Każdy fan Octavii będzie oglądał te zdjecia z twarzą przy monitorze a w głowie będzie miał swoją własną trójeczkę
To chyba nie jestem fanem Te fotki niczego nie pokazują poza IMHO przydługim i przyciężkim odwłokiem. Jak zwykle muszą nadmuchać bagażnik do największego w klasie, co nieco psuje proporcje.
W głowie owszem mam własną trójeczkę, ale BMW X3 :lol:
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Morgoth, sam jesteś odwłok :P chyba właśnie to plus spory bagażnik w octavi od początku jej produkcji.
przez to zamaskowanie, przypomina bardzo OII FL, tylko faktycznie jakby dłuższa z tyłu. Ale dużo lepsze to niż Rapid. Myślę, że auto będzie ładne
mocno ta szyba tylna pochylona.... wąska jakaś taka ta skoda ?
o może ktoś może ja normalnie w VT pomalować i wkleić zdjęcia ? jedno w jasnym kolorze jedno w jakimś ciemniejszym.
Mi się wydaje, że O3 będzie bardzo podobna do Rapida jeśli chodzi o design (w ogóle to pewnie przez najbliższe lata auta Skody będą projektowane w ten deseń). Fajnie by było jakby gabarytami dosięgnęła A6
Chcesz żeby O III gabarytami dosięgnęła Audi A6 ?? Przecież to nie ta klasa !! O III będize klasą średnią, czyli odpowiednikiem Audi A4, a nie A6.
W tej samej klasie co A6, czyli klasie E, będzie natomiast rywalizował Superb III.
Z boku jest identyczna jak dotychczasowa. Chyba niewiele się zmieni wygląd zewnętrzny. Mam nadzieję, że w środku będzie lepiej wykonana - przecież przez większość czasu oglądamy ją od środka.
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Chcesz żeby O III gabarytami dosięgnęła Audi A6 ?? Przecież to nie ta klasa !! O III będize klasą średnią, czyli odpowiednikiem Audi A4, a nie A6.
W tej samej klasie co A6, czyli klasie E, będzie natomiast rywalizował Superb III.
Big, weź jeszcze pod uwagę, że O2 już jest większa niż Audi A4, BMW 3 i MB klasy C (i to chyba wszystkie wymiary), więc zbliżenie się gabarytami do A6 nie jest wcale takie głupie. Kolejny Superb będzie szedł tą samą drogą - będzie jeszcze większy - pewnie większy niż A6, BMW 5. Od paska i mondziaka już jest większy.
Pamiętaj też, że właśnie na tym Skoda ugrała swoją aktualną pozycję. Na oferowaniu samochodów w cenowej klasie N, tyle że gabarytowo to są auta klas N + 1/2 tak na oko. Nowa octavia będzie autem wielkości lub ciut większym niż passat i mondeo, którym będzie odbierać klientów. Oczywiście aktualny passat i mondeo też są większe niż A4/BMW3/MBC.
O3 to będzie duże auto z segmentu D, czyli coś w rodzaju D+.
O2 to raczej C+.
O3 to będzie duże auto z segmentu D, czyli coś w rodzaju D+.
Masz złe info O III to będzie typowy przedstawieciel klasy D. Jej długość będzie wynosiła ok. 4,80 m, czyli bedzie odrobinę krótsza niz obecne Mondeo, lub Kia Optima.
Obecne A4 ma 4,70 m długosci O II tylko 4,57 wiec jakim cudem O II ma być większa od A 4 ???
Również obecne BMW 3 i Mercedes C są dłuższe niż O II odpowiednio o 5 i 2 cm.
Zamieszczone przez matwrc
Superb będzie szedł tą samą drogą - będzie jeszcze większy - pewnie większy niż A6, BMW 5.
Nie wiem kto ci sprzedał tak fałszywe info. Superb III będzie typowym autel klasy E. Nie będzie na pewno większy niz A6 czy Merc E. Byłoby to pozbawione wiekszego sensu.
[ Dodano: Czw 11 Paź, 12 17:45 ]
Zamieszczone przez matwrc
Nowa octavia będzie autem wielkości lub ciut większym niż passat i mondeo, którym będzie odbierać klientów
To, że O III będzie typowym autem klasy D wiemy już wszyscy (aczkolwiek, chyba to ja pierwszy o tym pisałem na tym forum jakiś rok temu - jednak moje źródła info. po raz kolejny się sprawdzają )
Natomiast mylisz się, co do tego, że nowa O III będzie autem klasy D i 1/2 czyli większym od np. obecnego Mondeo - bo nie będzie.
Komentarz