Staraj sie nie właczać radia bez anteny. A już tym bardziej próbować nadawać coś bo możesz radyjko zjebcyć :wink:
Co do montażu ja nie pomogę mobilku.. pytaj dalej .. szerokości
Koncepcyjny Chevrolet Camaro był gwiazdą amerykańskich pokazów samochodowych sezonu 2006. Obecnie, na początku sezonu 2007, nadjeżdża nowa gwiazda: koncepcyjny kabriolet Chevrolet Camaro.
Zostanie on zaprezentowany w przeddzień Północnoamerykańskiego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Detroit, podczas imprezy GM Style - ekskluzywnej uroczystości, którą zaszczycą obecnością znane osobistości, przedstawiciele świata mody i motoryzacji. Chevrolet ogłosił już plany produkcyjne modelu Camaro, który wejdzie do sprzedaży w USA w 2009 roku. Produkcyjna wersja kabrioletu pojawi się w późniejszym okresie 2009 roku.
Koncepcyjny Camaro kabriolet powstał na bazie oryginalnego koncepcyjnego Camaro i obejmuje jedynie niewielkie zmiany, wymagane przez tego rodzaju konstrukcję nadwozia. Wymiary zewnętrzne są takie same, jak w koncepcyjnym Camaro (D/S/W: 4730/2022/1344 mm), choć otoczenie przedniej szyby wersji kabriolet z jasnymi, anodowanymi wykończeniami jest nieco zmodyfikowane ze względu na otwierany dach. Koncepcyjny kabriolet Camaro napędzany jest mocnym silnikiem V-8, który dobrze przekazuje moc na koła tylnej osi poprzez manualną skrzynię biegów. Jest on także wyposażony w niezależne zawieszenie wszystkich kół wyposażonych w tarcze hamulcowe.
"Najlepszym uzupełnieniem zeszłorocznego zwycięzcy wielu nagród, koncepcyjnego Camaro, jest właśnie Camaro kabriolet - powiedział Ed Welburn, wiceprezes GM odpowiedzialny za globalny design. "Koncepcyjny Camaro kabriolet błyskawicznie wywołuje emocjonalne reakcje - to pojazd, dla którego każdy chce zrobić trochę miejsca w garażu".
Podobnie jak koncepcyjny Camaro, kabriolet jest mieszanką pełnych dramatyzmu, wybiegających w przyszłość elementów designu, które nawiązują do spuścizny marki. Design obejmuje klasyczne proporcje tworzone przez długą maskę silnika i krótki bagażnik oraz szerokie koła, mocno wysunięte w rogi pojazdu, co zapewnia mu pewną postawę i tworzy wrażenia pokonywania zakrętów, nawet gdy samochód stoi.
Dodatkowe elementy designu:
- osłona kryjąca złożony dach,
- oświetlenie na powitanie,
- diodowe tylne światła,
- tylny spoiler z dodatkowym, diodowym światłem hamulcowym,
- sportowo stylizowana pokrywa wlotu paliwa,
- przedni wlot powietrza inspirowany modelem Corvette Z06,
- tylne „skrzela” nawiązujące do spuścizny marki.
Trzywarstwowy, perłowy lakier Hugger Orange koncepcyjnego Camaro kabriolet to nowoczesna interpretacja klasycznego odcienia, oferowanego pierwotnie w 1969 roku. Uzupełniają go dwie bliźniacze ciemne metalowe sportowe listwy. Nowoczesna wersja klasycznego koloru i ciemne akcenty jednocześnie odzwierciedlają spuściznę Camaro i tworzą głęboki, pełen blasku współczesny wygląd.
Koncepcyjny Camaro kabriolet porusza się na 21-calowych kołach z przodu i 22-calowych z tyłu. Koła mają pięć głęboko osadzonych ramion, w środku widoczne są elementy wykończone w kolorze węgla z jasnymi obwódkami, zaś obrzeża felg zamyka pomarańczowa krawędź. Kolor węgla nawiązuje do ciemnego metalu listew nadwozia.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
a takie autko z silnikiem 1012 Km
Bugatti Veyron nie jest już najpotężniejszym seryjnym samochodem. Brytyjska firma Bristol Cars zaprezentowała swój nowy model Fighter T o mocy 1012 KM!
Bristol przygląda się nie tylko stanowi konta klienta, ale także jego powiązaniom rodzinnym i stylowi życia. Arystokracja i członkowie rodziny królewskiej są mile widziani. Ponadto potrzebne są referencje od kilku dotychczasowych posiadaczy aut tej marki.
Nowy Fighter T wyposażony jest w ośmiolitrowy silnik V10 o mocy 1012 KM. Od zera do setki rozpędza się w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna to prawie 340 km/h.
Cena nowego auta może przekroczyć 500 000 funtów (około 2 800 000 zł).
Bristol Fighter T to monstrum o mocy 1012 KM, które ma skutecznie konkurować z Bugatti Veyronem o miano najszybszego auta na świecie.
Sercem Fightera S jest zapożyczony od Amerykanów silnik V10 o pojemności 8 litrów doładowany dwiema turbosprężarkami. Takie stado szalonych koni pozwala autu rozpędzić się do setki w 3,5 sekundy i osiągnąć prędkość 432 km/h. Niestety nie dane mu będzie dociągnąć do czterech setek, ponieważ prędkość maksymalna została ograniczona do poziomu, jaki konstruktorzy uznali za wystarczający, czyli 360 km/h.
Superlekka konstrukcja samochodu została specjalnie przystosowana do jazdy z bardzo dużą prędkością. W podwoziu znajdują się dyfuzory, pozwalające osiągnąć współczynnik oporu powietrza na poziomie 0,27. Aby auto lepiej trzymało się drogi, jego zawieszenie zostało dodatkowo obniżone i utwardzone (w porównaniu do poprzednich modeli tej marki).
Cena Fightera to lekko ponad pół miliona euro. Każda osoba, która zgłosi chęć zakupu Fightera S, najpierw będzie musiała zostać sprawdzona pod kątem majątku, powiązań rodzinnych, dotychczasowego stylu życia i jeszcze paru innych rzeczy. Dopiero po akceptacji taki szczęśliwiec będzie mógł wstąpić do elitarnego grona posiadaczy Bristola Fighter T.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz