C2 i C4 by Loeb

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal77
    Ambiente
    • 2006
    • 113

C2 i C4 by Loeb

No to pecha ma chyba bo widze że kupiłes kabelek w tej samej firmie co ja. Nie znam się, ale może to jest kwestia montażu i ekranowania.... może.
    Pani w tej firmie była bardzo miła i pomogła mi kilk razy gdyż na początku przysłała mi nie ten kabel co trzeba. Obawiam się jednak (po tym co mam w ręku - mowa o kabelku) że jego wykonanie jest kiepskiej jakości. Poprostu ekranowanie w nim nie istnieje.

M
  • howard7
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1120

C2 i C4 by Loeb

Dwa modele pod wspólnym znakiem specjalnej serii "by LOEB" wzbogacają ofertę C2 i C4 z okazji powrotu Citroëna do cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata 2007.

Modele C2 by LOEB i C4 by LOEB są utrzymane w sportowym stylu. W stosunku do ich pierwowzoru, C2 i C4 Coupé, obydwa samochody wyróżniają się specjalnymi elementami wyposażenia oraz znakiem "by LOEB". Wprowadzenie do sprzedaży tej serii jest wyrazem uhonorowania trzykrotnego rajdowego mistrza świata z 2004, 2005 i 2006 roku, którego liczne sportowe sukcesy przyczyniają się do poprawy wizerunku marki Citroën.

C4 by LOEB jest dostępny w dwóch kolorach karoserii: w oficjalnych czerwonych barwach Citroën Sport oraz w kolorze czarnym Obsidien
    Aby podkreślić charakterystyczny wygląd zewnętrzny, C4 by LOEB jest wyposażony w białe (lub do wyboru szare Métallure) felgi Resolfen. 17-calowe obręcze kół zapewniają wyjątkowe właściwości jezdne, niezależnie od rodzaju silnika.

Wersja C4 by LOEB jest oferowana z silnikami benzynowymi 1.6i 16V 110 KM, 2.0i 16V 143 KM i 2.0i 16V 180 KM oraz z silnikami diesla HDi 110 BV5, HDi FAP BV5 i HDi 138 FAP BV6.

Model C2 by LOEB, opracowany w oparciu o wersje VTR/VTS jest oferowany w czarnym, kolorze nadwozia oraz w sportowym czerwonym Rouge Aden. Podobnie jak C4, jest wyposażony w lakierowany spoiler, który podkreśla jego styl i właściwości aerodynamiczne.