Na niecały miesiąc przed światową premierą, zaplanowaną podczas wystawy motoryzacyjnej w Genewie, Ford zaprezentował pierwsze oficjalne zdjęcia swojego nowego modelu z klasy średniej. Do sprzedaży nowy Ford Mondeo trafi latem br.
W porównaniu do auta zaprezentowanego podczas wrześniowych targów w Paryżu (tylko wersja kombi), wersja produkcyjna nie różni się znacznie, choć pewne różnice można znaleźć. Tak jak zapowiedziano, linia nadwozia nowej generacji Mondeo nawiązuje do tzw. "kinetic design", czyli będzie zbliżona do dwóch zeszłorocznych nowości Forda, modeli S-Max oraz Galaxy.
Od razu w momencie debiutu rynkowego, Ford Mondeo będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: 4- i 5-drzwiowej oraz najbardziej przestronnego kombi. Każda z nich dostępna będzie z jednym z czterech pakietów wyposażeniowych: Edge, Zetec oraz najbogatszych i najbardziej luksusowych Ghia i Titanium X. Podczas gdy Ghia oferować będzie wnętrze wykończone akcentami z drewna i chromu, wersja Titanium będzie bardziej nowoczesna, z wieloma nowinkami technologicznymi.
Wśród wielu nowych rozwiązań, jakie pojawią się w Mondeo, znajdziemy m.in. systemy keyless start, dzięki czemu, by wejść do środka i uruchomić silnik nie będzie trzeba wyciągać kluczyków, Adaptive Cruise Control (tempomat ostrzegający przed uderzeniem w poprzedzający nas pojazd), mierzące ciśnienie w oponach, czy też wspomagające ruszanie pod górkę.
Nowe Mondeo będzie oferowane także z szeroką gamą jednostek napędowych. Podstawowym silnikiem benzynowym będzie 1,6-litrowy Duratec Ti-VCT w wersjach 100- i 125-konnej z 5-biegową skrzynią manualną. Wśród mocniejszych silników znajdziemy: 2,0 Duratec HE o mocy 145 KM również z tą samą skrzynią biegów oraz 2,3 Duratec HE 161 KM z 6-stopniowym automatem. Topowa wersja będzie posiadać 2,5-litrową jednostkę o mocy 220 KM i 6-stopnioowy automat Durashift.
Z kolei gama silników wysokoprężnych rozpoczyna się od 1,8-litrowej jednostki (100 i 125 KM) i obejmuje także dwulitrowe motory w wersjach 130- i 140-konnej.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Mała zmiana artykuł - dodałem zawiertający więcej info i fotek.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Tak samo jak "to tylko Skoda" A Skoda to takie samo gowno jak Ford :szeroki_usmiech A ze mam oba w domu, to mowie to z pelna odpowiedzialnoscia :szeroki_usmiech
A ja powiem tak: mi się on średnio widzi..jakiś taki po prostu nie dla mnie......po prostu nie w moim guście...tył jak z boku peugeot, przód te lampy rozjechane i "rozmazane" na większa powierzchnię, spłaszczony...e...nie podoba mi się :? ale to moje zdanie...niezależnie czy to for czy cokolwiek innego...nie porywa...
Wiecie co, nie ma co dywagować. Ford jest jaki był i się nie zmienia jeżeli chodzi o jakość i koszty. Skoda natomiast od wielu lat wzmacnia swoją pozycję jako marka i to jest ta zasadnicza różnica pomiędzy Fordem a Skoda. Skoda idzie zdecydowanie do przodu co powoli likwiduje powiedzenie "to tylko Skoda" a natomiast "ford gówno wort" jest cały czas aktualne i oddźwięk tego powiedzenia nie zanika tylko pozostaje -- dlaczego ... sami wiecie .... i dlatego nie kupiłem i nie kupię nic z Forda :szeroki_usmiech
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
bo miałem forda MONDEO i uważam że ford to szrot, bo tyle co on mnie nerwów i kasy kosztował to masakra.
Mój kolega miał kiedyś Skodę Felicję i tak mu się psuła i rdzewiała, jak żadne inne auto.
