mathew, wejda, wejda
Z cyklu jeździłem - Abarth
Zwiń
X
-
Z cyklu jeździłem - Abarth
Zrobiłem dłuższe jazdy próbne Abarthami - Punto i 500.
Punto ma 165km i jeździ fajnie. Osiągi są na przyzwoitym poziomie ale zawieszenie jak dla mnie jest jakieś nie dopracowane, trzęsie gdy nie potrzeba, amortyzuje nie harmonijnie, ogólnie wg. mnie do poprawki. Ogólnie to sympatyczne autko ale raczej za mało sportowe jak na nalepki "Abarth", ot taki usportowiony wozik.
Natomiast Abarth 500 - uuuu Panowie (i Panie ) to zupeełnie inna bajka :!: Autko o mocy 135km (są też wersje SS z mocą 160km). Myślałem że będzie to taka podpicowana i podsterydowana Panda.... A to jest po prostu SUPER autko :!: Nie wiem jak oni to zrobili ale prowadzi się lepiej i pewniej niż Punto (które jest przecież większe i cięższe) i niz wiekszosc nieduzych aut! Ma super pewne zawieszenie, nie czuć zbytnio wpływu napędu na kierownicę - Rewelacja ! Sadzilem ze ponad 60 tys za takie autko to lekka przesada, ale biorac pod uwage stosunek ceny do radosci z jazdy to praktycznie Okazja Serio. Dawno nie prowadzilem auta majac ciagle banana na twarzy :szeroki_usmiech :szeroki_usmiechPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
-
-
Zamieszczone przez MorgothPo co, przecież i tak nikt rozsądny Opla sobie, po dobroci, nie kupi.
Zamieszczone przez perfexJeździłem "zwykłą" Corsą OPC 192km - nie powala. A na pewno nie daje połowy takiej frajdy jak AbarthO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwMorgoth napisał/a:
Po co, przecież i tak nikt rozsądny Opla sobie, po dobroci, nie kupi.
dlaczego ?
Miałem raz Opla i wiem, że nigdy więcej nie wrócę do ich salonu po samochód. Chyba że kupią lepsza markę, ale na to się nie zapowiada, bo mają ogromne kłopoty w Europie
Co z tych wszystkich OPC i Nurburgring Editions, gdy mają niedopracowaną resztę. Kolega miał Vectrę OPC, owszem po prostej szła jak burza, ale na zakręcie podsterowność wyciągała ją prosto w krzaki.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Morgothpo trzecie nie mają niczego lepszego od konkurencji (silniki, skrzynie
Corsą D też jeździłem tak jak i Astrą H i wcale nie było lepiej, ta sama gumowatość.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
a co powiecie na twingo sport 136ps?? clio sport 197ps/201ps z takich mniejszych ?? jezdził ktoś?? ewentualnie megane rs 250km ?? rs cup 265km??http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
To chyba nie te forum
Widziałem kiedyś na zlocie takie Clio pod 200 KM. Cóż, silnik przebóg zacny, ale reszta ... słabo, jak to w Renaulcie. Wiem coś o tym, swego czasu żona miała Clio i musiałem się nim czasem przejechać, jeździłem też Renaltem Megane Coupe kuzyna - taniocha, drążek biegów trzęsie się jak pijany w rytm obrotów silnika, takie tam :diabelski_usmiechMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
adi747, meganka ponoć bardzo fajny samochód, daje dużą frajdę z jazdy, nie wiem jak z jakoscią materiałów wewnątrz ale ogólny design mi odpowiadasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexOgólnie to sympatyczne autko ale raczej za mało sportowe jak na nalepki "Abarth", ot taki usportowiony wozik.
Zamieszczone przez perfexSerio. Dawno nie prowadzilem auta majac ciagle banana na twarzy. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
piramida design tej nowej tez mi odpowiada ;DDD ale nie miałem okazji jechać :diabelski_usmiech wyprzedziła mnie jak przeciąg i tyle ja widziałem
Morgoth mam taką meganke jak piszesz i drążek trząsł sie dopłóki nie wymieniłem poduszki pod silnikiem a frajda z jazdy jest w sam raz na kjs'yhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Omawiane tu samochody oglądałem dziś na TOP GEAR. Była 500, DS3 i Clio.
Dwa pierwsze mniejsze silniki z turbo, zaś CLIO 2.0 wolnossący. No i CLIO wypadło najgorzej - jeżeli ktoś wierzy w przekoloryzowane testy Anglików.
W jakimś innym odcinku pokazywali właśnie wypasioną CORSĘ. Nie wiem czy była to OPC czy Nurburgring Editions.
Według nich wypadła bardzo słabo w warunkach drogowych: strasznie twarda (okrutnie trzęsło) oraz bardzo duża podsterowność (samochód nie skręcał) i coś tam jeszcze.
Więcej nie pamiętam bo oglądałem sobie na "lajcie" bez analizowania danych.
TO tyle co zasłyszałem w TV.
Komentarz
-
-
gadula007, w 2013 wchodzi clio 1.6 turbo 200PSsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
silniki renówki w technologi tce miażdzą system nie bez powodu siedzą w nissanie i dci też kłopoty z elektroniką powoli zarzegnane :diabelski_usmiech nawet czytałem gdzieś ze mercedes bierze sie za współprace z renaulthttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
adi747, czyli wychodzi na to że francuskie i włoskie diesle są bardzo dobre a te z grupy vag już nie, więc co my tutaj robimy :P
Można przyjąć że powyższe diesle pomijając grupę vag nie mają problemów z układem wtryskowym, układem smarowania jednostki, głowicami, panewkami, wałkami itp :?: :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nie wiem co wy tutaj robicie ja mam benzyniaka :lol:
nigdzie nie napisałem że vagowskie diesle nie są dobre :diabelski_usmiech tylko że renówka poprawiła silnikihttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaMożna przyjąć że powyższe diesle pomijając grupę vag nie mają problemów z układem wtryskowym, układem smarowania jednostki, głowicami, panewkami, wałkami itp
Ale i tak wole Vag jak widzę w pracy multijety w doblo i ich problemy dla mnie jest nie pojęte aby auto bez awarii nie przejechało min. 120 tyś.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
Komentarz