-3,8%)
28. Land Rover - 72 634 (+10,9%)
29. Lexus - 25 490 (+53,8%)
30. Jaguar - 22 591 (-14,4%)
31. Jeep - 22 177 (+62,3%)ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
Komentarz