Teraz twierdzi, że większej kupy niż Skoda w życiu nie spotkał i że Skoda to ultragówno.
bo miałem forda MONDEO i uważam że ford to szrot, bo tyle co on mnie nerwów i kasy kosztował to masakra.
Mój kolega miał kiedyś Skodę Felicję i tak mu się psuła i rdzewiała, jak żadne inne auto.
Teraz twierdzi, że większej kupy niż Skoda w życiu nie spotkał i że Skoda to ultragówno.
no i wlasnie chodzi o to, ze zazwyczaj wyrabiamy sobie opinie na podstawie jakiegos najczesciej pojedynczego przypadku (pomijam zupelnie samochody blizszych i dalszych znajomych).
ja na podstawie doswiadczen z escortem moglbym stwierdzic to samo co Sigma, tylko, ze ciezko cos takiego zrobic bedac ktoryms tam wlascicielem starego samochodu o nieznanej przeszlosci, na ktorym ktos ewidentnie chcial mnie przekrecic (i nawet mu sie to wlasciwie udalo ).
dlatego odpuscmy sobie te slynne powiedzonka
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Wiecie co, nie ma co dywagować. Ford jest jaki był i się nie zmienia jeżeli chodzi o jakość i koszty. Skoda natomiast od wielu lat wzmacnia swoją pozycję jako marka i to jest ta zasadnicza różnica pomiędzy Fordem a Skoda. Skoda idzie zdecydowanie do przodu co powoli likwiduje powiedzenie "to tylko Skoda" a natomiast "ford gówno wort" jest cały czas aktualne i oddźwięk tego powiedzenia nie zanika tylko pozostaje -- dlaczego ... sami wiecie .... i dlatego nie kupiłem i nie kupię nic z Forda :szeroki_usmiech
Żyjesz w świecie bajek i piszesz po prostu bzdury.
Ford nie zmienia się pod względem jakości?
Z modelu na model dokonuje wręcz skoku jakościowego, zupełnie inaczej niż np.VW,
który wyraźnie pogarsza jakość ( patrz: nowy Passat ).
no i wlasnie chodzi o to, ze zazwyczaj wyrabiamy sobie opinie na podstawie jakiegos najczesciej pojedynczego przypadku (pomijam zupelnie samochody blizszych i dalszych znajomych).
ja na podstawie doswiadczen z escortem moglbym stwierdzic to samo co Sigma, tylko, ze ciezko cos takiego zrobic bedac ktoryms tam wlascicielem starego samochodu o nieznanej przeszlosci, na ktorym ktos ewidentnie chcial mnie przekrecic (i nawet mu sie to wlasciwie udalo ).
dlatego odpuscmy sobie te slynne powiedzonka
I o to właśnie mi chodziło, kiedy podawałem przykład z Felicją.
Po prostu nie rozumiem tego dziwnego zaślepienia.
Pamiętam jak kupiłem przesiadłem się z Renaulta do pierwszej Octavii to też niektórzy
ludzie ze mnie się śmieli.
Na jakiej podstawie ? Prymitywnych stereotypów.
[ Dodano: Wto 13 Lut, 07 10:07 ]
Zamieszczone przez Garret
IMO bardzo ładny, szkoda, że tylko jeden sensowny silnik (2.5T benzyna) :roll:
Za jakiś czas będzie 2,2 TDCI 170KM i najprawdopodobniej 2,7 TDCi 204KM.
[ Dodano: Wto 13 Lut, 07 10:12 ]
Zamieszczone przez QBA
Garret, poczekaj, az wyjdzie ST300 :twisted: Ciekawe, czy potwierdza sie pogloski, ze bedzie mial 3.0T V6 i naped 4x4 :diabelski_usmiech
Też jestem ciekaw nowego ST i czy będzie miał napęd 4X4.
Jest na płycie podłogowej Volvo 70/80 więc może być Haldex.
Na www.autorevue.cz piszą, że Focus RS będzie mieć 280 KM, ale chyba napęd będzie tylko na przód.
[ Dodano: Wto 13 Lut, 07 10:20 ]
Pojawi się również skrzynia typu DSG.
Komentarz