Specjalne wersje Lancera Evolution w znakomitych cenach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zmirek
    Classic
    • 2006
    • 39

    Specjalne wersje Lancera Evolution w znakomitych cenach

    moze byc :wink:

    a miejsce to co zawsze czy zmieniamy?
    Mirek

    O1 kombi 3Y3Y, 1.9 TDI AGR seria
  • wolf
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 161

    #2
    Specjalne wersje Lancera Evolution w znakomitych cenach

    Źródło: Mitsubishi

    Lancer Evolution – prawdziwa „wizytówka” firmy Mitsubishi Motors – jest najbardziej znanym, kultowym już modelem tej marki. 9 generacji tego modelu od 1992 roku cieszy się nieustającym zainteresowaniem klientów oraz wielbicieli rajdów i wyścigów na całym świecie. Spadkobierca 45 lat pełnego sukcesów uczestnictwa Mitsubishi w sportach motorowych, zdobywca 5 tytułów w Rajdowych Mistrzostwach Świata, nieodmiennie budzi wielkie emocje, budując pozytywny wizerunek firmy Mitsubishi.

    W ubiegłym roku w Polsce sprzedano 36 takich aut, co stanowi wzrost o 140% w porównaniu do 2005 roku. Firma Mitsubishi Motors w Polsce zdecydowała zatem o rozszerzeniu oferty o nowe wersje przy jednoczesnej obniżce cen – już od teraz dla wielu klientów marzenia o własnym Evo mogą stać się rzeczywistością.

    Obniżono cenę podstawowego modelu Lancer Evolution IX (opcja P01) o 18 510 PLN w stosunku do ceny ubiegłorocznej i wynosi ona obecnie 151 480 PLN.

    Lancer Evolution IX (opcja P03) wyposażony dodatkowo w amortyzatory Bilstein i koła ze stopów lekkich firmy BBS jest teraz o 20 000 PLN tańszy i jego cena wynosi 164 490 PLN. Dopłata za lakier metalizowany przy zakupie obu wersji aut to 2500 PLN.

    MODELE SPECJALNE
    Do nowej gamy wersji specjalnych Lancera Evolution IX, które charakteryzują się większą mocą i dodatkowym wyposażeniem należą:

    1. Wersja GT 340 (opcja P01)
    Ta wersja auta dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 340 KM i maksymalny moment obrotowy 440 Nm. Przyspiesznie od 0 – 100 km/h wynosi 4,5 sek.
    Cena: 175990 PLN + 2500 PLN (dopłata za lakier metalizowany lub perłowy).

    2. Wersja GT 360 (opcja P01)
    Lancer Evolution IX GT 360 dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 360 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Przyspiesznie od 0 – 100 km/h wynosi 4,3 sek. Wersja GT 360 jest także wyposażona w komplet wskaźników zamontowanych w lewym przednim słupku (fot.3), które pozwalają podczas jazdy kontrolować:
    • temperaturę spalin
    • ciśnienie turbosprężarki
    • temperaturę oleju
    Cena tego auta to 185990 PLN + 2500 PLN (dopłata za lakier metalizowany lub perłowy).

    3. Wersja GT 400 EXTREME
    Wersja dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 395 KM i maksymalny moment obrotowy 475 Nm. Przyspieszenie od 0 – 100 km/h wynosi 4,0 sek.

    Wersja GT400 EXTREME będzie dostępna w limitowanej liczbie 10 aut.
    Najmocniejsza wersja będzie także występowała tylko w jednym kolorze nadwozia - electric blue.


    Aby podkreślić wyjątkowość tej wersji dodatkowo każdy samochód będzie doposażony w komplet wskaźników (jak w wersji GT360), przedni spoiler karbonowy RALLIART, 18” grafitowe obręcze kół RALLIART i zawieszenie firmy TAIN ze sprężynami progresywnymi i elektroniczną regulacją twardości zawieszenia.

    Cena tej wersji z lakierem „electric blue” to 235 000 PLN

    Klienci zainteresowani zakupem tych aut będą mogli zapoznać się z nowymi wersjami Lancera Evolution IX podczas serii imprez, które odbędą się w okresie od marca do października bieżącego roku na specjalnie przygotowanych torach. Atrakcją spotkań w Warszawie, Kamieniu Śląskim, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku będą jazdy testowe z kierowcami rajdowymi i rozmowy z obecnymi użytkownikami tych samochodów
    FabiaClub.pl
    Koni Sport+Vogtland-40
    PerfectService by DobryGrześWawa

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Jabarco o tym sądzisz ? :diabelski_usmiech
      IMHO ładnie się prezentuje
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Garret
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1196
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


        EVO vs Lambo Murcielago
        może było, ale fajnie pokazuje Evo w akcji :twisted:
        Jabar, właśnie czekałeś na taką obniżkę, co? :diabelski_usmiech
        Ja niestety potrzebował bym jeszcze co najmniej kilku o tej skali :lol:
        Garret

        -----------
        Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #5
          :diabelski_usmiech wersja 340 jest ok - tyle tylko ze to wciaz nie jest subaru
          evo X bedzie nastepne (jak juz zrobia z automatem i sekwencja) :diabelski_usmiech

          Mam taka cicha nadzieje ze SIP troche spusci powietrza ze swoich cen bo 151 tysi za 280konnego lancera w stosunku do 48tys ojro za sti robi wrazenie i to duze. Duzo frajdy za moze nie male ale jednak i nie kosmiczne pieniadze.
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • QBA
            RS
            • 2004
            • 2646

            #6
            Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:

            Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez QBA
              Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:

              Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:
              U mnie przy mozliwosci wyboru tych dwoch aut, wybral bym oczywiscie evo, raz ze lepsza cena, dwa jest duzo ladniesze z wygladu od subaru :wink: i mniej ich widac na drogach
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • Jabar1975
                RS
                • 2006
                • 3331

                #8
                nieeee evo odpada bo nie ma bocznych poduszek :diabelski_usmiech
                nasza droga: www.wpzs.pl

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Jabar1975, ferrari czy coś tam też byś nie wziął bo nie ma poduszek? Popatrz na takiego Kuzaja jjak jeździ swoim STI i nie ma nawet elektycznych szyb :diabelski_usmiech
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    #10
                    na ferrari to trzeba miec klimatyzowany garaz wiec odpada
                    na razie marzymy o subaru i niech tak zostanie (zreszta odkurzacz juz mam jeden)
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • Garret
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1196
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez QBA
                      Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:

                      Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:
                      howgh!
                      Garret

                      -----------
                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                      Komentarz

                      • splawik
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1292

                        #12
                        Zamieszczone przez Garret
                        http://www.youtube.com/wa...ZWJjC648I&eurl=
                        Na filmiku jest chyba starsze evo 8.
                        Zamieszczone przez wolf
                        3. Wersja GT 400 EXTREME
                        Wersja dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 395 KM i maksymalny moment obrotowy 475 Nm. Przyspieszenie od 0 – 100 km/h wynosi 4,0 sek.
                        To jest dopiero diabeł. Ciekawe jak się tym rusza bo przy 340 evo8 chyba mieli problemy w top gear.
                        A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                        AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                        O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                        -------------------------------------------------
                        Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                        Komentarz

                        • Jabar1975
                          RS
                          • 2006
                          • 3331

                          #13
                          Zamieszczone przez splawik
                          Ciekawe jak się tym rusza bo przy 340 evo8 chyba mieli problemy w top gear.
                          pomijajac calkowity brak elastycznosci silnika to fq400 objezdzalo Lambo Murcialego na torze
                          nasza droga: www.wpzs.pl

                          Komentarz

                          Pracuję...