zobacz czy nie masz wody pod dywanikami. Koledze stała woda w podłodze a szyby tak mocno parowały ze nie dało sie jeździć
Ewolucja STI
Zwiń
X
-
Ewolucja STI
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
Ewolucja STI
Podczas targów motoryzacyjnych SEMA zaprezentowane zostało najnowsze dzieło japońskiej marki znanej fanom rajdów samochodowych z całego świata. Na wystawie zostało zaprezentowane studium koncepcyjne Subaru Forester Sports, wyposażone w rajdowe 'bebechy' sygnowane znaczkiem STI.
Na dzień dzisiejszy samochód ten jest jedynie studium koncepcyjnym. Jednakże już niebawem można będzie spodziewać się takowego modelu w zestawieniu marki Subaru tuż obok Legacy, który właśnie przechodzi odpowiednie testy, by zostać podpiętym pod 'gorący' sprzęt STI oraz kultowej Imprezy WRX STI.
Producent samochodów marki Subaru zdecydował się początkowo na wypuszczenie modelu Forester Turbo, który miał niejako 'obadać' rynek, gdzie zapotrzebowanie na auta tego typu jest największe. Teraz po przejściu ostatecznych testów, samochód ma szansę zadebiutować nie tylko na hali targowej, lecz także w salonach. Tomoro Ishitobi, wiceprezes Subaru ds. planowania produkcji oznajmił, że decyzje w tej sprawie są już podejmowane wewnątrz koncernu. Dodał także, iż jest przekonany o gotowości rynku do przyjęcia tego produktu.
Jak na razie Subaru zdecydowało się na limitowaną produkcję modelu Legacy STI, która sprzedawana jest jedynie na rynku japońskim. Jednakże są już podejmowane kroki, aby uczynić produkcję pełnowymiarową.
W międzyczasie konkurencja nie marnowała czasu i podczas targów SEMA Mitsubishi zaprezentowało nowy model o nazwie Evolander. Jest to połączenie cech typowego Evo w nadwoziu Outlandera, które zostanie dopracowane przez sportowy oddział japońskiego Ralliart. Jednakże nie należy traktować tego projektu jako rozszerzenie palety samochodów z serii Evo, lecz raczej jako osobny produkt z przeznaczeniem na rynek amerykański.
[mojeauto.pl - link]Załączone plikisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
pomylka ktora jezdzi tak:
[ Dodano: Czw 09 Lis, 06 11:33 ]
swoja droga i legacy i forester dostepne sa od dluzszego czasu na innych rynkach niz EU - a wynurzenia tego gostka z mojeauto.pl po raz kolejny uswiadamiaja jak niewiele wiedza w temacie na ktory maja tak wiele do powiedzenianasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
EVO nie ma tego dźwiękuZamieszczone przez IronA ja bym i tak kupił jakbym miał tyle kasy Evo IX :diabelski_usmiech
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Dzwiek mialbym raczej gdzies.Zamieszczone przez MisiekWAWEVO nie ma tego dźwięku
Dokladnie.Zamieszczone przez QBAGeneralnie to przewaznie wybor serca a nie rozumu
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
profan :shock: :zlosnik:Zamieszczone przez PurchawaDzwiek mialbym raczej gdzies.Zamieszczone przez MisiekWAWEVO nie ma tego dźwięku
[ Dodano: Pią 10 Lis, 06 00:30 ]
istnieje duze ryzyko ze na poczatku bede jezdzil w kolko z otwartym oknem i sluchal :lol:Zamieszczone przez QBAWlasnie
k Z dzwiekiem boxera moze rownac sie tylko V8, V10 albo V12 :diabelski_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
a lancer 1,6 (na dodatek fwd)Zamieszczone przez zefirstormimpra występuje również z silnikiem 1,5
pierwsze dwa zbiorniki - wislostrada tunel tam i z powrotemZamieszczone przez MisiekWAWistnieje duze ryzyko ze na poczatku bede jezdzil w kolko z otwartym oknem i sluchal
- o tak:
dlatego montuja byle jakie radio bo i tak nikt tego nie sluchaZamieszczone przez QBAZ doswiadczenia wiem, ze w Imprezie radio sie nie przydaje
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-

Komentarz