Samochodowe foteliki dla dzieci to coraz ważniejszy element bezpieczeństwa małych pasażerów. Do niedawna traktowane jako konieczny, ale uciążliwy dodatek, mogą się okazać czymś, co upięky wnętrze naszego auta.
Recaro to prawdziwy Rolls-Royce wśród producentów fotelików dla dzieci. Firma ma 100 lat i słynie z produkcji sportowych siedzeń samochodowych. W "dorosłych" fotelach Recaro startuje 16 na 20 zawodników rajdów WRC. Wyposażano w nie tak ekskluzywne modele samochodów jak Ferrari 599 GTB czy Lamborghini Gallardo. Od 1999 roku Recaro produkuje także foteliki dla dzieci. To jedne z najdroższych wyrobów na rynku, ale chyba warte swojej ceny.
Najpopularniejsza seria to Recaro Start. Ich ceny oscylują wokół 300 euro. W zamian otrzymujemy uniwersalny fotelik, w którym można posadzić małego pasażera o wadze od 9 do 36 kg, czyli praktycznie dziecko w wieku od 9 miesięcy do 12 lat. Fotelik ma 11 stopni regulacji wysokości, 6 długości i 3 szerokości. Zapewnia prawdziwie luksusową jazdę. W krzesełku umieszczono amortyzatory Pirelli i automatycznie regulowane pasy. Stelaż wykonano z aluminium, a obicie z "oddychających" materiałów. Firma nie zapomniała też, że w czasie jazdy dzieci się nudzą. Lekki i łatwy w montażu fotelik zaopatrzono w głośniki, które można podłączyć do konsoli gier, odtwarzacza MP3 lub DVD.
Z okazji 100-lecia istnienia Recaro wypuściło też limitowaną serię 500 egzemplarzy fotelików dla dzieci o nazwie Start Collector. Każdy fotelik ma swój numer seryjny wybity na aluminiowej tabliczce, a jego obicie to najwyższej jakości skóra. Cena takiego krzesełka to równowartość 569 euro.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Ciekawe jak te foteliki w testach wypadną...ogólnie jeśli chodzi o testy to Recaro nie może popisać się jakimś rewelacyjnym wynikiem (zaledwie średnim - http:\\www.fotelik.info.pl ) a przecież głównie chodzi o bezpieczeństwo a nie jakieś walory estetyczne :roll: chyba że coś w konstrukcji pozmieniali....ale to trzeba będzie z rok poczekać aż wytestują
przecież głównie chodzi o bezpieczeństwo a nie jakieś walory estetyczne chyba że coś w konstrukcji pozmieniali....ale to trzeba będzie z rok poczekać aż wytestują
Ciekawe właśnie jak te wodotryski w testach wyjdą.
Z drugiej strony to biorąc pod uwagę takiego, jak mój śpiewającego (ostatni album Depeche Mode) niespelna 4 lateka, to informacje typu: "fotelik zaopatrzono w głośniki, które można podłączyć do konsoli gier, odtwarzacza MP3 lub DVD" skłaniają ku myśleniu o od odseparowanym audio dla małego szkraba. :szeroki_usmiech
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
NEOrADEk, Ja myślałam o jakiś monitorkach w zagłówkach...bo do najprzyjemniejszych podróże z drącymi się dzieciakami nie należą...
Co do fotelików...postawiłam na oceny i kupiłam Cybex Solution Plus S i jestem zadowolona dla mniejszego mam Roemer Duo Plus isofix...i chyba najfajniejsze te mocowanie...niestety dla starszych dzieciaków...jest tylko jeden fotelik z isofixem...Indy...ale oceny ma kiepskie..same 3.
A co do odseparowania audio dla dzieciaków... :lol: ja myślałam o odseparowaniu całego tyłu :twisted: z dźwiękochłonną matą z korka :lol:
Komentarz