Radiowóz dla szeryfa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Radiowóz dla szeryfa

    Bębny i okolice są już całkowicie suche - nie widać żeby coś było robione.
    Cylinderki są w porządku. Jak kupowałem auto to zrobiłem cały przegląd w ASO (komputer, ścieżka: amorki, hamulce, itp.) (29.03.2007) i skuteczność tylnych hamulców wyszła: lewa 1,43kN, prawa 1,68kN - a co za tym idzie różnica pomiędzy obiema stronami wynosi 15% (to chyba nie jest tak najgorzej). Teraz po naprawie jadę 16.04 na przegląd (ponieważ się kończy) i będę wiedział czy jest jakaś poprawa.
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Radiowóz dla szeryfa

    Nawet amerykański szeryf musi czasem skorzystać z solidnej konstrukcji opracowanej przez niemieckich inżynierów, aby jego wóz mógł podołać bandytom rozbijającym się coraz mocniejszymi autami. Firma GeigerCars przygotowała na takie okazje specjalnie stuningowanego Hummera H2, dysponującego niebagatelną mocą 700 KM.

    Czasy kiedy Strażnik Teksasu jeździł po amerykańskich szosach swoim nieśmiertelnym Dodgem Ram dobiegły końca. Niemieccy specjaliści od tuningu opracowali maszynę, która dzięki swojej mocy pozostawiłaby wspomniane auto daleko w tyle. Siedmiolitrowa jednostka, 700 koni mechanicznych, moment obrotowy 904 Nm mówi chyba samo za siebie. Prędkość maksymalna auta została ograniczona elektronicznym 'kagańcem' do 250 km/h. Zresztą, powyżej tej wartości nawet najlepszy Szeryf miałby problemy z utrzymaniem w ryzach stalowego rumaka o masie przekraczającej trzy tony. Tajemniczy silnik został wyposażony w kompresor oraz pokaźnych rozmiarów intercooler. To jednak nie wszystko.

    Wewnątrz jednostki doszło do szeregu poważnych modyfikacji. Konstruktorzy wzmocnili tłoki, zastosowali tytanowe korbowody oraz idealnie wyważony wał korbowy. Komory spalania zostały zoptymalizowane pod względem kształtu, żeby umożliwić wydajniejsze osiągi. W aucie zamontowano specjalnie przygotowany, sportowy wałek rozrządu, a także bardzo wydajny filtr powietrza. Wydech został wykonany w całości ze stali nierdzewnej, a w zestawie pojawiły się katalizatory oraz tłumiki o wydajnych parametrach. Tak więc rasowy ryk policyjnego Hummera powinien wywołać zimny pot na skórze wielu ulicznych 'rozrabiaków'. Poza mechanicznym tuningiem, jednostce zaserwowano odrobinę elektronicznego dopalania. Specjalnie zaprogramowany chip pozwolił wydobyć 700 koni już przy wartościach rzędu 5.500 obr./min. Cała moc transmitowana jest do obu osi za pomocą czterostopniowego automatu. Maszyna ważąca 3,1tony jest w stanie rozpędzić się do prędkości 100 km/h w jedyne 6,5 sekundy.

    Nadwozie Hummera zostało osadzone na chromowanych felgach o rozmiarach XXL (10Jx28), które ubrano w specjalną edycję opon Kumho. Niecodzienne osiągi auta wymagają także szczególnych rozwiązań z zakresie zawieszenia. W stosunku do cywilnej wersji modelu H2, policyjny odpowiednik został obniżony o 10,5 cm. Przy okazji całość została utwardzona, aby podczas agresywnych pościgów auto nie robiło niespodzianek. Pewnie wielu z nas zastanawia się jak zatrzymać taką ośmiocylindrową machinę w miarę efektywny sposób. Otóż odpowiedzialność za sprawne hamowanie auta leży w 380 milimetrowych, wentylowanych tarczach wyposażonych w ośmiotłoczkowe zaciski.

    Tak więc nie tylko po gabarytach widać, że 'podkręcony' Hummer to zabawka jedynie dla dużych chłopców. Z powodu ceny, zapewne nie jeden budżet policyjnego komisariatu będzie mógł podziwiać owe cudo... jedynie na plakacie. Hummer H2 7.0 Kompressor kosztuje bowiem w przeliczeniu prawie 780 tysięcy złotych.

    Link do artykułu: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/43511
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      hehe, dobre, wyglada jakby miał koła od roweru :lol:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • OBIX
        Drive
        • 2006
        • 42

        #4
        dokładnie takie jakieś chude one one są :lol: zresztą i tak ma dobrze pewnie wszyscy szeryfowie w USA by chociaż taki wózek chcieli :P

        Komentarz


        • #5
          dobry na nasze drogi, bo ma duży prześwit.

          Komentarz

          • Iron
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 281

            #6
            dla mnie jeden proszę :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech


            Oczekuje:
            Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie

            Obecnie:
            Citigo Style ASG
            Kymco Downtown 300i ABS

            Komentarz

            • Arrakis
              Drive
              • 2006
              • 40

              #7
              TIR-a taki H2 nie zatrzyma. Ja osobiscie wolałbym coś solidniejszego. Na przykład:




              Arrakis

              Komentarz

              • lonerr
                Rider
                • 2006
                • 402

                #8
                hm ;/ 3 tonowy wehikuł, za same felgi można by kupić fajnego szkodnika hehehe . Smieszne, duże, mocne, szybkie, drogie ale nawet fajne
                Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
                Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3776
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  taki wózek, bardziej na nasze drogi http://moto.wp.pl/gid,8626430,kat,57...a_zdjecie.html
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • QBA
                    RS
                    • 2004
                    • 2646

                    #10
                    endryu, na nasze "rowne" drogi to wlasnie raczej H2 :lol:

                    Komentarz

                    Pracuję...