MODEL: 2013, Expression + Pakiet Alize Plus
SILNIK: 0.9 TCe 90KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Kierownica wielofunkcyjna - tempomat, radio, telefon, zestaw głośnomówiący Bluetooth, nawigacja LG 7", radio z panelem dotykowym 7" + wejście USB, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektryczne szyby, klimatyzacja automatyczna, ESP, ASR, ABS.
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Pakiet chrom na masce, lusterka i klamki w kolorze nadwozia, światła przeciwmgielne przód, światła do jazdy dziennej LED.
ŚRODEK: Skórzana kierownica, tapicerka czarno-czerwona.
CAR-AUDIO: System bass-reflex.
INNE: Pierwsza rejestracja: 12/07/2013
ZDJĘCIA:
MOC: 90KM
Plany: Obowiązkowo na auto wskoczą Alufelgi 17" oryginalne Renault oraz pakiet lakierowanych listew bocznych (czarny połysk) z chromowanymi wstawkami - cena w salonie, czyli 800zł to była drobna przesada.
Auto dzisiaj przyjechało z Jeleniej Góry. Nie miałem czasu czekać do września na moją konfigurację, więc poszedłem na ugodę i sprowadzono dla mnie auto nieodebrane przez klienta, fabrycznie nowe. W tej cenie nie było auta, które może dorównać temu pod względem wyposażenia. Seria z zewnątrz jest na moje własne życzenie, ponieważ alufelgi chcę mieć na lepszych oponach, a stalówki chcę wykorzystać na opony zimowe. Za lakierowane listwy bok + tył oraz chromowane wstawki zażyczyli sobie 800zł. Ja mogę to zrobić za 50zł, więc też nie widziałem sensu dopłacania, a chromu nie lubię. Nie obawiam się silnika, gdyż na pewno w ciągu całego czasu eksploatacji tego auta nie zrobię więcej niż 150 000km.
Chciałem zostać przy Skodzie, ale niestety dowalili takim kredytem i ubezpieczeniem (życie + auto), że wyraźnie podziękowałem. O braku możliwości wykonania jazdy próbnej i otrzymania zniżki nie wspomnę - prosić się nie będę, inne marki też są. Póki co nie żałuję, zobaczymy jak odbiorę.
SILNIK: 0.9 TCe 90KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Kierownica wielofunkcyjna - tempomat, radio, telefon, zestaw głośnomówiący Bluetooth, nawigacja LG 7", radio z panelem dotykowym 7" + wejście USB, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektryczne szyby, klimatyzacja automatyczna, ESP, ASR, ABS.
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Pakiet chrom na masce, lusterka i klamki w kolorze nadwozia, światła przeciwmgielne przód, światła do jazdy dziennej LED.
ŚRODEK: Skórzana kierownica, tapicerka czarno-czerwona.
CAR-AUDIO: System bass-reflex.
INNE: Pierwsza rejestracja: 12/07/2013
ZDJĘCIA:
MOC: 90KM
Plany: Obowiązkowo na auto wskoczą Alufelgi 17" oryginalne Renault oraz pakiet lakierowanych listew bocznych (czarny połysk) z chromowanymi wstawkami - cena w salonie, czyli 800zł to była drobna przesada.
Auto dzisiaj przyjechało z Jeleniej Góry. Nie miałem czasu czekać do września na moją konfigurację, więc poszedłem na ugodę i sprowadzono dla mnie auto nieodebrane przez klienta, fabrycznie nowe. W tej cenie nie było auta, które może dorównać temu pod względem wyposażenia. Seria z zewnątrz jest na moje własne życzenie, ponieważ alufelgi chcę mieć na lepszych oponach, a stalówki chcę wykorzystać na opony zimowe. Za lakierowane listwy bok + tył oraz chromowane wstawki zażyczyli sobie 800zł. Ja mogę to zrobić za 50zł, więc też nie widziałem sensu dopłacania, a chromu nie lubię. Nie obawiam się silnika, gdyż na pewno w ciągu całego czasu eksploatacji tego auta nie zrobię więcej niż 150 000km.
Chciałem zostać przy Skodzie, ale niestety dowalili takim kredytem i ubezpieczeniem (życie + auto), że wyraźnie podziękowałem. O braku możliwości wykonania jazdy próbnej i otrzymania zniżki nie wspomnę - prosić się nie będę, inne marki też są. Póki co nie żałuję, zobaczymy jak odbiorę.
Komentarz