Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Yeti FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Yeti FL

    Przez przesady do zatrzymania 150 bhp Skody nie trzeba jakichs niewiadomo jakich tarcz.Zimmermany są ok ale Jurid czy Trw spokojnie wystarcza do tego klocki EBC Green stuff, ferodo.Mam ponad 250 bhp quattro i spokojnie dają radeJak ktos chcę wersje hardcore i gania z dużymi prędkościami polecam tarcze Stoptech(duuzo lepsze niż Zimmermany) przewody w stalowym oplocie Goodridge ,plyn hamulcowy Motula lub valvoline i zaciski woodland i wspomniane klocki ferodo....

  • #2
    Skoda Yeti FL



    Brzydal

    Komentarz


    • #3
      Piękna to Ona nie jest, ale wygląda dużo lepiej niż przed liftem. Gdzieś czytałem opis i padło ciekawe stwierdzenie, że projektant zapomniał o halogenach w pierwotnej wersji i dlatego wyglądały jak wepchnięte na siłę byle gdzie :diabelski_usmiech
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        Hmm, no jak dla mnie rzecz gustu, stara tez ma swoj urok :P
        Ale mogliby w koncu wprowadzic do palety skody biala perle, ten akryl to zenada jakas.

        Komentarz


        • #5
          Tippo, tylko w PL nie ma pełnej palety barw VAG. Coś tam mętnie tłumaczą o potrzebie zebrania odpowiedniej liczby zamówień itd. Jak dla mnie to żenada, ale nie oszukujmy się, bo nie jesteśmy istotnym rynkiem zbytu, aby przejmować się nami jako klientami, o których należy dbać. M.in. dlatego wyposażenie tych samych wersji "lekko" u nas odbiega od tego co jest w innych, zamożnych krajach. Wracając do koloru, to zawsze można automoklić, co z resztą zabeieczy oryginalny lakier :szeroki_usmiech
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Tony065
            M.in. dlatego wyposażenie tych samych wersji "lekko" u nas odbiega od tego co jest w innych, zamożnych krajach.
            No ceny również odbiegają od tych z innych krajów ;>
            - Superb
            - Panda 1.2

            Komentarz


            • #7
              crom.de, może jakiś konkret :?:
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #8
                Sprawdzałem kiedyś z głupot to Citigo Elegance kosztowała w Polsce mniej o 3-4000 zł jakoś, a tempomatu nie dało się zamówić oddzielnie za 500 zł tylko musiał być pakiet za 900€. A jakiejś ogromnej różnicy w wyposażeniu nie stwierdziłem.

                [ Dodano: Sro 11 Wrz, 13 23:09 ]
                Net pozwolił to sprawdziłem Fabię 1.2 70km Active. Różnica z grubsza - w Polsce z klimą, regulacją fotela kierowcy i zestawem naprawczym. W Niemczech bez klimy, fotel bez regulacji ale z centralnym i stalówką w bagażniku :lol: No i ma też wskazywanie zmiany biegu oraz odłączanie poduszki pasażera. Cena? 39299 (rabat 3000 zł) w Polsce no i uwaga 51160 zł (12790€) w Niemczech. Ceny oficjalne ze strony, co się pomodzi samemu to inna sprawa. Toteż dużą rolę tutaj odgrywa tzw. EU-Import gdzie sprowadza się nowe auta z innych krajów Europy. Wtedy za 12000 można kupić 1.2 TSI 85km Ambition z halogenami na alusach i czymśtam jeszcze. Różnice w zarobkach to inna dyskusja!
                - Superb
                - Panda 1.2

                Komentarz


                • #9
                  Moja ładniejsza ;p
                  Taki lifting na siłę, jako że mają już O3 na zupełnie nowych gratach to trzeba było stworzyć Yetasa bo produkcja w zakałach już na nowe części idzie.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                  Komentarz


                  • #10
                    Mi się bardzo podoba. A w szczególności w białym kolorze z czarnymi dodatkami.
                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                    przedstawiam smerfetke

                    Komentarz


                    • #11
                      Gust rzeczą indywidualną ale wg mnie zdecydowanie na "+". Yeti samo w sobie jest ładne, dość funkcjonalne (poza tym mikrym bagażnikiem), choć trochę przy małe wg mnie vs. konkurenci - choć może nie do końca. Całkiem fajne do momentu gdy nie patrzy sie na nie z przodu. Sam kiedyś nad tym myślałem.. Ale ten przód wygląda beznadziejnie, zabawkowo, do kitu. Teraz jak dla mnie zdecydowanie lepiej. Dobra cena i teraz będzie się sprzedawał IMO.

                      Komentarz


                      • #12
                        Nowe Yeti wygląda na bardziej babskie niz pre-FL

                        Komentarz


                        • #13
                          chyba dobrze. przecież to babski samochód :roll:
                          O3 RS tsi & e92 M3

                          Komentarz


                          • #14
                            Ale czemu? Mi się pre-FL nawet podoba.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez irekk
                              Nowe Yeti wygląda na bardziej babskie niz pre-FL
                              Kiedyś słyszałem taką opinię o VW New Beetle :arrow: "Auto dla pedałów. Jeżdżą nim kobiety a faceci się nim podniecają" :diabelski_usmiech
                              A w temacie Yeti, to każde auto mniejsze niż jakaś tam norma to od razu "babskie"... Bo faceci lubią sobie "przedłużać", najlepiej od razu A8L :twisted:
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz


                              • #16
                                Bugatti Veyron - 4462 mm
                                Porsche 911 GT3 - 4460 mm
                                Subaru Impreza STI hb - 4415 mm
                                Mitsubishi Lancer Evolution X - 4495 mm

                                same krótkie "babskie" auta

                                szczerze to nie mam nic przeciwko fajnej, zdolnej dziewczynie w każdym z nich
                                podwójna przyjemność dla oka ;-)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Tony065, nie w tym sęk. po prostu jak rapid czy octa ma taką nutkę agresora, tak nowa octa wygląda jak bekart po Fabii II i pandzie. Brakuję rzęs przy lampach i będziemy mieli furę dla drag queen.

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X