Przez przesady do zatrzymania 150 bhp Skody nie trzeba jakichs niewiadomo jakich tarcz.Zimmermany są ok ale Jurid czy Trw spokojnie wystarcza do tego klocki EBC Green stuff, ferodo.Mam ponad 250 bhp quattro i spokojnie dają radeJak ktos chcę wersje hardcore i gania z dużymi prędkościami polecam tarcze Stoptech(duuzo lepsze niż Zimmermany) przewody w stalowym oplocie Goodridge ,plyn hamulcowy Motula lub valvoline i zaciski woodland i wspomniane klocki ferodo....
Skoda Yeti FL
Zwiń
X
-
Piękna to Ona nie jest, ale wygląda dużo lepiej niż przed liftem. Gdzieś czytałem opis i padło ciekawe stwierdzenie, że projektant zapomniał o halogenach w pierwotnej wersji i dlatego wyglądały jak wepchnięte na siłę byle gdzie :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tippo, tylko w PL nie ma pełnej palety barw VAG. Coś tam mętnie tłumaczą o potrzebie zebrania odpowiedniej liczby zamówień itd. Jak dla mnie to żenada, ale nie oszukujmy się, bo nie jesteśmy istotnym rynkiem zbytu, aby przejmować się nami jako klientami, o których należy dbać. M.in. dlatego wyposażenie tych samych wersji "lekko" u nas odbiega od tego co jest w innych, zamożnych krajach. Wracając do koloru, to zawsze można automoklić, co z resztą zabeieczy oryginalny lakier :szeroki_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Sprawdzałem kiedyś z głupot to Citigo Elegance kosztowała w Polsce mniej o 3-4000 zł jakoś, a tempomatu nie dało się zamówić oddzielnie za 500 zł tylko musiał być pakiet za 900€. A jakiejś ogromnej różnicy w wyposażeniu nie stwierdziłem.
[ Dodano: Sro 11 Wrz, 13 23:09 ]
Net pozwolił to sprawdziłem Fabię 1.2 70km Active. Różnica z grubsza - w Polsce z klimą, regulacją fotela kierowcy i zestawem naprawczym. W Niemczech bez klimy, fotel bez regulacji ale z centralnym i stalówką w bagażniku :lol: No i ma też wskazywanie zmiany biegu oraz odłączanie poduszki pasażera. Cena? 39299 (rabat 3000 zł) w Polsce no i uwaga 51160 zł (12790€) w Niemczech. Ceny oficjalne ze strony, co się pomodzi samemu to inna sprawa. Toteż dużą rolę tutaj odgrywa tzw. EU-Import gdzie sprowadza się nowe auta z innych krajów Europy. Wtedy za 12000 można kupić 1.2 TSI 85km Ambition z halogenami na alusach i czymśtam jeszcze. Różnice w zarobkach to inna dyskusja!
Komentarz
-
-
Gust rzeczą indywidualną ale wg mnie zdecydowanie na "+". Yeti samo w sobie jest ładne, dość funkcjonalne (poza tym mikrym bagażnikiem), choć trochę przy małe wg mnie vs. konkurenci - choć może nie do końca. Całkiem fajne do momentu gdy nie patrzy sie na nie z przodu. Sam kiedyś nad tym myślałem.. Ale ten przód wygląda beznadziejnie, zabawkowo, do kitu. Teraz jak dla mnie zdecydowanie lepiej. Dobra cena i teraz będzie się sprzedawał IMO.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekkNowe Yeti wygląda na bardziej babskie niz pre-FL
A w temacie Yeti, to każde auto mniejsze niż jakaś tam norma to od razu "babskie"... Bo faceci lubią sobie "przedłużać", najlepiej od razu A8L :twisted:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz