Jabar1975 bierz unidena! ,
Best 'hot hatch' według Top Gear
Zwiń
X
-
Best 'hot hatch' według Top Gear
Best „hot hatch” według Top Gear! Nowy marcowy numer Top Gear polecamy wszystkim których nudzą minivany i małe miejskie toczydełka z mikroskopijnymi silniczkami. Najbardziej znany brytyjski kierowca wyścigowy bez twarzy – Stig, wziął na przejażdżkę po torze testowym Top Gear 29 modeli sportowych aut określanych w Anglii jako „hot hatches”. Przedstawiamy listę zwycięzców i przegranych, oraz krótki, oryginalny komentarz Top Gear do każdego z nich!
29.Peugeot 307 180 GT – Peugeot 205 GTI był kiedyś najlepszym „hot hatch” w historii. Co się z nim stało Peugeot?
28.Seat Ibiza 1,8 T Cupra – Nie ma w niej nic, czym mogłaby zagrozić Focusowi ST i Suzuki Swift Sport. Ogólnie nic specjalnego.
27.Mitsubishi colt CZT – Dobrze wyglądający mały sportowy samochód, ale zawieszenie i układ kierowniczy do poprawki.
26.Peugeot 207 GT – Co się z wami stało Peugeot? Naprawdę chcielibyśmy wiedzieć!
25.Citroen C2 VTS – Daje więcej zabawy, niż mógłbyś przypuszczać, poza tym w miarę tani. Kosztuje tylko 12 tysięcy funtów, a jeszcze możesz liczyć na promocję!
24.Volvo C30 T5 – Stabilny i miękki, dzieli wiele z Focusem ST, ale nie sposób się tego domyśleć.
23.Seat Leon Cupra – Rozczarowuje, szczególnie jakością wykończenia, bardzo mocny, ale zawieszenie mogłoby być „bardziej GTI”.
22.Volkswagen Polo GTI – przypomina Golfa GTI, niestety za bardzo i jeszcze ta cena…
21.Alfa Romeo 147 GTA – Jeśli cenisz styl i charyzmę, to auto jest numerem1!
20.Citroen C4 VTS – Lubimy bardzo tego Citroena, ale czy nie czas żeby zamontowac w nim mocniejszy silnik. Tym bardziej biorąc pod uwagę co wyczynia Loeb rajdową wersją! Drogi Citroenie prosimy o 200KM-138 to zdecydowanie za mało. Postarajcie się bardziej!
19.Mazda 3 MPS – Ekstremalnie szybki, najlepsze wybór na długie dystanse. Zero polotu i charyzmy.
18.Ford SportKa – Starożytny wojownik o walecznym sercu. Twój za osiem tysięcy funtów.
17.Skoda Octavia RS – Dzieli zawieszenie z Golfem GTI, ale Skodzie zdecydowanie brakuje polotu i charakteru.
16.Fiat Panda Sport 100 KM – Razem z Suzuki Swift i Fiestą ST udawadnia, że moc to nie wszystko. Wspaniałe auto!
15.Skoda Fabia VRS – Bardzo mocny diesel, podchodzić do kupna z uwagą!
14.Opel Astra VXR – Bardzo szybki i poręczny. Wart zastanowienia.
13.Suzuki Swift Sport – Numer 1 jeśli masz ograniczony budżet. Połyka zakręty w zawrotnym tempie, jeśli nie uśmiechniesz się po trzecim, nie chcemy cię znać!
12.Ford Fiesta ST – Jeden z tańszych „hot hatches” na rynku. Pierwsza setka już po 7,9 sekundy.
11.BMW 130i – W zasadzie nie jest to typowy „hot hatch”, ale fantastyczny sześciocylindrowy silnik i tylny napęd pozwala BMW zająć 11 miejsce.
10.Volkswagen Golf R32 – Cięższy z napędem na cztery koła, 246-konny Golf GTI V6 brzmi dobrze. Bardzo drogi.
9.Renault Megane 225 Cup – Gorszy od najnowszej, limitowanej wersji R26, ale równie dramatyczny i przynoszący frajdę.
8.Audi S3 – Cała jego wspaniałość, 265 KM i napęd na obie osie nie są warte tych pieniędzy, które żąda Audi. Szczególnie, że jest Golf GTI.
7.Renault Megane R26 – Niebotyczne właściwości jezdne i zdolnośc pokonywania zakrętów. Niestety Megane trudno ukryć upływające latka.
6.MINI Cooper S – Depcze po piętach Clio 197 KM jak to tylko możliwe, ale zbyt pretensjonalny i modny.
5.Renault Clio 197 – Jest jak zwinny królik uciekający hordzie terierów na polowaniu. Niektórzy sądzą, że nowa wersja Clio to nie to samo co stare dobre Clio 182. Są też tacy, którzy uważają, że ugrzecznienie nowej generacji wyszło Renault na dobre. My uważamy, że to absolutnie wspaniały „hot hatch”!
4.Volkswagen Golf GTI 30 Edition – Ma dodatkowe 20 koni więcej od seryjnego Golfa GTI, ale plakietki z nazwą edycji limitowanej i inne felgi na pewno nie są warte dopłaty trzech tysięcy funtów.
3.Ford Focus ST – 225 KM za niecałe 18 tysięcy funtów i najlepsze zawieszenie wśród wszystkich aut tutaj. Bardzo, bardzo blisko numeru 1!
2.Volkswagen Golf GTI – Wciąż najlepszy „hot hatch” do codziennej jazdy.
1.Honda Civic Type-R - Oto najlepszy „hot hatch” według Top Gear. Warto było czekać. Głodna obrotów, zwinna i szybka Honda zostaje naszym nowym „best hot hatch ever”!
[mototarget.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
Komentarz