Chevrolet WTCC Ultra diesel 190 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Chevrolet WTCC Ultra diesel 190 KM

    W temacie serwisów moje doświadczenia są takie:

    - Gall-ICM we Wrocławiu - NIE - co prawda osobiście u nich nie byłem, ale:
    1. Mają najdroższe koszty robocizny.
    2. Nie można wejść na serwis, nie ma też szyb, przez które można popatrzeć co robią.
    3. Chcieli mnie bezczelnie zrobić w trąbę - jak pytałem o koszty wymiany paska rozrządu przy 90 kkm to gość z serwisu doliczył mi dodatkowo śruby za 60 zł!!!, które normalnie znajdują się w oryginalnym zestawie do wymiany paska.

    - TMT ul. Horbaczewskiego - NIE! - robiłem tam rozrząd i:
    1. Samochód przestał palić na zimnym silniku - po lekturze na forum doczytałem, że to ustawienie kąta wtrysku. Niestety panowie kazali mi sprawdzać różne czujniki. W końcu zostawiłem u nich na parkingu auto z rana i przyjechałem po południu, aby nie mieli wątpliwości, to stwierdzili, że to czujnik temperatury i już prawie by mi go wymienili, gdyby nie moja upartość i sceptycyzm... W końcu jednak mechanik (który notabene miał być jednym z najlepszych w firmie - 10 lat doświadczenia w skodzie) sprawdził VAG-iem kąt wtrysku i go ustawił (był na granicy tolerancji) - a mógł go sprawdzić po wymianie, jednak tego nie zrobił. Dodatkowo serwisant, który mnie obsługiwał nie miał zielonego pojęcia na temat samochodów. Nie potrafił mi nawet powiedzieć, czy procedura obejmuje sprawdzenie kąta po wymianie rozrządu i gdzie znajdują sie procedury... W sumie to nie odpowiedział na żadne pyatnie techniczne. Dobrze, że chociaż szef serwisu okazał się bardziej konkretnym człowiekiem i zna się bardziej na tym co robi - koniec końców musiałem tam jeżdzić 3 razy i tracić niepotzrebnie nerwy - co prawda szef serwisu zaproponował kompleksowe mycie auta, ale i tak jestem wkurzony na patałachów - cena robocizny 410 zł.
    2. Generalnie salon jest bardzo ładnie urządzony, maszyno nowe itp, klimatyzowana poczekalnia, szyba z widokiem na serwis, komputery z internetem, kawa herbata itp - szkoda, że nie przekłada sie to na jakość serwisu.
    3. Koszty roboty nieco niższe niż Gall-ICM

    ELCAR Wrocław - TAK!
    Robiłem tam przegląd po 90 tys. i powiem, że byłem mile zaskoczony:
    1. Mechanik był miły i zaangażowany w to, co robi. Nie przelał oleju Wytłumaczył mi wszystko o co zapytałem. Opisał na zleceniu co jest do wymiany i za jaki czas (przebieg).
    2. Można oglądać poczynania mechaników przez szybę - dodatkowo miałem to szczęście, że stanowisko było zaraz za szybą serwisu odwrócone przodem w moją stronę.
    3. Mogłem bez żadnych problemów wejść na halę napraw i pogadać z machanikiem.
    4. Dostałem bez problemów rabat 5% na części i robociznę.
    5. Mają najniższe koszty robocizny spośród tych trzech ASO - ceny przeglądów po 90 kkm: Gall-ICM: 420 zł, TMT: 390 zł, Elcar: 275 zł !!!

    Innych warsztatów oprócz ASO nie sprawdzałem, ale chyba skorzystam z ich usług z okazji konieczności wymiany kocków i tarcz.

    Z poprzednim samochodem (Siena) jeździłem do firmy Auto-MAR w Trzebnicy i byłem bardzo zadowolony z ich roboty - chłopaki znają się na rzeczy i mają dużo różnych narzędzi i nie są drodzy. Mają też naprawdę rewelacyjnego elektryka, który dodatkowo zna się na instalacjach gazowych. Ostatnio założyłem w Octavii u nich czujniki cofania, które oferują i naprawdę gość zrobił to świetnie - doradził mi nawet, żebym pojechał i kupił farbę aby pomalować czujki i mi je gratis pomalował - wyglądają świtnie
    Poza tym jest tam stacja kontroli pojazdów jako coś i myjnia.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Chevrolet WTCC Ultra diesel 190 KM

    Ile potencjału samochodu sportowego można zamknąć w silniku Diesla widać na przykładzie Chevroleta WTCC Ultra. Zgodne z ofensywą dieslowską prowadzoną przez Chevroleta, ten zdolny do jazdy samochód napędzany jest mocną jednostką wysokoprężną o pojemności skokowej 1991 cm3 i mocy 139 kW/190 KM.

    Podstawową wersją czterocylindrowego silnika jest jednostka wyposażona w układ wtrysku bezpośredniego common rail, cztery zawory na cylinder i sprężarką o zmiennym ustawieniu łopat kierownicy spalin turbiny, obecnie napędzającą modele Chevrolet Captiva i Epica. Jednym ze źródeł wzrostu osiągów było zwiększenie ciśnienia sprężarki.

    WTCC Ultra wykorzystuje zaawansowane zawieszenie niezależne z kolumnami McPhersona na obu osiach. U dołu na przedniej osi zastosowano wahacze stabilizacyjne, z tyłu zaś występują dwa dodatkowe wahacze trójkątne i jeden wzdłużny, łączące koła z całym układem.

    Śmiała i dynamiczna stylistyka samochodu wyścigowego rozwinięta jest w modelu Chevrolet do granic możliwości. „Samochody typu „Muscle Car” cieszą się w firmie Chevrolet długą tradycją. Studium jest interpretacją tego tematu w warunkach europejskich”, wyjaśnia David Lyon, Dyrektor Wykonawczy GM Asia-Pacific Design. „To pojazd koncepcyjny, który pielęgnuje sportowe tradycje Chevroleta nowatorskim designem”. Zdolny do jazdy pojazd koncepcyjny, opracowany przez różne zespoły GM rozsiane po całym świecie, jest optyczną wizją nowej generacji samochodów wyścigowych – to ikona, która nagina aktualne przepisy wyścigów WTCC.

    Proporcje WTCC Ultra tworzą wrażenie samochodu, który wydaje się szybki, nawet gdy stoi. Konstruktorzy przesunęli przednią szybę jeszcze bardziej do przodu, aby stworzyć wrażenie bardziej dynamicznego pochylenia, dodatkiem zaś jest tu optyczne skrócenie przedniego zwisu. Znacznie poszerzono rozstaw kół – aż do 1 685 mm z przodu i 1 670 mm z tyłu, co sprawiło, że pojazd prezentuje się jako bardziej muskularny i silniejszy.

    Linie i powierzchnie nadwozia powstawały z myślą o wyrażeniu ogromnej energii w napięciu, uchwyconej tuż przed wybuchem. Wszystkie linie samochodu, w tym rzuty poziome, wydają się przyspieszać od przednich drzwi w stronę tyłu, nadając pojazdowi szybkości i zapewniając wizualną równowagę. Pełen napięcia efekt powstaje dzięki poprowadzeniu dolnej linii okien ostro do góry, co, wraz z niewielkim okienkiem pomiędzy przednim a środkowym słupkiem, tworzy zupełnie nowy wizerunek. Układ graficzny przodu nowego Chevy tworzy podstawowy zarys nadwozia. Dominują tu dwa otwory osłony chłodnicy, podzielone wizualnie częścią w kolorze nadwozia z logo Chevroleta. Umieszczone w górnej części reflektorów kierunkowskazy graficznie wieńczą elementy diodowe, same zaś reflektory otoczone są aluminiowymi obwódkami.

    [mototarget.pl link]
    Załączone pliki
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    • Tymon
      RS
      • 2004
      • 2970

      #3
      Zajebisty
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz

      • Pestka
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1208

        #4
        Ciekawy tylko te rury bym porozsuwała na boki :roll:
        "Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz." Julian Tuwim
        MOJA OSTATNIA: http://sexikowo.myminicity.com/ - nowy członek
        http://sexikowo.myminicity.com/env - dbamy o środowisko
        http://sexikowo.myminicity.com/sec - bezpieczenstwo
        http://sexikowo.myminicity.com/tra - transport
        http://sexikowo.myminicity.com/ind - praca

        Komentarz

        Pracuję...