Nie nie nie. Czy zwykły Golf VI lub VII ma napęd 4x4 w zwykłej wersji czy w podniesionej?
Chodzi mi o to, że kolega zarzucił Seatowi Leonowi brak 4x4, a ja się - w nieco zawoalowany sposób - pytam po co? Leon to bardzo ładny i zgrabny Hatchback, bijący Golfa VI i VII na głowę, tylko po co podnosić mu zawieszenie (czyli psuć proporcje) wsadzając mu 4x4?
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Wydaje mi się, że hotrain miał na myśli jakiegoś mocnego Leona z 4x4 na wzór Golfa R właśnie. Ale pewnie VW nie pozwoli na taką wersję, bo mogłoby się okazać, że taki Leon sprzedawałby się lepiej od topowego Golfa :szeroki_usmiech
Nie wiem jak środek, ale z zewnątrz IMO Leon ładniejszy od G VII
[ Dodano: Pią 28 Wrz, 12 17:49 ] rowerek, chyba G V bo G VI to nie widziałem w cenniku
rowerek, chyba G V bo G VI to nie widziałem w cenniku
To, że nie ma w cenniku (bo może to być specyfika danego rynku), nie znaczy, że nie ma takiej wersji A nawet jeśli nie ma go w cenniku to jest na polskiej stronie vw w zakładce 'dane techniczne'.
rowerek,
A widzisz :!: Jak znajomy się dowiadywał w salonie to mu powiedzieli, że tylko kombi 1.6 albo R. Dziwne, że w konfiguratorze/cenniku nie ma, a w danych technicznych jest ops:
O prześwicie nic nie piszą :|
Jak znajomy się dowiadywał w salonie to mu powiedzieli, że tylko kombi 1.6 albo R. Dziwne, że w konfiguratorze/cenniku nie ma, a w danych technicznych jest
Może kiedyś był dostępny, nie sprzedawał się i go wycofali :?: Ciężko powiedzieć. W każdym razie ja widziałem kiedyś na drodze takiego golfika 2.0tdi 4 motion. A jako ciekawostkę to napiszę, że np. w Szwajcarii w chwili obecnej jedynym dostępnym dieslem w Golfie VI jest właśnie 2.0tdi 140KM i tylko jako 4 Motion. Także jak widać wszystko zależy od specyfiki danego rynku.
Wydaje mi się, że hotrain miał na myśli jakiegoś mocnego Leona z 4x4 na wzór Golfa R właśnie.
Dokładnie taki pojazd leży w strefie moich zainteresowań przyszłościowych z jednej strony a z drugiej potrzebny bagażnik więc łatwego wyboru za rok, przy zmianie auta nie będzie. Czterołap jednak to priorytet.
Wydaje mi się, że hotrain miał na myśli jakiegoś mocnego Leona z 4x4 na wzór Golfa R właśnie.
Dokładnie taki pojazd leży w strefie moich zainteresowań przyszłościowych z jednej strony a z drugiej potrzebny bagażnik więc łatwego wyboru za rok, przy zmianie auta nie będzie. Czterołap jednak to priorytet.
OK rozumiem, zostaje Skoda Octavia II 4x4 kombi
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Dokładnie taki pojazd leży w strefie moich zainteresowań przyszłościowych z jednej strony a z drugiej potrzebny bagażnik więc łatwego wyboru za rok, przy zmianie auta nie będzie. Czterołap jednak to priorytet.
Popatrz na A4 quattro line. Da się wyrwać ok. 10 % zniżki dla grup zawodowych plus 2 % od dealera.
Wtedy 1.8 Tfsi (170 Km, 320 Nm) da się wyrwać za 120 kPln.
Rok z Bagien, ja się już wyleczyłem z silnika TFSI. Poza tym jest szereg innych związków przyczynowo skutkowych związanych z wyborem auta, które mają również ogromne znaczenie (np. nie mogę jeździć za dobrym bo moi klienci w pewnej części to takie typy, że jak za dobrze wyglądasz, to nie kupią itp. innymi słowy Audi u mnie to kasa w dół). Tymczasem to ja myślę jedynie o tym by przejeździć spokojnie Octavią do grudnia 2013, poważne rozmyślania zaczną się na jesieni przyszłego roku.
Komentarz