krzysn, Na poczatku bylo OK, ale teraz czuje, ze na 2 biegu zwlaszcza jak sie skreca to auto zaczyna drżeć. Tego z poczatku po wymianie nie bylo. Czekam na konkretne uslizgi sprzegla, co mialo miejsce kiedys przy zmianie z 3 na 4.
Moze to nie jest dokladnie to samo co kiedys, ale cos jest, czego przez powiedzmy 5kkm po wymianie nie bylo. Zastanawiam sie na ile ma na to wplyw tez temperatura otoczenia.
W TDI te 260Nm jest od 1700 obr, podobnie w 1.8TSI tez 1700 obr, wiec w zasadzie pomijalnie. Dopiero 1.4TSI ma ciut ponad 210Nm przy tych obrotach, wiec tu jakas roznica na plus co do zywotnosci moze byc.
Te 260-270Nm to jest pewnie granica realna dla zycia tej skrzyni, chociaz jedno auto znam co ma 340Nm na tej skrzyni i wszystko dziala 8)
Nawet w modzonym 1.4TSI moment jest w zasadzie w granicach serii:
Moze to nie jest dokladnie to samo co kiedys, ale cos jest, czego przez powiedzmy 5kkm po wymianie nie bylo. Zastanawiam sie na ile ma na to wplyw tez temperatura otoczenia.
W TDI te 260Nm jest od 1700 obr, podobnie w 1.8TSI tez 1700 obr, wiec w zasadzie pomijalnie. Dopiero 1.4TSI ma ciut ponad 210Nm przy tych obrotach, wiec tu jakas roznica na plus co do zywotnosci moze byc.
Te 260-270Nm to jest pewnie granica realna dla zycia tej skrzyni, chociaz jedno auto znam co ma 340Nm na tej skrzyni i wszystko dziala 8)
Nawet w modzonym 1.4TSI moment jest w zasadzie w granicach serii:
) co do PSJ to tak po częsci tez sie z nim zagadzam ale w tym co pisze Maicroft tez jest troche racji 
Honda, Mazda czy Toyota nie które modele są naprawde ok, i maja jeszcze proste konstrukcje silników benzynowych czyli turbo itd Accord ten nowy jak i VII generacji mi bardzo odpowiada w tej najmocniejszej benzynie z automatem dla mnie spoko
Reszta jak np. Kia Hyundai tez zaczyna nadrabiac zaległości i tez nie są takie zle auta.
Komentarz