Rodzice mają takiego szkodnika (4x4 170). Przekulałem się nim też kilka kilometrów- zauważyłem jedną irytująca rzecz. W kierownicy multifunkcyjnej podczas manewrowania po parkingu przez przypadek można podgłośnić/ściszyć radio- pół biedy ściszyć- gorzej jak ryknie bez wyraźnego powodu. A wystarczyło by, żeby pokrętła były schowane głębiej w koło... :wink:
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
AKa pokrętło głośności na kierownicy rzeczywiście chodzi bardzo leciutko.
PS: Gorzej jest jednak, gdy przesiądziesz się z samochodu z kierownicą wielofunkcyjną do samochodu bez i później cały czas szukasz palcem na kierownicy pokrętła do radia
Trzeszczą uszczelki które trzeba smarować. Stuki dochodzą z rygli tylnych zamków, od jakiegoś czasu montują zmienione rygle i nie stuka, a jak stuka to oklejamy rygiel taśmą :diabelski_usmiech
Misialdo napisał/a: -mały bagażnik bez złożonych tylnych siedzeń to był chyba główny powód dla którego zrezygnowałem z zakupu Yeti
mój też ( próbowałem włożyć wuzek x-landera) i mało miejsca za siedzeniem kierowcy przy maksymalnym odsunięciu fotela kierowcy już lepiej jest w SI i SII i umnie.
Zamieszczone przez piramida
niestety bagażnik szału nie robi dlatego na wakacje zawsze można dołożyć trumnę na dach
tylko że trumna ogranicza prędkość bo moze odlecieć.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
tylko że trumna ogranicza prędkość bo morze odlecieć.
Zakładając, że nie jedziemy po niemieckiej autostradzie to nie jest to aż taki problem, bo prędkości nie są jakieś kosmiczne. W takiej konfiguracji
jechałem 140-150 km/h gdzie tylko się dało (trasa Warszawa-Zakopane przez Częstochowę), co jest w miarę rozsądną prędkością i box przy niej nie odlatuje.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
tylko że trumna ogranicza prędkość bo morze odlecieć.
do 140 km/h nie odleci
a na autostradach Yeti i tak pali tak dużo, że trumna za bardzo spalania nie zwiększa
2.0 TDI DSG bez czy z trumną, latem czy zimą przy 150 km/h to prawie 10 l/100km
tylko że trumna ogranicza prędkość bo morze odlecieć.
do 140 km/h nie odleci
a na autostradach Yeti i tak pali tak dużo, że trumna za bardzo spalania nie zwiększa
2.0 TDI DSG bez czy z trumną, latem czy zimą przy 150 km/h to prawie 10 l/100km
Roofbox przy 150km/h to jest prawie +2 l/100km dla silnika 1.4 TSI dla diesla nie wiem
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz