Zamieszczone przez Bonthyc
Nowa Fabia III...
Zwiń
X
-
macie wnetrze Fabki III
Po oficiálním odhalení designu nového modelu Škoda Fabia představuje automobilka také vzhled interiéru. Na fotografii vidíme nový tříramenný multifunkční volant, tradiční přístrojový štít s dvojicí přístrojů a informačním displejem, ale
[ Dodano: Wto 26 Sie, 14 14:14 ]
i jescze fotki juz bez zadnych maskowan.
prawde mowiac tyl wyglada dziwacznie - z powodu bardzo scietej tylnej szyby.
Komentarz
-
-
Hmm, wnętrze dla mnie ok, nawet na +. Nie wyobrażam sobie za bardzo opcji RS tego. Taka troszke dziadowata.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
neoXs, E tam straszna. Linia boczna i tył klasyczny i nawet ładny. Kontrowersyjny jest sam przód, a zwłaszcza światła z soczewkami, które dają efekt zeza. No i duże znaczenie ma wersja kolorystyczna. Jeden kolor pomaga, drugi szkodzi wizerunkowi.
W F3 wydaje się na odwrót, przód spoko, to tył i boczne ścięcia przekombinowane.
Zresztą podobnie jest z O3. Za bardzo przypomina Rapida. Tył liftbacka wizualnie gorzej od kombii. A wersja ze zwykłymi światłami i palącymi się dziennymi przypomina bida wóz. Dopiero wersja z xenonami to inna liga. Zwłaszcza kolor czarny tu pasuje.
Ogólnie Poprzednia O2 po FL całościowo daje mniej uwag. Szkoda, że nie robią O2 Fl tour, to by się Skoda zdziwiłaByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Widac, ze 2 zamykanych schowkow juz nie bedzie. Na kumplu, ktory jezdzi CX-7 te schowki zrobily niezle wrazenie, zreszta nie tylko one.
Nawiew po lewej niespojny z tymi ze srodka. Gniazdo zapalniczki wreszcie w sensownym miejscu. Zegary bardziej eleganckie i tak samo czytelne, ladne.
Tylna szyba scieta dla poprawy aerodynamiki, ciekawe jaki ma Cx.
A, jeszcze jedno, swiatlo stop przeniesione do spoilera, razem ze spryskiwaczem - milo, ze nie nie zostawili po staremu, ulepszone podobnie jak wspomniana klapka wlewu paliwa.
Komentarz
-
-
Kris86
Zamieszczone przez Dig DugneoXs, Zresztą podobnie jest z O3. Za bardzo przypomina Rapida. Tył liftbacka wizualnie gorzej od kombii. A wersja ze zwykłymi światłami i palącymi się dziennymi przypomina bida wóz. Dopiero wersja z xenonami to inna liga. Zwłaszcza kolor czarny tu pasuje.
Ale to tylko moje zdanie
Komentarz
-
Dla mnie F3 wyglada jak polaczenie F1+F2.
V Mladé Boleslavi dnes Škoda odstartovala výrobu třetí generace modelu Fabia. Z modernizované výrobní linky sjel vůbec první exemplář, který dostal barvu karoserie Race Blue. Nová Fabia má navázat na prodejní úspěchy svých předchůdců.
ps. a co do tego ze jest "kompaktem" to chyba sie tam ktos schlał i mu sie pomerdalo ;-)
Komentarz
-
-
Kris86, Akurat chodzi mi o przód. Jak jedzie z naprzeciwka to z daleka ciężko odróżnić. Tył ma podobne załamania na klapie jak Rapid. Linia boczna przypomina A6. A co do podobania się liftbacka vs kombi, to widuje O3 często na drodze+ przyjezdzają do firmy i jak jedzie z przodu wersja ciemna np. czarna, granatowa to z xenonami wygląda super. Jak zwykła to gorzej bo ala Rapid. Ale jak przejedzie to generalnie liftback z tyłu jakoś mnie nie powala. Poprzednia O2 jest lepsza. Za to wersja kombi przynajmniej nie razi i nie kojarzy się z Rapidem. Mi podoba się wersja kombii srebrna i blue race, ale parkuje czarna kombi na zakładzie i nawet spoko. Tylko, że to Ambiente i nie ma xenonów, stąd przód już taki sobie. W sumie, to wg. mnie O2 ogólnie fajniej wygląda niż O3, bo ta ma swoje +, ale i też -. :?Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Kris86
Dig Dug Co do przodu to się zgadzam, że są bardzo podobne... Moja żona do tej pory nie rozpoznaje czy z naprzeciwka jedzie Rapid czy O3 :P Ja już poznaje po linii od przedniego grilla, O3 ma bardziej zaokrąglony kształt zaś Rapid bardziej kanciasty i sportowy :-) Blue Race też mi się podoba :-) Co do paska LEDowego to rzeczywiście wygląda super, ale de facto kosztuje prawie 5 tys. zł, bo występuje tylko z xenonami :-/
Co do Fabii to trochę żałuję, że z tyłu wygląda jak Stilo, ale poczekam aż zobaczę ją na żywo :-)
Komentarz
-
Zamieszczone przez Dig DugZazwyczaj co mowy model auto rośnie, a tu kicha.Zamieszczone przez Dig DugSpecjalnie zachowane są małe wymiary auta. O ile przy przejściu z F1 na F2 auto urosło, to tu nastapił regres, bo zmniejszono wysokość.
Durny zabieg. Tak samo zrobiło BMW, które miało czysty i klarowny podział:
seria 3 - małe
seria 5 - średnie
seria 7 - duże
a dziś zachwiano to niepotrzebnie i mamy serie od 1 do 7, przy czym właściwie o jakich różnicach powiedzieć między 4 a 5 albo 5 a 6 :?:Artur
Komentarz
-
Komentarz