Sportowe odmiany limuzyn były jak dotąd domeną raczej producentów z Europy. Oznaczony symbolem M model serii 3 BMW czy logo AMG Klasa C Mercedesa mówiły wszystko. Do tego luksusowo-sportowego grona ma chęć dostać się także nowy produkt Lexusa, podrasowany model IS-F, którego głównym atutem jest moc, sięgająca 425 KM.
Mściciel Nipponu został wyposażony w pięciolitrowy silnik V8, który maksymalny ciąg gwarantuje przy 475 Nm. Porażające jest przyspieszenie sportowej wersji Lexusa IS-F. Z miejsca do 100 km/h samochód rozpędza się 4,9 s.
Za tak świetny wynik odpowiedzialna jest ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów o bardzo krótkich przełożeniach. Kierowca ma możliwość skorzystania również z sekwencyjnej zmiany biegów poprzez łopatki umieszczone przy kierownicy. 19-calowe koła Lexusa otrzymały sportowy układ hamulcowy firmy Brembo. System stabilizacji toru jazdy został specjalnie przeprogramowany, a kierowca może ustawić jego działanie w trzech różnych stopniach.
Obok zmian w mechanice pojazdu, nie mogło zabraknąć także szlifu optycznego. Sportowa broń Lexusa została wyposażona w szersze zderzaki ze zmodyfikowanymi wlotami powietrza co sprawia wrażenie bardziej masywnego wyglądu. Wewnątrz na sportowo, choć nie pozbyto się typowych dla tej marki luksusowych rozwiązań.
W sprzedaży nowy IS-F pojawi się najprawdopodobniej na początku przyszłego roku. Póki co niewiadomo tylko od jakiej kwoty będzie on dostępny.
Link do artykułu: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=43945
Mściciel Nipponu został wyposażony w pięciolitrowy silnik V8, który maksymalny ciąg gwarantuje przy 475 Nm. Porażające jest przyspieszenie sportowej wersji Lexusa IS-F. Z miejsca do 100 km/h samochód rozpędza się 4,9 s.
Za tak świetny wynik odpowiedzialna jest ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów o bardzo krótkich przełożeniach. Kierowca ma możliwość skorzystania również z sekwencyjnej zmiany biegów poprzez łopatki umieszczone przy kierownicy. 19-calowe koła Lexusa otrzymały sportowy układ hamulcowy firmy Brembo. System stabilizacji toru jazdy został specjalnie przeprogramowany, a kierowca może ustawić jego działanie w trzech różnych stopniach.
Obok zmian w mechanice pojazdu, nie mogło zabraknąć także szlifu optycznego. Sportowa broń Lexusa została wyposażona w szersze zderzaki ze zmodyfikowanymi wlotami powietrza co sprawia wrażenie bardziej masywnego wyglądu. Wewnątrz na sportowo, choć nie pozbyto się typowych dla tej marki luksusowych rozwiązań.
W sprzedaży nowy IS-F pojawi się najprawdopodobniej na początku przyszłego roku. Póki co niewiadomo tylko od jakiej kwoty będzie on dostępny.
Link do artykułu: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=43945
Komentarz