uop, looz, utek wyjaśnił :wink:
Volkswagen Golf Alltrack +2 cm +4x4
Zwiń
X
-
Volkswagen Golf Alltrack +2 cm +4x4
Pokazano wlasnie podniesionego Golfa z napedem 4x4. Wyglada ladnie
- przeswit o 2 cm wyzszy - czyli 160 mm.
- 4 Motion 4x4
- troche oslon
- debiut na wiosne
Wiecej tu: http://www.carscoops.com/2014/09/vw-...crossover.html





-
-
ładniejszy niż octa :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
namo -
Przestań bo Cię zjedzą :lol:Zamieszczone przez NortheuszCzyli bez tych rzeczy, które posiada O3 :lol:Zamieszczone przez namo
Dla mnie każda wersja O3 poza Rs-em minimum na 18" kołach wygląda pokracznie ale kwestia gustu...
Ten Golf na tych zdjęciach wygląda dla mnie dwa razy lepiej niż Scout.
Komentarz
-
-
Jak na kompakt nie jest zle - ale od OIII wydawal sie jednak troche ciasniejszy... co niby wynika z wiekszej szerokosci zewnetrznej w przypadku OIII... ale zeby nie bylo tak prosto - wedlug danych numerycznych wnetrze Golfa jest nieco szersze od tego z OIII. Dziwaczne.Zamieszczone przez Alonzo_Mnie się podoba wizualnie ale nie wiem jak w Waszych odczuciach...wg mnie Golf ten jest wewnątrz jakiś stosunkowo mały/ciasny.
Moze tak "gra" czystsza deska w przypadku OIII bez silenia sie na pochyl w strone kierowcy itd.
Komentarz
-
-
Prześwit 16cm daje przewagę na ośnieżonych i polnych drogach.
Przy tym rozstawie osi oczywiście można zapomnieć o jakichkolwiek offroadach.
Passat alltrack ma 16,5 cm. I ze względu na twardsze zawieszenie i wzmacniane opony jest mniej komfortowy od zwykłego B6/B7. Ciekawe czy i tu tak będzie?
Komentarz
-
-
Alltrack ma tylko 16,5? Wyglada na wyzszy.... BTW... jak to sie zmienilo(w zla strone) Moja 406-ka ma standardowo lekko ponad 16 cm na 12 letnich sprezynach i nie jest to zaden allroad
No ma sie rozumiem, mowie tylko, ze jezeli chodzi o proporcje to Octavia wyglada "naturalniej" co szczegolnie widac po podniesieniu zawieszenia.Zamieszczone przez ketivvgdyż Golf to kompakt chyba najpopularniejszy z kompaktów w Europie na tym właśnie polega jego urokZamieszczone przez ukukGolf jednak ciagle kompakta z bagaznikiem
Komentarz
-
-
główną zaleta auta kompaktowego jest właśnie jego "kompaktowość"
dla mnie przerośnięty "kompakt" nie jest już kompaktem bo zatraca swoją główna cechę
rozumiem, że wydłużenie auta "w tył" daje więcej miejsca na "bagaż" może to być praktyczne jeśli każdego dnia lub odpowiednio często ta przestrzeń się wykorzystuje ale mimo wszytko to zaprzeczenie idei auta kompaktowego
dlatego dla mnie rozciągnięty "kompakt" przestaje wyglądać naturalnie, przestaje być kompaktem
to jest właśnie Skoda - wielkość a raczej długość od słupka B do tyłu auta
Komentarz
-
-
Ale Octa WYGLADA juz nie jak kompakt.
Moim zdaniem Octa Combi ma wymiary idealne - bo sa to wymiary aut klasy sredniej ale tych ktore opuszczaly fabryki 10 lat temu. Dla mnie bylby to najlepszy kompromis - juz odpowiedni rozstaw osi, szerokosc, ale ciagle samochod nie taki napompowany jak np. potwor Mondeo.
Komentarz
-
Komentarz