Zwykłej bym nie kupił ale tą GSI to już inna sprawa jakoś ładniej się prezentuje szkoda że ten tył zkasztanili w Corscie C prezentował się o niebo lepiej
Wczoraj w Genewie producent samochodów marki Seat zaprezentował prototyp o nazwie Altea Freetrack, który będzie bazą dla stworzenia pierwszego samochodu sportowo-rekreacyjnego spod hiszpańskiej bandery.
Nowy koncept został zaprojektowany przez inżynierów z Centrum Technologicznego hiszpańskiej marki umiejscowionego w Martorell. Seat Altea Freetrack charakteryzuje się agresywnym wyglądem, który połączono z praktycznym i podróżnym nadwoziem, w którym nie zabrakło mocno dynamicznych linii znanych z Seata. Dzięki wyglądowi oraz materiałom których użyto do produkcji auta, będzie on w stanie zapewnić swoim pasażerom podróż pierwszej klasy.
Auto jest wyższe od standardowego modelu Altea XL o 18 centymetrów. Dzięki podniesieniu kabiny nadwozia, auto otrzymało mocno terenowe specyfikacje. Odzwierciedla się to w wysokich wartościach kąta natarcia, zejścia oraz prześwitu. Te elementy połączone z napędem na cztery koła robią z prototypu Altei samochód niemalże off-roadowy. Dodatkową zaletą modelu będzie jego jednostka napędowa. Producent zapowiada, że zamontuje w nim 240 konny silnik TFSI o pojemności dwóch litrów, pochodzący z Leona Cupra. Będzie on połączony z sześciostopniową skrzynią biegów. Tak więc jak widać, producent starał się znaleźć kompromis pomiędzy sportem, a rekreacją. I prawdopodobnie wyszedł z tego ciekawy mix. Sportowego smaczku mają dodać także cztery kubełkowe fotele dla pasażerów.
W kwestii przestrzenności bagażnika nie wiadomo jeszcze zbyt wiele, ale po gabarytach samochodu można się spodziewać dużej ilości miejsca na przeróżne mniej i więcej potrzebne elementy. Na tylnej klapie bagażnika, na wzór samochodów terenowych umieszczono koło zapasowe, pod plastikową obudową z chromowanym logo "4x4".
Podsumowując krótko, Seat Altea Freetrack jest samochodem przeznaczonym dla wszystkich osób, które poszukują rozwiązania umożliwiającego eksplorowanie trudnych zakątków z nastawieniem na off-road, lecz nie chcą tracić dynamiki na twardej nawierzchni.
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz