Specjalne wersje Lancera Evolution w znakomitych cenach
Źródło: Mitsubishi
Lancer Evolution – prawdziwa „wizytówka” firmy Mitsubishi Motors – jest najbardziej znanym, kultowym już modelem tej marki. 9 generacji tego modelu od 1992 roku cieszy się nieustającym zainteresowaniem klientów oraz wielbicieli rajdów i wyścigów na całym świecie. Spadkobierca 45 lat pełnego sukcesów uczestnictwa Mitsubishi w sportach motorowych, zdobywca 5 tytułów w Rajdowych Mistrzostwach Świata, nieodmiennie budzi wielkie emocje, budując pozytywny wizerunek firmy Mitsubishi.
W ubiegłym roku w Polsce sprzedano 36 takich aut, co stanowi wzrost o 140% w porównaniu do 2005 roku. Firma Mitsubishi Motors w Polsce zdecydowała zatem o rozszerzeniu oferty o nowe wersje przy jednoczesnej obniżce cen – już od teraz dla wielu klientów marzenia o własnym Evo mogą stać się rzeczywistością.
Obniżono cenę podstawowego modelu Lancer Evolution IX (opcja P01) o 18 510 PLN w stosunku do ceny ubiegłorocznej i wynosi ona obecnie 151 480 PLN.
Lancer Evolution IX (opcja P03) wyposażony dodatkowo w amortyzatory Bilstein i koła ze stopów lekkich firmy BBS jest teraz o 20 000 PLN tańszy i jego cena wynosi 164 490 PLN. Dopłata za lakier metalizowany przy zakupie obu wersji aut to 2500 PLN.
MODELE SPECJALNE
Do nowej gamy wersji specjalnych Lancera Evolution IX, które charakteryzują się większą mocą i dodatkowym wyposażeniem należą:
1. Wersja GT 340 (opcja P01)
Ta wersja auta dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 340 KM i maksymalny moment obrotowy 440 Nm. Przyspiesznie od 0 – 100 km/h wynosi 4,5 sek.
Cena: 175990 PLN + 2500 PLN (dopłata za lakier metalizowany lub perłowy).
2. Wersja GT 360 (opcja P01)
Lancer Evolution IX GT 360 dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 360 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Przyspiesznie od 0 – 100 km/h wynosi 4,3 sek. Wersja GT 360 jest także wyposażona w komplet wskaźników zamontowanych w lewym przednim słupku (fot.3), które pozwalają podczas jazdy kontrolować:
• temperaturę spalin
• ciśnienie turbosprężarki
• temperaturę oleju
Cena tego auta to 185990 PLN + 2500 PLN (dopłata za lakier metalizowany lub perłowy).
3. Wersja GT 400 EXTREME
Wersja dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 395 KM i maksymalny moment obrotowy 475 Nm. Przyspieszenie od 0 – 100 km/h wynosi 4,0 sek.
Wersja GT400 EXTREME będzie dostępna w limitowanej liczbie 10 aut.
Najmocniejsza wersja będzie także występowała tylko w jednym kolorze nadwozia - electric blue.
Aby podkreślić wyjątkowość tej wersji dodatkowo każdy samochód będzie doposażony w komplet wskaźników (jak w wersji GT360), przedni spoiler karbonowy RALLIART, 18” grafitowe obręcze kół RALLIART i zawieszenie firmy TAIN ze sprężynami progresywnymi i elektroniczną regulacją twardości zawieszenia.
Cena tej wersji z lakierem „electric blue” to 235 000 PLN
Klienci zainteresowani zakupem tych aut będą mogli zapoznać się z nowymi wersjami Lancera Evolution IX podczas serii imprez, które odbędą się w okresie od marca do października bieżącego roku na specjalnie przygotowanych torach. Atrakcją spotkań w Warszawie, Kamieniu Śląskim, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku będą jazdy testowe z kierowcami rajdowymi i rozmowy z obecnymi użytkownikami tych samochodów
FabiaClub.pl
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
EVO vs Lambo Murcielago
może było, ale fajnie pokazuje Evo w akcji :twisted: Jabar, właśnie czekałeś na taką obniżkę, co? :diabelski_usmiech
Ja niestety potrzebował bym jeszcze co najmniej kilku o tej skali :lol:
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
:diabelski_usmiech wersja 340 jest ok - tyle tylko ze to wciaz nie jest subaru
evo X bedzie nastepne (jak juz zrobia z automatem i sekwencja) :diabelski_usmiech
Mam taka cicha nadzieje ze SIP troche spusci powietrza ze swoich cen bo 151 tysi za 280konnego lancera w stosunku do 48tys ojro za sti robi wrazenie i to duze. Duzo frajdy za moze nie male ale jednak i nie kosmiczne pieniadze.
Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:
Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:
Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:
Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:
U mnie przy mozliwosci wyboru tych dwoch aut, wybral bym oczywiscie evo, raz ze lepsza cena, dwa jest duzo ladniesze z wygladu od subaru :wink: i mniej ich widac na drogach
Jabar1975, ferrari czy coś tam też byś nie wziął bo nie ma poduszek? Popatrz na takiego Kuzaja jjak jeździ swoim STI i nie ma nawet elektycznych szyb :diabelski_usmiech
Jabar1975, szczerze powiem, ze jezeli mialbym kupic nowe auto, a SIP nie spusciloby z ceny, to bez wachania wybralbym Lancera :zlosnik:
Zwykly Lancer EVO (P01), czyli odpowiednik STi kosztuje 151tys. zl.... P03 164 tys.zl... przy prawie 190 tys. zl za Impreze, to nawet nie bralbym jej pod uwage :roll:
howgh!
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
3. Wersja GT 400 EXTREME
Wersja dzięki modyfikacjom ma moc maksymalną 395 KM i maksymalny moment obrotowy 475 Nm. Przyspieszenie od 0 – 100 km/h wynosi 4,0 sek.
To jest dopiero diabeł. Ciekawe jak się tym rusza bo przy 340 evo8 chyba mieli problemy w top gear.
A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
------------------------------------------------- Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz